Fantasiasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on lääkärifantasia. Menen gynelle ja komea miesgyne pyytää huoneeseensa. Juttelun jälkeen hän pyytää riisuutumaan ja nousemaan tutkimuspöydälle. Huoneessa ei ole sermiä, jonka takana riisuutua, joten alan ottamaan housuja pois miehen edessä ja hänen katsellessa. Riisun hitaasti ja kun olen vain pusero ja sukat päällä, kävelen tutkimuspöydän luo gynen katsellessa paljasta peppuani. Nousen pöydälle ja asetun aivan takamus reunalle, nostan jalkani polvituille ja levitän ne aivan auki. Gyne suuntaa valon kohti pilluani ja alkaa raottamaan häpyhuuliani. Hän katsoo ihailevasti paljasta jalkoväliäni ja tutkimuksen lopuksi hän avaa housunsa ja työntää kalunsa sisääni. Naimme kiihkeästi.

Kivoja fantasioita. Sekin on totta, että moni fantasia ei välttämättä toteutettuna toimi ollenkaan. On helppoa mielessään miettiä ihania haaveita, mutta ei ne välttämättä toimi oikeassa elämässä. Esimerkiksi itse haluaisin olla monen miehen kanssa (esim. 3-4 miestä), mutta jos kyse pelkkään reikään panemisesta eikä klitoriksen kiihottamisesta, niin oma nautinto voi jäädä saamatta ja tulee tosi hyväksikäytetty olo. 2m+1n olen kokeillut.

Naisen kanssa haluaisin myös olla, mutta en tiedä, mistä naista saisi seksiseuraksi. Kun en ole sitäkään kokeillut, bi-touhu on vain fantasia-asteella.

Ylipäätään fantasioita on monia, jotka ilmenee silloin, kun masturboin.

Nyt luulen,että edellisellä fantasiankertojalla (Tanya) on haavemaailma ja todellisuus hiukka sekasin..eli ymmärsithän että haaveilu ei ole totta??haaveilla saa ja pitääkin,mutta jos ne noin kovin sekottaa niin oliskohan jotakin hiukka vialla...

Minun fantasiani olisi rakastella kahden naisen kanssa mikä on varmaan monen fantasia. Esileikinä voisimme mennä kaikki suihkuun ja vuorotellen jokainen olisi keskellä liukkaiden vartaloiden hierottavana. Kaikilta ajeltaisiin karvat pois ja juuri ajellut pillut saisivat minulta kielihierontaa. Sängyssä toinen ratsastaisi ja toinen olisi kasvojeni kohdalla niin saisin tyydyttää kahta naista yhtäaikaa. Haluaisin katsella kun naiset hieroisivat märkiä pillujaan vastakkain ja sperma olisi likuvoiteena.

Lilli, mitä sä tarkoitat? Kai kolmekymppisellä naisella on jo hiukka seksikokemuksia? en ole mikään neitsyt...vai mitä sä meinaat? Kaikki noi jutut on totta, minkä kohdalla niin kerroin.

Fantasioin, että liftaan rekan kyytiin...Siellä on kaksi hyvännäköistä lihaksikasta nuorta miestä, jotka ovat hyväntuulisia ja alkavat flirttailla...Suutelen toisen kanssa ja toinen alkaa vetää käteen, nain toisen kanssa auton etupenkillä toisen koko ajan katsellessa ja ajaessa samaan aikaan...lopuksi otan poskeen kuskilta :)

Mun fantasia on nussia koko Him orkesteria :)

Toinen juttu olis panna oikein metsämiehen kanssa, sellasen Tarzanin...tai Indiana Jones-tyyppisen. Ei puhuttais mitään, pelkkää asiaa vaan...

Mun taytyy kylla kans ilmottaa lukeutuvani naihin koiratyyppeihin... Tosin siita tulee aina likanen olo, vaikka ne on tietenkin pelkkia fantasioita.

Toiseksi fantasioin rumista ja vanhoista aijista, sukulaissedista yms, erityisesti niista joita en tosielamassa voi sietaa. Haaveissa ne on kaikki mun kimpussa ja ruikkii spermansa mun naamalle.

Tuntuu etta kiihotun fantasioista sita enemman mita kauemmas ne menee mistaan mita koskaan voisin toteuttaa.

Mun fantasiani on rakastella rannalla missä ei oo muita...ja tää toteutu useamman kerran viime kesänä,kreikan pikku-saarella mies-ystäväni kanssa,parilla kerralla rannalla oli muutama muu... mut oltiin ison kiven takana... ;) luulen ettei kukaan nähny.. mut se lisäs kiihotusta... suosittelen... aina kostuu ku vaan ajattelenkin ihanaa lomaa rannalla.. ja oli ihanaa ottaa nakuna aurinkoa,paneskella ku siltä tuntu,olispa sellasia rantoja tääläkin.. ei itikoita eikä kylmää.. veneitä meni välillä ohi mistä ihmiset vilkutteli.. ah...

Makaan sängylläni alasti, saunapuhtoisena. Silmäni on sidottu. Kaksi miestä hyväilee minua hellästi. Suutelee, hivelee, puristelee rintoja ja nännejä. Toinen on oma kultani. Toinen kasvoton, tuntematon mies.

Oma rakas suutelee minua suulle, ja toinen mies hyväilee reisieni sisäpintoja, avaa hellästi reiteni. Rakkaani suutelee minua ja hyväilee rintojani. Toinen maistaa minua. Kostun, valun nesteitä. Hellä, mutta armoton kieli maistelee minua. Kieli lirputtaa poimujani, sujahtaa välillä sisään, lopulta keskittyy klittaani. Voihkin, huudan, saan.

