Facebookin kaveriehdotukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Millähän perusteella nuo fb kaveriehdotukset tulee?
Yksi tekijä on näköjään se jos on usempi yhteinen kaveri,mutta kuukaudesta toiseen pyörii muutama sama ihminen joilla ei ole edes yhteisiä kavereita..

joo mä olen kanssa miettinyt samaa. Ilmeisesti niitä tulee senkin perusteella, jos vierailee jonkun facebook -sivuilla. Mutta sitä ihmettelen, miksi jotkut tulee sinne ehdotuksiin ja jotkut ei, vaikka kävisinkin sivuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin ,et voisko olla niinkin päin että jos joku vierailee meidän profiilissa,niin tarjoaako häntä sitten...

En tiedä. Vähän hämmästyin kun sinne ehdotuksiin ilmeistyi mun exä vuosien takaa, jonka kanssa mulla ei ole yhteisiä facebook ystäviä. En muista kyllä että olisin hänen sivuillaan vieraillut.

Alkuperäinen kirjoittaja er:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin ,et voisko olla niinkin päin että jos joku vierailee meidän profiilissa,niin tarjoaako häntä sitten...

En tiedä. Vähän hämmästyin kun sinne ehdotuksiin ilmeistyi mun exä vuosien takaa, jonka kanssa mulla ei ole yhteisiä facebook ystäviä. En muista kyllä että olisin hänen sivuillaan vieraillut.

Just tän tyylinen tapaus kävi mullekkin..

En kyllä facebook aikana ole sille exälle laittanut sähköpostia, mutta ehkä joskus kauan sitten olen. Voiko se facebook sitten joidenkin vanhojen sähköpostien perusteella tehdä niitä ehdotuksia?

Muutenkin mun mielestä tuossa kohti taas facebook toimii pikkuisen liian röyhkeästi. En välttämättä haluais, että mun profiili keikkuu kenen tahansa ehdotuksissa.