Exät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä mieltä olette, voiko entinen "poikaystävä/hoito" olla vilpittömin mielin hakemassa kaveriseuraa entisestä tyttöystävästä/hoidosta kun tyttöystävä varattu. Vaikea uskoa että ne hakisi muuta kun tietävät että entinen tyttöystävä vakisuhteessa?

kun nykyään valitetaan elämän olevan niin hektistä ettei ehdi edes parhaimpiin kavereihin pitää tarpeeksi yhteyttä. Mutta sinä siis haluaisit oikein exIIN pitää jatkuvasti suhdetta (ystävyyssellaista niin tietenkin) yllä. Siis sinullako ei ole muita kavereita? Outoa... Sitä paitsi miehet eivät ole kiinnostuneita existään - edes yhteisten lasten äideistä - muuta kuin tarkoituksella varmuuden vuoksi ellei muuta ilmaannu/ole.

Taidat olla vielä ikäsikin puolesta keskenkasvuinen. Tätä tyypillistä istutaan tukevasti veneessä täydellä vatsalla, mutta pidetään verkot varmuuden vuoksi koko ajan vedessä.

Tyhmää sanoa ketäänyksinkertaiseksi tai keskenkasvuiseksi. En oikein päässyt käsitykseen, että mistä aloittajan ongelma varsinaisesti johtuu ja miksi tällaiseen on päädytty. Miehesi on mustasukkainen, ok... Etkö itse ole valmis sitoutumaan tähän teidän suhteeseen? Vai onko tosiaan jokin juttu exien/ exän kanssa kesken? Itse uskon siihen, että ystävyys voi muuttua rakkaudeksi ja seksisuhteeksi, mutta seksisuhde ei koskaan ystävyydeksi, ainakaan ilman ongelmia.

Voisit ajatella myös näin, että kun haluat pitää exästäsi kiinni, et anna hänelle mahdollisuutta päästä sinusta yli. Teet siis samalla vahinkoa myös exällesi.
Itse ymmärsin tämän hiljan omissa kuvioissani ja "deletoitsin" edellisen exäni pois elämästäni kokonaan. Se ei silti tarkoita sitä, ettenkö saisi pitää muistoja yllä tai vaihtaa kuulumisia, jos hän ottaa minuun yhteyttä.

samanlainen tilanne siis, että avokkini pitää yhteyttä exiinsä. Löydän aika ajoin tekstareita tai facebookiin ilmestyy uusia "kavereita" jotka entisiä lyhyen- tai pitmmänaikaisia poikaystäviä.

Hän perustelee asian kaverina olemisella ja sillä ettei hänellä ole paljoa kavereita muuten. Jotenkin tulee paha mieli, miksi hän haluaa nämä yhteydet, piilossa minulta ?

samanlainen tilanne siis, että avokkini pitää yhteyttä exiinsä. Löydän aika ajoin tekstareita tai facebookiin ilmestyy uusia "kavereita" jotka entisiä lyhyen- tai pitmmänaikaisia poikaystäviä.

Hän perustelee asian kaverina olemisella ja sillä ettei hänellä ole paljoa kavereita muuten. Jotenkin tulee paha mieli, miksi hän haluaa nämä yhteydet, piilossa minulta ?

ole paljoa kavereita muuten? Jos ei ole kavereita, asian eteen voi tehdä jotakin muutakin kuin roikkua niiden entisten kanssa. Voi esim. viettää senkin ajan jonkun harrastuksen parissa, josta löytyy niitä kavereita.

Salassa pidetään ne yhteydet, joissa ei ole kaikki ihan päivänvaloa kestävää.

Pelaa samaa peliä, viestittele entisten muijiesi kanssa salamyhkäisesti. Tai jos et halua sitä tehdä, puhu heistä ainakin nätisti tiuhaan.

Viimeksi muokattu:
Itse en ole yhteydessä yhdenkään entisen tyttöystävän kanssa. Moikataan ja vaihdetaan kuulumiset tottakai jos tulee vastaan kadulla tai jossain baarissa. Mitään tarvetta ei ole soitella tai tavata enää, been there done that.

Itse olen ihan hyvissä väleissä eksieni kanssa. Ei ole mitään tarvetta kuitenkaan vartavasten nähdä heitä. Miesystävälleni se sopii hyvin, että joskus ehkä kerran vuoteen kahteen saan tekstareita heiltä ja vastaan niihin.

Yksi eksä on jäänyt täysin unholaan, koska hänen käytös oli sellaista jota kukaan ei sietäisi. Hän oli myös mustasukkainen eksien yhteydenpidosta. Epäili kovasti minua ja lopulta selvisi miksi... luuli kai kaikkien olevan itsensä kaltaisia.

Niin en ymmärrä miksi ihmissuhteet joita jokaisella ei ole liikaa ei voisi jatkua muussa muodossa vaikka seurustellaankin.

Itselläni on montakin nk. entistä exää joiden kanssa kahvittelen, juttelen jos tavataan.

Niin eli ollaan edelleenkin kiinnostuneita koska toinen on ihmisenä edelleen mukava. !!
Vaikka kemiat ei enää niin kohtaakaan.

On median tai huonon itsetunnon syy että ei ymmärretä sitä että mies nainen on valinnut sinut itselleen. Rakastaa vain sinua . Ei sitä exää..

Ainut exä joka ei ole väleissä kanssani oli mies joka vei rahavarani. Kaikille muille olen kaveri edelleen.

Voin tavata nyxätkin mutta luulen että eivät tykkäisi kun juteltaisiin menneistä jutuista, sisäpiiri juttuja siis.

Yhteistyössä