Facebookista..

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
Jos oman profiilisivun kautta kirjoittaa ja hakee jonkun tutun ihmisen nimen Facebookin haulla, ja menee käymään hänen sivullaan, niin näkeekö tämä ihminen millään tavoin sitä, että kuka hänen profiiliaan on käynyt katsomassa?
 
piipero
Mä olen kans miettinyt tätä. Ettei se facebookki sitten vain ehdota minua sille toiselle kaveriksi? Ainakin kun itse rekisteröidyin, niin heti osasi ehdottaa tuttuja kavereiksi, niin miten muutenkaan, kuin että he olisivat aiemmin hakeneet mua?
 
-
Minullekin ehdottaa kaveriksi minun entistä/vanhaa mesetuttua vaikka meillä ei ole yhtää yhteistä ystävää!! Oonkin miettinyt, että jos käy toisen sivuja kurkkimassa, näinköhän fb rupeaa ehdottaa meitä toisillemme ystäviksi??
 
Lälläri
^ Onko sinulla niin harvinainen nimi, että oletat kaikkien hakujen kohdistuneen juuri sinuun. Jos ei, niin mistä ihmeestä FB voisi tietää, että se ystäviesi hakema Maija Meikäläinen olisit juuri sinä.

Oliko sinulla siis tasan 0 FB-kaveria, kun sinulle ehdoteltiin noita tuttuja kavereiksi, vai olisiko kuitenkin niin, että sinulla oli jo jokunen kaveri, ja ne ehdotukset tulivat vain sitten sitä kautta yhteisestä kaveripiiristä. Kavereiden kavereitahan FB tietenkin tarjoaa kavereiksi jatkuvasti.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lälläri:
^ Onko sinulla niin harvinainen nimi, että oletat kaikkien hakujen kohdistuneen juuri sinuun. Jos ei, niin mistä ihmeestä FB voisi tietää, että se ystäviesi hakema Maija Meikäläinen olisit juuri sinä.

Oliko sinulla siis tasan 0 FB-kaveria, kun sinulle ehdoteltiin noita tuttuja kavereiksi, vai olisiko kuitenkin niin, että sinulla oli jo jokunen kaveri, ja ne ehdotukset tulivat vain sitten sitä kautta yhteisestä kaveripiiristä. Kavereiden kavereitahan FB tietenkin tarjoaa kavereiksi jatkuvasti.
Fb:ssä taitaa olla 4 samannimistä. Minulla ei todellakaan ole yhtää yhteistä ystävää tuon minun mesekaverin kanssa, olen käynyt katsomassa. Melko pitkään on tuo ko. henkilö ollut tarjolla ystäväkseni ja huvikseni kerran kävin sitten katsomassa onko meillä yhteisiä tuttuja.
 

Yhteistyössä