Facebookista apuja, kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Rekisteröidyin facebookiin, ja jos haen esim. paikkakunnan perusteella ihmisiä niin saan näkyviin nimet, kaverit ja kuvat, mutta miten näkee enemmän tietoa ko. henkilöistä? Ja voinko vain mennä jonkun kaveriksi vai tarviiko siihen jonkun hyväksynnän?
 

Similar threads

E
Viestiä
7
Luettu
733
Perhe-elämä
Ehkäpä näin
E
V
Viestiä
40
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä