Exäsi fuckbuddy: sinä 10 vuotta sitten!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieti ku alkaisit jyystää sitä reikäpäätä ja vahingossa ottaisit vähän tukea sen päästä niin niistä rei'istä puhaltais ilmavirta - tiiä vaikka päästäis vinkuvan äänen kuten jotkut muutkin lelut.:LOL:
Mistäs sä niin tarkkaan ne vinkunat päässä tiedät? o_O

Nyt pitää mennä nukkumaan, tuon kuorsaavan nahkiaiseni viereen. :thumbsup: Hyviä vinkunoita itse kullekin.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Pahoittelut aapeelle. Tää ei nyt menny varmaankaan ihan niin kuin piti.:notworthy:

• Tykkää
me laitettiin jo hyvin pieninä barbit tekemään keskenään tuhmuuksia, leikkelin niiden hiukset ja värjäsin tussilla punkhenkisen värityksen jäljelle jääneisiin tupsuihin ja irokeeseihin:love:
Meil oli sellainen vanha sisältä peilitetty baarikaappi.
Se oli Barbien strippiluola. :ROFLMAO::ROFLMAO: Siellä ne keikisteli ja vaatteet väheni musiikin tahdissa.:ROFLMAO:
Voi ei, en edes muistanu!!!

Liimaa niihin muutama ruusutarra!:love:
Ne on jo loppunu talosta kun on olleet käytössä. :D
Näkisitpä millä riemulla tuo kiikuttaa naapureille joulutervehdyksiä. Siirappia on miehessä enemmän kuin piparitaikinassa.

Pahoittelut aapeelle. Tää ei nyt menny varmaankaan ihan niin kuin piti.:notworthy:

No ei ihan. Muutama vuosi kun seuraillaan, nähdään miten oikeasti käy. Luulen, että sekä plussia että miinuksia odotettavissa.

Tämäkin saa ajattelemaan - hyvä vai paha? Australian tulli on napannut tämän näköisiä seksinukkeja. Onko postiivista, jos pedofiilit tyytyvät nukkeen vai ruokkiiko tämä heidän aktiivisuuttaan tosielämässä?

sex-doll-2.png

http://www.mamamia.com.au/paedophiles-importing-child-sex-dolls/

No ei ihan. Muutama vuosi kun seuraillaan, nähdään miten oikeasti käy. Luulen, että sekä plussia että miinuksia odotettavissa.

Tämäkin saa ajattelemaan - hyvä vai paha? Australian tulli on napannut tämän näköisiä seksinukkeja. Onko postiivista, jos pedofiilit tyytyvät nukkeen vai ruokkiiko tämä heidän aktiivisuuttaan tosielämässä?

sex-doll-2.png
tossa on SUURI riski että se ruokkii niiden halua käyttää oikeaa lasta hyväkseen.

• Tykkää
Mä olen muuten tehnyt nukkeketjun jo muistaakseni vuosia sitten.
Pitäis tonkia se tuolta ketjuviidakosta!!!!!:)

Siinä oli varmasti sellaisia vastauksia mitä m1es on vailla - olen ihan varma, että viihdyttäisi kovin!:D

Eli Ihan hirveätä paheksuntaa, mustasukkaisuuskohtauksia ymsyms.:D

Ne on jo loppunu talosta kun on olleet käytössä. :D
Näkisitpä millä riemulla tuo kiikuttaa naapureille joulutervehdyksiä. Siirappia on miehessä enemmän kuin piparitaikinassa.
Mä oikeasti hymyilen täällä niin että leukaperiin sattuu.:ROFLMAO:
huutonauran

Yhteistyössä