Älä viitti naurattaa kun mä nään tekstit muutenkin kahtena kun silmistä pärskii veet ympäriinsä jo muutennii!!!Et sit käytä tuota nimeä musta ikinä!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä viitti naurattaa kun mä nään tekstit muutenkin kahtena kun silmistä pärskii veet ympäriinsä jo muutennii!!!Et sit käytä tuota nimeä musta ikinä!!!
Niin noh....mä olen rakastellut vaihdekepin ja ovenkin kanssa.tossa on SUURI riski että se ruokkii niiden halua käyttää oikeaa lasta hyväkseen.
Nyt sä voit aina kiristää mua tuolla. Jos en tanssi sun pillis mukaan niin läjäytät näytölle mun lempinimen.Älä viitti naurattaa kun mä nään tekstit muutenkin kahtena kun silmistä pärskii veet ympäriinsä jo muutennii!!!![]()
Mä olen muuten tehnyt nukkeketjun jo muistaakseni vuosia sitten.
Pitäis tonkia se tuolta ketjuviidakosta!!!!!
Siinä oli varmasti sellaisia vastauksia mitä m1es on vailla - olen ihan varma, että viihdyttäisi kovin!
Eli Ihan hirveätä paheksuntaa, mustasukkaisuuskohtauksia ymsyms.![]()
mä olen hinkannut itseäni sängynpäädyssä olevaan tappiin, tyynyyn, nojatuolin käsinojaan ja hiusharjan varteenNiin noh....mä olen rakastellut vaihdekepin ja ovenkin kanssa.
Mattoa (ihan plyysiä vaan oli) vastenkin olen hinkuttanut...![]()
emmä sua muru ikinä kiristäNyt sä voit aina kiristää mua tuolla. Jos en tanssi sun pillis mukaan niin läjäytät näytölle mun lempinimen.![]()
No hyvä.emmä sua muru ikinä kiristäsitä paitsi pieru on uusiutuva luonnonvara
![]()
Niin noh....mä olen rakastellut vaihdekepin ja ovenkin kanssa.
Mattoa (ihan plyysiä vaan oli) vastenkin olen hinkuttanut...![]()
mä olen hinkannut itseäni sängynpäädyssä olevaan tappiin, tyynyyn, nojatuolin käsinojaan ja hiusharjan varteen*piiloutuu echon paheksuvilta katseilta tyynyn taakse ja painaa hellästi tyynynkulmalla haaroväliään*
Ei kai noihin ole mahdollista saada mitään tekijänoikeussuojaa kunhan tuo nuken käyttö tapahtuu ainoastaan omassa käytössä...? mun mielestä jossain pokesivuilla oli noita normaaleja silikoninukkeja jo käytössä ja ne tais olla joidenkin pokemallien näköisiä....eiköhän he ole osingoilla jollakin tapaa. Onhan noita miesten seksilelujakin tehty pokemallien alapään mukaan etc.En minä sitä paheksuntaa kaivannut. Pohdin vain sitä, pitäisikö ilmiölle laittaa jonkinlaiset säännöt tai rajat, ennenkuin se karkaa käsistä. Onko lupa tilata lapsen tai eläimen näköinen seksinukke? Tai oman pojan tai äidin? Onko julkkiksilla "tekijänoikeussuojaa" omaan ulkonäköön?
Hitsin Lispetti teki mulle källit ja avas mun suun!!!Katsos mokomaa, sain naiset kuvailemaan seksielämäänsä tavalla joka tekee pyllyketju-rättiksen kateelliseksi![]()
No hyi hitto! Oletpa hävytön ja rahvaanomainen!Nauran täällä niin että tuli pieru!![]()
Päivi Räsänen kieltäis kohta pierut, jos näkis mitä Echo just tunnustiNo hyi hitto! Oletpa hävytön ja rahvaanomainen!![]()
Ainakin märät pierut.Päivi Räsänen kieltäis kohta pierut, jos näkis mitä Echo just tunnusti![]()
Ne kyllä saakin kieltääAinakin märät pierut.Hyhhyh - ei tuollaista ole kiva katsella!
![]()
Mähän sanoin alussa , että me @Lispetti n kanssa turmellaan nyt tää ketjumutku mä olen syytön ja Lispe syyllinen
![]()
Mitä sä olet oikein tehnyt miehelles viimeyönä??Huomenta.
![]()
Ne tavalliset puistelut.Mitä sä olet oikein tehnyt miehelles viimeyönä??![]()
![]()
Millasta jälki mahtaa olla epätavallisessa puistelussa, jos tuo on lopputulos tavallisesta puistelusta?Ne tavalliset puistelut.![]()
Millasta jälki mahtaa olla epätavallisessa puistelussa, jos tuo on lopputulos tavallisesta puistelusta?![]()