Facebookin nuottihymiö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katir
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
]

paina Fn+Alt yhtä aikaa pohjaan ja sitten nuo numerot ?

Ei tapahdu mitään.

painatko niitä koko ajan pohjassa (Fin+ Alt ) ja sen jälkeen niitä numeroita mitkä on kirjainnäppäimis?

joo, eikä silti tapahdu mtn. Äh tulee vähän ylityhmä fiilis :D

]

paina Fn+Alt yhtä aikaa pohjaan ja sitten nuo numerot ?

Ei tapahdu mitään.

painatko niitä koko ajan pohjassa (Fin+ Alt ) ja sen jälkeen niitä numeroita mitkä on kirjainnäppäimis?

joo, eikä silti tapahdu mtn. Äh tulee vähän ylityhmä fiilis :D

outoa..mä painan noit kahta koko ajan pohjassa sit painan numerot ja lasken sormet irti nappuloist ja niin se nuotti ilmestyy

@?$???? haha mä rämppäsin vähän kaikkia näppäimiä ja sieltä se tuli vahingossa.. sit kun vielä tietäis että miten se tuli :D

? ? noi tulee JL ja JU näppäimil :D

Jostain tuntemattomasta syystä ei näytä mulle tulevan, vaan jostain ihan muista, mutta ei vielä ole selvinny mulle, että mistä.

??¤??¤??????

Mä sain läppärillä aikaiseksi noi, pidin pohjassa fn ja Alt kokeilin J ja kävin eri kirjaimia perään mutta sitten kun vielä muistaisi mitkä ne oli ;)

??¤??¤??????

Mä sain läppärillä aikaiseksi noi, pidin pohjassa fn ja Alt kokeilin J ja kävin eri kirjaimia perään mutta sitten kun vielä muistaisi mitkä ne oli ;)

Ja nämä tuli K kirjaimella??????§¶ ja olisko ollt w, r,t,y u i

??¤??¤??????

Ja nämä tuli K kirjaimella??????§¶ ja olisko ollt w, r,t,y u i

Oho, no empäs huomannutkaan, ettei ne tulleet tänne :( Mutta siis ainakin siellä oli, hymynaamaa, erilaisia nuolia, dollari, euro aurinko,koiras ja naaras merkit.

Ei tainnut tykätä kopioinnista

??????

Sun koneelta löytyy myös merkistö, mistä voit copy-pastella lisätä noita hymiöitä.

Eli menet näin:

käynnistä --> kaikki ohjelmat --> apuohjelmat --> järjestelmä työkalut --> merkistö.

(Tää polku oli siis Vistalla, en tiedä onko polku sama esim. XP:llä tai 7:lla)

Yhteistyössä