fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja seksiväline-esittelijä;11222993:
Täytyy myöntää, että tilanne muuttui ihan toiseksi. Tuli dynamiikkaa ja selvää seksuaalista viritettä. Saunaan mies ei päässyt, koska idean mukaan naisten piti olla vaatetettuja. Naisillakin poskia punotti, kun mies oli ilman housuja ja useammaan kerran huomasin, että hänellä kalu turposi ja uhkasi lähteä kovenemaan. Edes minä en koskenut hänen kaluunsa, koska mitään seksiä ei ollut tarkoitus näyttää. Neljäsosajäykkä se oli, mutta sitten se onnneksi aleni.

Illalla ja yöllä ei tapahunut mitään ja seuraavana päivänä mies oli taas pukeissa. Jälkeenpäin sain naisilta kommentteja, että paras tyttöilta koskaan, kun nakupalvelija täytti lasit ja hoiti tarjoilut. Sen koommin ei tässä ominaisuudessa olla tavatttu. Ehkä joskus tulevaisuudessa ja ehkä sitten jonkun toisen mies, oma on nyt niin nähty.

Tuleva vaimoni vei minut hiljattain serkkunsa luo saunomaan. Kuvio lähti normaalisti, miehet ensin lauteille puhumaan autoista, moottoripyöristä jne., sitten oli daamien vuoro. Muutaman lonkeron jälkeen naiset tekivät minulle yllättäen yksissä tuumin aloitteen, jonka seurauksena oltiin yhteissaunassa koko porukka. Kokemus oli tässä muodossa mulle uusi ja kiistatta aika kiihottava. Kun sydämeni valittu myöhemmin myösi, että hänen (naispuoleinen) serkkunsa oli kommentoinut kroppaani ja varustustani, kiihotuin uudelleen. Vielä yllättävämpää oli se, että kumppanini ei ollut lainkaan mustasukkainen, vaan itsekin nautti miehensä "perusteellisesta esittelystä". Toki hänkin sanoi, että serkun miehen edessä alasti olo oli kiihottavaa. Tuli siis tasapeli tällä saralla.
Toivottavasti pääsen joskus hänen ja hänen kavereidensa saunailtaan yllä kerrotulla tavalla alastontarjoilijaksi. Toisaalta olemme virittelemässä hanketta seksivälinekutsuista, joten ehkäpä hän haluaa pestata minut kutsuille seksialusvaatemalliksi ja yläosattomaksi kuoharitarjoilijaksi?
Tiedä häntä. Joka tapauksessa naisellani on selvästi fantasia, jossa minä tai me molemmat olemme alasti muiden ihmisten nähden. Hiljattain hän jopa kertoi, ettei panisi pahakseen vaikka joku näkisi meidän rakastelevan. Parinvaihto ei (ehkä?) sentään sovi raamiin, mutta tämäkin daamini fantasia on sinällään kiinnostava. Saas nädä, josko sekin joskus toteutuu... Ehkä seksivälinekutsujen jatkolla sitten :-)[/QUOTE]

Kuten tuossa aiemmin kerroin, tapahtui mieheni "nakutarjoilu" useita vuosia sitten, eikä ole sellaisena toistunut.

Onneksi sen jälkeen on mieheni asenne kovasti vapautunut alastomuuteen, joka mulle itselle on ollut vähän niinkuin pakkomielle tai ainakin himo. Tunnen olevani exhibitionisti, mutta en itsensäpaljasta, joka kyttäisi avuttomia miehiä lenkkipolun varressa. Toki olen usein saattanut itseni ikäänkuin vahingossa tilaan, jossa muutkin miehet ovat nähneet alastoman vartaloni. Siitä tulee pikkuisen kiihottava, lämmin tunne. En tiedä miksi, joku voi ehkä sanoa, että sairas olen. Olen siis sairas ihan omasta tahdostani:)

