Vassarivapaa politiikasta keskustelu ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hoidetaan me vastuulliset isänmaalliset suomalaiset tässä ketjussa isänmaan asiat kuntoon.
Aluksi poistetaan pakkoruotsi ja laitetaan rajat kiinni ei toivotuilta tulijoilta.
 
Miksi te vastuttatte meidän vasemmistolaisten pyrkimystä muuttaa Suomi kehitysmaaksi? Kehitysmaa on kehittyvä maa eikä kukaan kaipaa takaisin Impivaaraan. Olen ollut kosmolopiitti koko elämäni ja halveksin junttipersuja.
 
Koti, perhe, perinteet, isänmaa ja uskonto on ihan ok kombo. Kielitaitoinen, koulutettu ja ammattitaitoinen kansa on maallemme rikkaus.
Ehkä vapaata liikkuvuutta EU rajojen sisällä pitäisi tarkistaa ja tarkentaa.
 

Yhteistyössä