V
vieras
Vieras
Kun on tullut kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta ja en nyt tiedä uskaltaako niitä hyväksyä. Toisaalta saisi hyvää harjoitusta englanninkielestä, kun kirjoittelisi heille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.
Miksi et?
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.
Miksi et?
Miksi pitäis? En koe tarvetta kerätä kavereita pilvin pimein.
Alkuperäinen kirjoittaja Plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Jos ne olis hyviä tuttuja niin sitten. Mä en ota kaveriksi tuikituntemattomia enkä muutenkaan semmosia puolituttuja joiden kans suunnilleen sanotaan vain terve kun nähdään.
Tässä taas noita snobeja: en koskaan tarvii pyytää kavereita vaan ne pyytävät minua kaverikseen. Minä olen se joka jakelen vippi kutsuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Jenski-Pikkis:Voithan kysyä häneltä miksi hän haluaa ystäväksesi, niin minä teen jos saan tuntemattomalta ystäväkutsun. :wave: