V
vieras
Vieras
Mitä mieltä olette tästä. Miehen ex haluaisi tavata, tyyliin kahvitella ja jutella niitä näitä, mutta minä en näe tarpeelliseksi edes tutustua. Mun mielestä ei oo mitään syytä pitää yhteyttä eksään. Mies sanoo, että ovat eronneet hyvissä väleissä pitkän liiton jälkeen ja jatkuvasti puhuu miten ex on hyvä ihminen ja minua syyttää kun en tahdo tapailla häntä.
Haluan vaan elää omaa elämä eteenpäin, ilman eksiä... tuntuu, että ex jostain syystä vaan haluaisi nähdä, että millainen typykkä sillä entisellä nyt on. Ei huvittaisi olla näyttelyesine.
Miehellä on yhteisiä kummilapsia eksänsä kanssa, eksän siskon/veljen lapsia, en ole edes varma kummanko. Heihin yhteydenpito minusta kuuluu asiaan, mutta ei eksän kanssa kahvittelu.
Muilla vastaavia kokemuksia? tai muuten vaan mielipiteitä
Haluan vaan elää omaa elämä eteenpäin, ilman eksiä... tuntuu, että ex jostain syystä vaan haluaisi nähdä, että millainen typykkä sillä entisellä nyt on. Ei huvittaisi olla näyttelyesine.
Miehellä on yhteisiä kummilapsia eksänsä kanssa, eksän siskon/veljen lapsia, en ole edes varma kummanko. Heihin yhteydenpito minusta kuuluu asiaan, mutta ei eksän kanssa kahvittelu.
Muilla vastaavia kokemuksia? tai muuten vaan mielipiteitä