Facebookista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
En pysty kirjoittamaan kaverin seinälle, eli onko hän nyt estänyt minut tms...?
Ihan siis synttärionnittelut olisin laittanut mutta onnittelu menee suoraan viesteihin.

Siis ihan oikeasti? Kyseessä siis mieshenkilö....Eikös tuo nyt ole sama poistaa sitten kavereista kokonaan...?Ilmeisesti pystyn hänen tilapäivityksiinsä kirjoittamaan (en ole kokeillut mutta näytti siltä). Seinälle ei pysty!

Joo tosiaan ei tule sitä ´laatikkoa´ollenkaan että pystyisin kirjoittamaan hänen seinälleen. Onpas kummaa toimintaa! En ole edes koskaan hänen seinälleen kirjoittanut, muutamaan tilapäivitykseen jotain laittanut.Ei voi edes synttärionnitteluja kirjoittaa :(
Voiko tässä nyt olla jotain muuta?

Siis ihan oikeasti? Kyseessä siis mieshenkilö....Eikös tuo nyt ole sama poistaa sitten kavereista kokonaan...?Ilmeisesti pystyn hänen tilapäivityksiinsä kirjoittamaan (en ole kokeillut mutta näytti siltä). Seinälle ei pysty!

Joo no itse päätät pidätkö kaverina vielä. Itse pitäisin, mutta olen poistanut muutamia sellaisia jotka piilottaneet seinän minulta kokonaan tai sitten olen tehnyt saman heille eli eivät enää nää seinälläni mitään. Tilapäivityksiin pystyy yleensä kommentoimaan jos suoraan seinälle kirjoitus estetty.

Tai sitten hän on ylipäätään estänyt muilta kirjoittamisen omalle seinälleen. Ei välttämättä vain sinulta. Ehkä pysyvästi tai sitten vain syntymäpäivänsä ajaksi, koska ei halua saada sitä turhaa lässynlää-onnittelutulvaa.

En ymmärrä miksi fb:ssä pitää kaikkia kumminkaimoja onnitella, kun ilman fb:tä et edes niiden ihmisten syntymäpäiviä tietäisi. Mä en ainakaan jaksa onnitella läheskään kaikkia. (tämä loppu nyt yleistä avautumista aiheesta vain, ei viittaus että aloittaja toimisi noin)

Tästä vähän paha mieli kyllä tuli, joskus oli kyseisen herran kanssa sutinaa...Pitää vielä katsoa onko muut pystyneet kirjoittamaan.
Minä aika herkkään poistan kavereista ja pidän siellä sellaiset ihmiset joiden kanssa ei ole mitään ´ongelmia´:)