Mutzilla Aktiivinen jäsen 03.09.2009 2 101 23 38 22.11.2009 #1 Mulla pätkii ja pahasti facebook, keskustelut ei onnaa, ei tee päivityksiä kommentteihin, farmiin ei pääse ym...joten buuttaus tuli mieleen, mut onnaako mitenkään? kohta sama lähtä pois koko paskasta jos ei toimi mitenkään päin
Mulla pätkii ja pahasti facebook, keskustelut ei onnaa, ei tee päivityksiä kommentteihin, farmiin ei pääse ym...joten buuttaus tuli mieleen, mut onnaako mitenkään? kohta sama lähtä pois koko paskasta jos ei toimi mitenkään päin
F Fefe Vieras 22.11.2009 #3 Koita vaihtaa kieli. Se on auttanut mulla. Aluperin olin siellä suomenkielellä, mutta muutin englanniksi.
Koita vaihtaa kieli. Se on auttanut mulla. Aluperin olin siellä suomenkielellä, mutta muutin englanniksi.
V vieras Vieras 22.11.2009 #4 mulla ei toimi firefoxilla eikä explorerilla kunnolla. Google chromella ei mitään ongelmia, vaikka kielenä suomi,
mulla ei toimi firefoxilla eikä explorerilla kunnolla. Google chromella ei mitään ongelmia, vaikka kielenä suomi,
F Fefe Vieras 22.11.2009 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla: UK, US vai Upside down enkku? Click to expand... Koita laittaa vaikka uk näin aluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla: UK, US vai Upside down enkku? Click to expand... Koita laittaa vaikka uk näin aluksi.
Mutzilla Aktiivinen jäsen 03.09.2009 2 101 23 38 22.11.2009 #8 paskat sanon minä :headwall: :headwall: :kieh:
V vieras Vieras 22.11.2009 #11 Onko sulla kone kunnossa? mun kaverilla ei toiminut fb kunnolla ja sit löytyikin jokin virus.. Se ku poistettiin niin alko fbkin toimimaan
Onko sulla kone kunnossa? mun kaverilla ei toiminut fb kunnolla ja sit löytyikin jokin virus.. Se ku poistettiin niin alko fbkin toimimaan
Mutzilla Aktiivinen jäsen 03.09.2009 2 101 23 38 22.11.2009 #12 virusohjelman tänää olen pyöräyttänyt, mutta sitäkin ennen siskoni facebook toimi normaalisti meillä, mut mun ei
virusohjelman tänää olen pyöräyttänyt, mutta sitäkin ennen siskoni facebook toimi normaalisti meillä, mut mun ei