Jalkapallon MM 2026 🌍⚽️🏆

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole paljoo tullut katteltua mutta hävettää kun perinteisissä valkkarimaissa pelaa niin vähän kalpeanaamoja.
Kanada esim, ei yhtään hyökkääjissä ja muutenkin vähän. Ja nyt juuri Hollanti, ei oo montaa

Totesinpahan vaan mitä silmät näkee

Jes maanataina herkkupala Mexiko-englanti klo kolme yöllä. Se on ellei jotain satu ni katottava tulee viellä yleltä. Mietin pitäiskö kokeilla sveitsi kolumbia tuplaa jos herään aamulla ennen kuutta. Sit tietty on australia-egypti. Mut onhan nää ollu vähän pelleily kisat kun mtv paska sai oikeudet. Noh kerta kokeilu ja kaikki fudis ens kerralla ylelle. Ainiin okei mä en oo studioita niin kattonutkaan. Mtv en ollenkaan. Mut mun mielestä ylen se selostaja kaksikko se mies ja nainen on hyvä ne sopii mun ääni maailmaan kuin nenä pähän ja mukavan rauhallista menol jes

Noni sveitsi vei algerian 2-0 hyvällä kakkosen kertoimella. Mut olin nukkumassa ja jäi pelaamati veto. Kolumbia taitaa viedä niinhän siinä aina käy kun ei pelaa. Nojoo eipä niitä vetoi tarvii läiskytellä nää kisat on menny aika ilman. Pari kertaa kokeillut maalintekijöitä mut ei osunut. Viimekisoissa koitin antoine griezman tekee ysin kertoimella maalin mut tuhri kolme varmaa maalia parista metristä. Jonka vauvakin ois tehnyt maalin. Argentiinalla on kyl aika helppo tiee semifinaaleihin asti siellä voisi olla herkkupala argentiina- brasilia mut sekin matsi on niin monen mutkan takana ja brassit ei oo oikein saavuttanut mitään mm tasolla pitkiin aikoihin. Mites muuten argentiinan ja brasilia väliset ottelut on viime vuosina menneet? Ja mitkä on kaikkien aikojen tilastot et kummalla maalla on enemmän voittoja toisista kaikki pelit huomoiden? Mitä tekee messi ja kumppanit tänä yönä kap verdea kohtaa. Afrikkalaisilla ei oo mennyt hyvin pudotuspeleissä paitsi marocco. Pieni vitutus marocco pelis tänä yönä on mtv3 vuoro näyttää pelit lut jostain syystä ne saa näyttää huomis illan pelinkin vaik pitäis olla ylen vuoro

Yhteistyössä