S
Siiri
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viola?
En tykkää. Tai tästäkin tulee mieleyhtymä erääseen ihmiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viola?
Alkuperäinen kirjoittaja Moix:Sinna tai Hertta/ Heta
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:anni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milja? Melina? Mimosa? Oona,Maria,Jenny,Aada,Henni?
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:Jasmin, Kaisa, Taimi, Airi, Irja, Rauni, Toini
Ekaa lukuunottamatta vanhoja nimiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaisla?
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Ei ole samantyylinen, mutta mielestäni ihana yhdistelmä olisi Fanni ja Veera! =)
Muuten hyvä mut tämä on käytetty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja berttis:Meillä myös tykätään vanhoista suomalaisista nimistä ja meillä tytöillä käytössä/ vaihtoehtona tulevalle masuasukille seuraavat nimet:
Fanni Nelli Bertta Matilda Martta.
Vaihtoehtoja olisi myös jos ei olisi jo lähisuvulla käyössä: Sofia ja Selma.
Meillä nimien perusteena että ovat suomalaisia, vanhoja ja ettei tarvi tavata miten kirjoitetaan...Olisko näistä apuja sulle?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanni, Jenni, Hinni (näin juuri kastetuissa tuon nimen...)
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Helmi.
Tämä on aivan paras, mut en tiedä viitsitäänkö laittaa kun on kans käytetty... mä ajattelin et kysyn et haittaako sitä sukulaisperhettä jos varastetaan heiltä nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Helmi.
Tämä on aivan paras, mut en tiedä viitsitäänkö laittaa kun on kans käytetty... mä ajattelin et kysyn et haittaako sitä sukulaisperhettä jos varastetaan heiltä nimi.
Ja se sukulaisperhe varmaan vastaa että, haittaa tosi paljon.Mulle kävi just näin, menetin kauniin nimen kun olin siitä ystävälle hehkuttanut. Jospa keksisit ihan oman.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri: