Mistäs sä niin tarkkaan ne vinkunat päässä tiedät?Mieti ku alkaisit jyystää sitä reikäpäätä ja vahingossa ottaisit vähän tukea sen päästä niin niistä rei'istä puhaltais ilmavirta - tiiä vaikka päästäis vinkuvan äänen kuten jotkut muutkin lelut.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistäs sä niin tarkkaan ne vinkunat päässä tiedät?Mieti ku alkaisit jyystää sitä reikäpäätä ja vahingossa ottaisit vähän tukea sen päästä niin niistä rei'istä puhaltais ilmavirta - tiiä vaikka päästäis vinkuvan äänen kuten jotkut muutkin lelut.![]()
Mieti ku alkaisit jyystää sitä reikäpäätä ja vahingossa ottaisit vähän tukea sen päästä niin niistä rei'istä puhaltais ilmavirta - tiiä vaikka päästäis vinkuvan äänen kuten jotkut muutkin lelut.![]()
Olihan mulla nukkeja pienenä.Mistäs sä niin tarkkaan ne vinkunat päässä tiedät?![]()
Aloitit riepottelun jo silloin.Olihan mulla nukkeja pienenä.![]()
Hattara unia ja ruusutarran kuvia.Nyt pitää mennä nukkumaan, tuon kuorsaavan nahkiaiseni viereen.Hyviä vinkunoita itse kullekin.
Väitätkö että ite et kokeillu painaa nukelta nenää sisään tai painaa sen päätä lyttyyn.Aloitit riepottelun jo silloin.
Pakko vähän sipaista samalla tuon pehmeitä hiuksia.Nyt pitää mennä nukkumaan, tuon kuorsaavan nahkiaiseni viereen.Hyviä vinkunoita itse kullekin.
me laitettiin jo hyvin pieninä barbit tekemään keskenään tuhmuuksia, leikkelin niiden hiukset ja värjäsin tussilla punkhenkisen värityksen jäljelle jääneisiin tupsuihin ja irokeeseihinAloitit riepottelun jo silloin.
Mä irrotin yleensä koko pään.Väitätkö että ite et kokeillu painaa nukelta nenää sisään tai painaa sen päätä lyttyyn.![]()
Liimaa niihin muutama ruusutarra!Pakko vähän sipaista samalla tuon pehmeitä hiuksia.![]()
Meil oli sellainen vanha sisältä peilitetty baarikaappi.me laitettiin jo hyvin pieninä barbit tekemään keskenään tuhmuuksia, leikkelin niiden hiukset ja värjäsin tussilla punkhenkisen värityksen jäljelle jääneisiin tupsuihin ja irokeeseihin![]()
Kyllä ne sipasut tiedetään. Ukkosi joutuu aina aamulla kaivamaan tupeensa tiukasta nyrkistäsi.Pakko vähän sipaista samalla tuon pehmeitä hiuksia.![]()
Ne on jo loppunu talosta kun on olleet käytössä.Liimaa niihin muutama ruusutarra!![]()
Pahoittelut aapeelle. Tää ei nyt menny varmaankaan ihan niin kuin piti.![]()
EI HIIVATTI"!!Kyllä ne sipasut tiedetään. Ukkosi joutuu aina aamulla kaivamaan tupeensa tiukasta nyrkistäsi.
Kyllä ne sipasut tiedetään. Ukkosi joutuu aina aamulla kaivamaan tupeensa tiukasta nyrkistäsi.
Nauran täällä niin että tuli pieru!Kyllä ne sipasut tiedetään. Ukkosi joutuu aina aamulla kaivamaan tupeensa tiukasta nyrkistäsi.
tossa on SUURI riski että se ruokkii niiden halua käyttää oikeaa lasta hyväkseen.No ei ihan. Muutama vuosi kun seuraillaan, nähdään miten oikeasti käy. Luulen, että sekä plussia että miinuksia odotettavissa.
Tämäkin saa ajattelemaan - hyvä vai paha? Australian tulli on napannut tämän näköisiä seksinukkeja. Onko postiivista, jos pedofiilit tyytyvät nukkeen vai ruokkiiko tämä heidän aktiivisuuttaan tosielämässä?
![]()
Nauran täällä niin että tuli pieru!![]()
Mä oikeasti hymyilen täällä niin että leukaperiin sattuu.Ne on jo loppunu talosta kun on olleet käytössä.
Näkisitpä millä riemulla tuo kiikuttaa naapureille joulutervehdyksiä. Siirappia on miehessä enemmän kuin piparitaikinassa.
Echo sä oot ihana!! Meiän oma pierutyyny![]()