Faith No Moren keikkaliput...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Pakko kysyä onko täältä joku menossa eli saiko joku lipun ostettua???

Liput humahtivat loppuun aikas äkkiä, alle vartti lippuluukkujen aukeamisesta ilmotettiin että liput on loppu. Ja mä jäin ilman :'( :'( :'(

Että voikin ottaa päähän. Ei auta kun jahdata peruutuslippuja :|

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
En ole menossa vaikka fani olenkin.

Voi harmi :/ . Itse asiassa kun kuulin tosta keikasta niin aattelin että auryn se on varmaan ihan onnessaan kun pääsee keikalle :D .

:hug:

Olisin ollu kyllä :(
Mutta toivossa on hyvä elää. Ja vähintään mä oon aidan takana fiilistelemässä jos käy niin etten mistään saa lippua... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
En ole menossa vaikka fani olenkin.

Voi harmi :/ . Itse asiassa kun kuulin tosta keikasta niin aattelin että auryn se on varmaan ihan onnessaan kun pääsee keikalle :D .

:hug:

Olisin ollu kyllä :(
Mutta toivossa on hyvä elää. Ja vähintään mä oon aidan takana fiilistelemässä jos käy niin etten mistään saa lippua... :whistle:

sieltä muuten kuulee ihan hyvin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=Faith%20No%20More&seller=&location=&bidder=&cat[]=liputkons

Mä noiden rahapussia aio lihottaa :laugh: :laugh: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=Faith%20No%20More&seller=&location=&bidder=&cat[]=liputkons

Mä noiden rahapussia aio lihottaa :laugh: :laugh: :snotty:

No sit pitää olla ilman :snotty:

Meilläkin on Metallica-lippuja myynnissä ihan siks, et ostettiin kavereille, mut ne saikin ite omat lippunsa...

Meilläkin on Metallica-lippuja myynnissä ihan siks, et ostettiin kavereille, mut ne saikin ite omat lippunsa...

joo mullekkin tänä aamuna kaverit ilmoitti etteivät lähdekkään vaikka nimenomaan pyysivät et hommaan liput, vittu 2 lippua pitäisi saada sitten myytyä :headwall: sonisphereen liput siis.

Juu, jos mulla sattuis vahinko ja olis liikaa lippuja niin myisin lähemmäs normihinnalla. Vähän eri asia ostaa lippuja kasa ja myydä ylihintaan kuin ostaa vahingossa liikaa ja myydä pois.

Ja mieluummin mä olen ilman kuin ostan huuto.netistä ylihintaan. Katon tilannetta sieltä vasta lähempänä keikkaa...

Ulkopuolikaan ei tosin ole ihan huono paikka, tällasena hukkapätkänä kuitenkaan paljoa mitään näkis :whistle:

Yhteistyössä