Tuo tilanne, jonka kuvastit herra seksiväline- esittelijä, on toisaan kiihottava. Molemmat alasti muiden nähden.
Meillä oli muutama vuosi sitten varattu mökki kolmen muun pariskunnan kanssa viikonlopuksi. Hiihtelimme ja pidimme hauskaa, kun kaikki kuitenkin jotenkin tunsivat toisensa entuudestaan.
Perjantaina olimme ravintolassa, mutta lauantaina pidimme oikein kunnon saunaillan, pitkän kaavan mukaan.
Söimme ja joimme ensin ja sitten saunoimme siten, että naiset ensin ja sitten miehet. Sillävälin kun miehet oli pesulla me pistimme tanssilattian kuntoon ja musiikit soimaan. Ilta eteni juomien ja vähäisen tanssin merkeissä. Ajattelin, että jotain pientä säpinää pitää saada ikaan, koska joku siellä jo haukotteli. Mieheni oli, kovana poikana hikoilemaan, pitänyt päällään vaan sellaista pellavaista kietaisupyyhettä, joka on edestä tarranauhalla kiinni. Kun tuli oikein hidas ja seksiä tihkuva hidas tanssi, vein mieheni huojumaan musiikin tahtiin. Muut istuskeli sohvilla ja tuoleilla hieman uupuneiden näköisinä. Itsellä mulla oli kylpytakki sulojen peittona. Tanssiessa hankasin kylpytakin solmulla tarranauhaa ja sainkuin sainkin sen pettämään ja mieheltä valahti pyyhe maahan. Se sai ainakin naiset innostumaan ja kun mieheni sanoi ottavansa pyyhkeen äkkiä lattialta, sanoin että nyt tanssitaan loppuun, eikä käydä kyykistelemään. Tanssiessa hyväilin mieheni alastonta vartaloa ja kuiskasin hiljaa hänen korvaansa, että itsekin haluaisin olla nakupellenä. Vaivihkaa avasin takin solmun ja mieheni valutti takin lattialle. Jatkoimme tanssia ihan ilkosillaan ja se jo itsessään oli järkyttävän kiihottava tilanne, kun kuusi silmäparia katsoi innoissaan hidasta hyväilyämme, musiikin tahtiin. Tunsin pian, kuinka mieheni kalu nousi pystyyn vatsaani vasten. Piilottelin sitä parhaani mukaan välissämme, mutta en usko, etteivät sitä muut huomanneet. Kun tanssi loppui piilotin mieheni seisovan munan käsilläni ja hän poimi itselleen pyyhkeen suojaksi. Itse en laittanut takkia, vaan menin istumaan hetkeksi ilkosillani sohvaan.

Ilta oli jo pitkällä ja suuri osa porukkaa meni makuuhuoneisiin nukkumaan, koska alkoholi oli väsyttänyt porukan. Vain minä ja mieheni jäimme yhden naisystävän kanssa yömyssyille. Mieheni kalu oli jo laskenut tanssikunnostaan. Aloin kuitenkin muka huomaamattani hyväillä hän penistään ja kun naisystävä huomasi sen, kysyin että haluaako hän nähdä kun teen miehelle hyvää. Humalapäissään hän sanoi mielellään katsovansa, miten mies nauttii käsissäni. Kukaan muu ei ilmeisesti tiennyt koko hommasta mitään ja niin seisotin mieheni penistä yhdelle parhammista ystävistäni. Kyllä hänelläkin kieli lipoi suupieliä, kun vedin esinahkaa hitaasti edestakas kivikovan kullin ja terskan yli. En kuitenkaan antanut miehen laueta siinä sohvalla, koska halusin jo niin kovasti saada se sisääni.
Lopetimme paukut ja menimme kaikki sänkyihin. Me nukuimme alakerran alkovissa, jossa ei ollut ovea. Se ei haitannut ( päinvastoin ), vaan aloitimme kiihkeän panemisen sängyllä. Olimme kieltämättä ehkä tarkoituksella sen verran äänekkäitä, että kyllä kaikki kuulivat ähellyksemme. Mieheni nosti jalkani olkapäilleen ja pani mua kunnolla, niin että vatsa läiskähteli haarojani vasten. Tilanne kiihotti niin, että laukesin ennenaikojani ja mieskin tuli hetimiten sisääni. Kun kipaisimme nopsaan vessassa pesulla, kuulimme takaisin tullessa, että kahdesta yläkerran makkarista kuuluin sängyn natinaa ja selvää panemisen ääntä. Vessakin oli käytössä useamman kerran yöllä.

Aamulla asiasta ei puhuttu, mutta hymyiltiin sitäkin enemmän. Tuollaiset kaverit on kullanarvoisia, jotka eivät pienistä niuhota.