T
"tietämätön"
Vieras
hei,
osaisko joku sanoo mua askarruttavan asian. Yks frendi facessa on laittanut seinänsä piiloon etten voi kirjoittaa sinne mitään, enkä myöskään nähdä seinäkirjoituksia. Mutta valokuvia voin katsella, onko näin että jos hän olisi estänyt mua näkemään seinäkirjoitukset, niin en myöskään näkisi hänen valokuviaan? eli onko mut feidattu yksin vai onko kaikilta seinälle pääsy estetty?
Ja miksköhän näin sitten joku toimii?
osaisko joku sanoo mua askarruttavan asian. Yks frendi facessa on laittanut seinänsä piiloon etten voi kirjoittaa sinne mitään, enkä myöskään nähdä seinäkirjoituksia. Mutta valokuvia voin katsella, onko näin että jos hän olisi estänyt mua näkemään seinäkirjoitukset, niin en myöskään näkisi hänen valokuviaan? eli onko mut feidattu yksin vai onko kaikilta seinälle pääsy estetty?
Ja miksköhän näin sitten joku toimii?