Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Enni
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Helmi.
Tämä on aivan paras, mut en tiedä viitsitäänkö laittaa kun on kans käytetty... mä ajattelin et kysyn et haittaako sitä sukulaisperhettä jos varastetaan heiltä nimi.
Ei se ole varastamista, nimiä ei voi varata.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja m:Enni
Niin tämäkin on ihan kiva. Ja olen miettiny nimeä Elli. Mut meidän sukunimessä on L.llää niin paljon et on niin hassun kuulonen.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä jos:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja m:Enni
Niin tämäkin on ihan kiva. Ja olen miettiny nimeä Elli. Mut meidän sukunimessä on L.llää niin paljon et on niin hassun kuulonen.
Elli Hulda Josefiina "Mallila" vaikkapa, jos jotenkin tuohon tyyliin, niin ei liikaa ällää
Alkuperäinen kirjoittaja fghx:Alkuperäinen kirjoittaja mitä jos:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja m:Enni
Elli Hulda Josefiina "Mallila" vaikkapa, jos jotenkin tuohon tyyliin, niin ei liikaa ällää
Paitsi että Elli "Mallila" on käytännössä se nimi, jota paljon käytetään ja se on vähän turhan älläinen ainakin omaan korvaani...
Alkuperäinen kirjoittaja kaz:mulla tuli myös mieleen ensimmäisenä iida
Alkuperäinen kirjoittaja H:Frida? Iida?
Alkuperäinen kirjoittaja kopi:Senni. Musta olis tylsää jos molemmat alkais F:llä. Senni kuitenkin rimmaa hyvin Fannin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wiltsun äiti :Mites ois Wilhelmina?Meille tulossa toinen tyttö ja ollaan mietitty Wiltsun pikkusiskolle nimeä Fanny
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja fghx:Alkuperäinen kirjoittaja mitä jos:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja m:Enni
Paitsi että Elli "Mallila" on käytännössä se nimi, jota paljon käytetään ja se on vähän turhan älläinen ainakin omaan korvaani...
Entä kutsuma nimi Elli-Roosa tai joku vastaava. Nimi siis sisältäis ällän lisäksi muutakin...jos siis pidät muuten tuosta elli nimestä paljon
Tätä tarkoitinki Eli jos nimi olis Elli Mallila niin minusta kuullostaa yhtä lllällääläää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Hilja.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja maaa-miii:Sylvi?
Lasten serkku.
Alkuperäinen kirjoittaja no mitä jos:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja fghx:Alkuperäinen kirjoittaja mitä jos:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja m:Enni
Entä kutsuma nimi Elli-Roosa tai joku vastaava. Nimi siis sisältäis ällän lisäksi muutakin...jos siis pidät muuten tuosta elli nimestä paljon
Tätä tarkoitinki Eli jos nimi olis Elli Mallila niin minusta kuullostaa yhtä lllällääläää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maaa-miii:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Alkuperäinen kirjoittaja maaa-miii:Sylvi?
Lasten serkku.
Sohvi?