Facebook hyväksytkö ulkomaalaisten kaveripyynnöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun on tullut kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta ja en nyt tiedä uskaltaako niitä hyväksyä. Toisaalta saisi hyvää harjoitusta englanninkielestä, kun kirjoittelisi heille.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.

Tässä taas noita snobeja: en koskaan tarvii pyytää kavereita vaan ne pyytävät minua kaverikseen. Minä olen se joka jakelen vippi kutsuja...

Jos et edes tunne niitä ihmisiä, niin miksi hyväksyä? Yleensä tuollaiset ovat vielä niitä, jotka vain yrittävät päästä Euroopaan ja löytää itselleen eurooppalaisen naisen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.

Miksi et?

Miksi pitäis? En koe tarvetta kerätä kavereita pilvin pimein.

Vähän sellainen 'piiri pieni pyörii' meininki sulla. :/
Minä vaan hyväksyisin, koska kavereita ei voi koskaan olla liikaa.

(paitsi noista ulkkiksista en hyväksy, jos näyttävät vähän epäilyttäviltä )

Alkuperäinen kirjoittaja Plääh:

Tässä taas noita snobeja: en koskaan tarvii pyytää kavereita vaan ne pyytävät minua kaverikseen. Minä olen se joka jakelen vippi kutsuja...

:laugh: :laugh: :laugh: :hug: miks sua noin hiertää mun Facebook-jutut =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jenski-Pikkis:
Voithan kysyä häneltä miksi hän haluaa ystäväksesi, niin minä teen jos saan tuntemattomalta ystäväkutsun. :wave:

Mä taas en uskalla kovinkaan moniin vastata, varsinkaan, jos on laittanu "yksityisviestiä", koska siinä viestin alla lukee, et jos vastaat tähän, tuo henkilö pääsee näkemään sun profiilin kuukauden ajan. ...ei tahdo... :xmas:

Enkä muutenkaan käsitä, miksi joku turkkilainen/kreikkalainen/jenkki parikymppinen kundi tahtois naimisissa olevan, suomalaisen, ventovieraan naisen ystäväksi. :whistle: Tai no käsitän toki, mutta... :saint:

kuulostaa kyllä vähän epäilyttävältä. Mulla skype koneella, kun mies kävi pitkällä työreissulla. Säikähdin kyllä, kun kone alkoi yksi päivä hälyttämään, että puhelu. Luulin, että mies soittaa, mutta ei kun se olikin joku ahmed marokosta. Katsoin oman profiilin ja siellähän oli kaikki tiedot: nainen, naimaton, suomalainen. jne! poistin ne kyllä aika äkkiä! Ja siis oma mieheni oli siis kuuliaisesti sinne ne tiedot laittanut, kun ohjelman asensi... :D

Yhteistyössä