Facebook

Te ketkä olette siellä, tuleeko teille ihan vierailta ihmisiltä ystäväkutsuja?
Mulle on nyt viikon aikana tullut ainakin 10, melkein kaikki ulkomaalaisilta. En tosiaan tunne heitä. Haluaako siellä jotkut vaan paljon kavereita listaan vai miksi niitä kutsuja tulee joka päivä..?
 

Yksi on tullut. Ja ihan joltain suomalaiselta naiselta/tytöltä, joka ystäväkutsun yhteydessä kysyi, että "Heikki, oletko se sinä...?" :whistle: Juu siis en suinkaan ole Heikki, joten enpä myöskään ystävää "vastaanottanut"...
 
minäkinkö
olenko ainut..mä oo hyväksyny suomalaiset ja muutaman ulkomaalaisenkin useimmin ne kysyy että voitaisiinko olla kavereita kun itsellään ei ole oikein kavereita tai sit kaverit ei käytä facebookkia jne...mitäpä haittaa noist vois olla ei ainekaan mulle oo ollu haitax ja ne on olleet kaverilistalla jo kaaaaaauan.. :D
 
Mulla on paljon ulkomaalaisia kavereina, mutta he ovat kaikki tuttuja jo vuosien takaa, ja ihan oikeasta elämästä siis.

Pari kolme kertaa on joku ghanalainen, turkkilainen ja ranskalainen lähettäneet ystäväpyynnön, mutta hylkään ne koska en heitä tunne, enkä halua heille kuviani tai perheeni kuvia näyttää...

Palstakavereita taas olen listoille ottanut, tunnetaanhan me tätä kautta =)
 

Yhteistyössä