Fantasiasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko myöntää että kiihotuin tarinasta.En usko että pystyisin olemaan äitini kanssa,vaikka kaunis ja seksikäs onkin.Siskoni kanssa voisin ehkä,muutaman kerran olen haaveillut hänestä...Jos tilaisuus tulee kenties...

Haluan suudella kaunista siskoani.Haluan imeä hänen kiinteitä rintojaan ja ihania nännejä.Tahadon nuolla hänen pilluaan,sormettaa,naida strap-onilla jne.Tahdon että saan saman kohtelun.Pakko ottaa vibra esiin kostun helposti ja sillon on pakko saada orkku.

Reijo ensin saisit suudella,nuolla,hyväillä jne.Sitten nuolet/sormetat mulle parit orkut.Sit saat tulla sisääni,edestä ja takaa.Sit otan kalusi suuhuni ja imen sun kassit tyhjäks,nielen koko lastin.

Laittaisin sinut sängyyn. Rupeaisin suutelemaan sinua ja koskettelemaan rintojasi. Alkaisin kosketella alempaa ui siel löytyy märkä pillu. Mul seisoo rupeat ottamaan suihin ja.. Saat itse keksiä lopun. Mitä teet sitten?

Imen sinut laukeamisen partaalle.Sitten suutelen rintakehääsi,kaulaa ja leikin samalla klitallani.Suutelen kanssasi samalla asettelen kalusi huulilleni.Käännät minut selälleni ja työnnyt pilluuni.Aloitat rauhallisin työnnöin,sitten kiristät tahtia,voihkin ja ulisen allasi.Noin tunnin panon jälkeen laukean mahtavaan orgasmiin.Laukeat itse sisääni tunnen kun kuuma spermasi lentää sisääni.Käperryn kainaloosi nukkumaan.

Nait mua kovaa takaa päin samalla hieron klittaani.Tulemme yhtä aikaa.Sitten sidot minut sänkyyn ja peität silmäni.Kiusaat minua nuolemalla pillun vierestä.Työnnät isot anaali helmet peppuuni.Työnnät kalusi sisälleni mutta annat vielä odottaa.Sitten alat naimaan minua rajusti saan pari orgasmia laukeat sisääni.Sitten vapautat minut ja sanot ""ota suihin lutka"" ja imen sut orkkuun ja nielen spermasi.

Nait mua kovaa takaa päin samalla hieron klittaani.Tulemme yhtä aikaa.Sitten sidot minut sänkyyn ja peität silmäni.Kiusaat minua nuolemalla pillun vierestä.Työnnät isot anaali helmet peppuuni.Työnnät kalusi sisälleni mutta annat vielä odottaa.Sitten alat naimaan minua rajusti saan pari orgasmia laukeat sisääni.Sitten vapautat minut ja sanot ""ota suihin lutka"" ja imen sut orkkuun ja nielen spermasi.

Jos kyseessä olisi mun anaali..Niin et haluaisi edes tietää..Tai noh,kysytäämpä näin..Täydestä unesta heräät siihen,että painan surisevaa dildoa kuivaan perääsi...Ah kun tekee nannaa(ko?)!Sitä saa mitä tilaa..

Aluksi me tytöt nuollaan,suudellaan ja sormitellaan.Nuolen siskoni märkää pillua kun hän istuu pääni päällä.Samalla kun apple nuolee minua.Orkun jälkeen vaihdaimme paikkaa,kaikki nuolee ja saa.Sitten tulet naimaan applea kun nain siskoni kanssa.Kun apple on lauennut laukeat hänen rinnoilleen ja minä siskoni kanssa nuollaan se pois.Sit saat katsoa kun apple saa strap-onia ja mä jättidildoa.Kun kalusi taas seisoo nait siskoani molempiin reikiin ja annat suihin.Samalla minä nautin applesta ja hän minusta.Sitten näet kun minä olen siskoni ja applen naitavana.Sit nait mut ja laukeat rinnoilleni ja apple nuolee.Sitten naiskentelemme tyttöjen kesken.Sitten nait meidät kaikki ja laukeat suuhuni.Sit menemme tyttöjen kesken suihkuun(eri tarina)ja saat odottaa.Kun tulet suihkusta näet meidät nukkumassa toisiimme käpertyneinä.Sinä saat tyytyä sohvaan.

Juoksen sut kiinni ja kaadan lattialle ja rupean naimaan sua takaa päin väkisin. Vähän aikaan huudat mut sit rupeat nauttimaan kun laukaisen spermat sisääsi. Mitäs sit teet?

Yhteistyössä