Tunnen miten kasvoton, tuntematon mies nousee polviensa varaan. Rakkaani väistyy sivulle ja tunnen kuinka paino siirtyy sängyllä vieraan miehen noustessa ylemmäksi. Patja painuu kasaan olkapäitteni vieressä miehen nojatessa painoaan käsiensä varaan. Yht'äkkiä jokin lämmin, pehmoinen, mutta samalla ah niin kova hipaisee häpyhuuliani. Vieraan miehen kalu on huulilla. Sydämeni jyskyttää hajoamaisillaan. Suuni on kuiva. En kestä enää, olen niin kiihottunut.

Tartun kädelläni tuohon kaluun ja ohjaan sen sisääni. Laukean heti uudestaan. Kuulen miehen ähkäisyn, kun pilluni puristelee holtittomasti sisälläni olevaa kalua. Hän ei kuitenkaan laukea, onneksi, vaan alkaa rakastella minua. Ensin hellästi, sitten uskomattoman lujaa. Kiedon jalkani hänen lanteilleen, hän rakastelee minua pitkin syvin työnnöin, väsymättä, armotta. Piluni lypsää sisälläni takovaa kalua. Mies ei kestä enää, hän laukeaa täyttäen minut kuumana suihkuavalla siemenellään. Huudan suoraa huutoa.

Tämä on vasta alkua. Rakkaani ja tuntematon mies jatkavat koko yön. He rakastelevat minua vuorotellen ja yhtäaikaa. Edestä ja takaa. Pilluun ja pyllyyn. Olen aamulla pelkkä voipunut lihakasa, jokaista lihastani särkee, mutta olen saanut. Luoja miten olen saanut!

Makaan sängylläni alasti, saunapuhtoisena. Silmäni on sidottu. Kaksi miestä hyväilee minua hellästi. Suutelee, hivelee, puristelee rintoja ja nännejä. Toinen on oma kultani. Toinen kasvoton, tuntematon mies.

Oma rakas suutelee minua suulle, ja toinen mies hyväilee reisieni sisäpintoja, avaa hellästi reiteni. Rakkaani suutelee minua ja hyväilee rintojani. Toinen maistaa minua. Kostun, valun nesteitä. Hellä, mutta armoton kieli maistelee minua. Kieli lirputtaa poimujani, sujahtaa välillä sisään, lopulta keskittyy klittaani. Voihkin, huudan, saan.

Tunnen miten kasvoton, tuntematon mies nousee polviensa varaan. Rakkaani väistyy sivulle ja tunnen kuinka paino siirtyy sängyllä vieraan miehen noustessa ylemmäksi. Patja painuu kasaan olkapäitteni vieressä miehen nojatessa painoaan käsiensä varaan. Yht'äkkiä jokin lämmin, pehmoinen, mutta samalla ah niin kova hipaisee häpyhuuliani. Vieraan miehen kalu on huulilla. Sydämeni jyskyttää hajoamaisillaan. Suuni on kuiva. En kestä enää, olen niin kiihottunut.

Tartun kädelläni tuohon kaluun ja ohjaan sen sisääni. Laukean heti uudestaan. Kuulen miehen ähkäisyn, kun pilluni puristelee holtittomasti sisälläni olevaa kalua. Hän ei kuitenkaan laukea, onneksi, vaan alkaa rakastella minua. Ensin hellästi, sitten uskomattoman lujaa. Kiedon jalkani hänen lanteilleen, hän rakastelee minua pitkin syvin työnnöin, väsymättä, armotta. Piluni lypsää sisälläni takovaa kalua. Mies ei kestä enää, hän laukeaa täyttäen minut kuumana suihkuavalla siemenellään. Huudan suoraa huutoa.

Tämä on vasta alkua. Rakkaani ja tuntematon mies jatkavat koko yön. He rakastelevat minua vuorotellen ja yhtäaikaa. Edestä ja takaa. Pilluun ja pyllyyn. Olen aamulla pelkkä voipunut lihakasa, jokaista lihastani särkee, mutta olen saanut. Luoja miten olen saanut!

Olen rannalla,siellä on vain minä ja tumma kaunotar.Hän tulee luokseni suutelee ja hyväilee vartaloani.Teen hänelle samoin ja avaan hänen kesämekkonsa,mekko tippuu hiekalle,hänellä ei ole alusvaatteita.Samalla hän oli ehtinyt avata hameeni paljastaen posliinini,minullakaan ei ole alusvaatteita.Nyt hän veti toppini yltäni ja alkaa nuolla oikeaa rintaani.Nännini kovettuu ja vaostani valuu nesteitä.Hän nuolee,imee ja näykkii rintojani.Sitten hän alkaa laskeutua alaspäin,antaen pieniä suukkoja vatsalleni ja paljaalle kummulleni.Sitten hän kaataa minut maahan ja asettuu jalkoväliini.Hän työntää kolme sormea sisääni ja nuolee klittaani.Laukean voimalla ja naiseni saa kiimanesteitäni naamalleen.Nousen hänen altaan suutelen maistan itseni hänen huuliltaan.Teen saman hänelle,ja hän laukesi räjähtäen ja sain hänen nesteitään.Lopuksi hän tulee päälleni 69:n.Nuolemme ja sormetamme toisemme läkähdyksiin.Lopuksi sormetamme vielä yhden orkun.

Yhteistyössä