Exän uusi suhde ja lasten tapaamiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin vain

Vieras
Onko teillä exänne uusi suhde muuttanut lasten tapaamisia huonompaan suuntaan?

Exäni löysi vastikään uuden kumppanin ja nyt mietityttää mahtaako heidän suhde laimentaa exän kiinnostusta tavata lapsiaan? Jos he haluavat vain kuherrella mieluummin keskenään.

Millaisia kokemuksia teillä on?

kyllä muuttuu huonompaan suuntaan. exän uusi kulta ei todellakaan tykkää että exäsi tapailee sun lapsia ja makselee niiden kuluja, ja ex yrittää miellyttää kaikin tavoin uutta hoitoa. joten varaudu siihen, että vaikuttaa exän ja lasten suhteisiin. jos exäsi saa uusia lapsia uuden kullan kanssa, tilanne pahenee entisestään.

Alkuperäinen kirjoittaja ex:
kyllä muuttuu huonompaan suuntaan. exän uusi kulta ei todellakaan tykkää että exäsi tapailee sun lapsia ja makselee niiden kuluja, ja ex yrittää miellyttää kaikin tavoin uutta hoitoa. joten varaudu siihen, että vaikuttaa exän ja lasten suhteisiin. jos exäsi saa uusia lapsia uuden kullan kanssa, tilanne pahenee entisestään.

Ja toisille ei käy noin.
Harmi että sinulle.

Lasteni isä ei käyttäytynyt noin vaikka uuden löysi. Mukana on paljon lasten elämässä edelleen, samoin tämä exä uusi puoliso ja hänen lapsi. Hienosti sujuu.

Minun mieheni exä taas tekee hyvin vaikeaksi kaikki ylimääräiset yhdessä olot vaikka mies haluaisi enemmänkin lastaan nähdä kuin sovitut tapaamiset. Exä haukkuu minua ja valittaa kuinka vaikeaa hänen lapsellaan on täällä olla kun joutuu jakamaan huomion lasteni kanssa, kertoo perättömiä juttuja kuinka mies hylkäsi lapsen ja hänet kun minä tulin kuvioihin jne jne. Vaikeaa on, mutta toivotaan että ajan kanssa rauhottuu.

Yhteistyössä