Exän nyksä facessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Exän nyksä facessa on vaan n o l o . Se kommaa ihan jokaiseen juttuun, mitä nyksä tekee siellä. Miettinyt, et se on joku läheisriippuvainen...Kommannu jokaiseen kuvaan ja jokaiseen tilapäivitykseen ja tämä on ihan tosi juttu. Ja sit, jos mä kommaan jotain exälle niin eikö sen nyksä iihan heti tule ja kommaa mun perään :D Siis varmaan pelkää, et meillä on vielä jotain. :D

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24794157:
No mikäs sä kuvittelet olevasi, jollet nolo?

Mä olen keskustelija. Mä keskustelen usein monesta asiasta nyksän kanssa facessa esim. sen tilapäivitysten alla ja alkaa pikku hiljaa juipii kun exän nyksän pitää aina sana työntää joka väliin D:

sinisulka, ei sun elämäsi mielestäsi pyöri liikaa eksien ympärillä? hommaisit niitä nyksiä vaan ni voisit niihin keskittyä. onkos sulla muuten tällä hetkellä yhtään nyksää?

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";24794186]Miksei exän nyxä saisi kommata?? :) Hänhän se nyxä on, sinä olet exä.[/QUOTE]

Saa :D mut mä en oikeesti tajua, kuinka kauan mun nyksä (jonka mä tunnen paremmin kuin omat taskuni) kestää tollasta naista, joka roikkuu siinä kiinni :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794210:
Onkohan tuo aapee koskaan miettiny että miks on vaan exiä. Mä en ainakaan tollasta jaksais viikkoa katella.:headwall:

Jaksaisit sitten kuitenkin niinkin kauan?

Myötähäpeä alkaa nostamaan päätään, vaikka kuinka huumorilla yrittää ottaa.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794210:
Onkohan tuo aapee koskaan miettiny että miks on vaan exiä. Mä en ainakaan tollasta jaksais viikkoa katella.:headwall:

Hah :D Siis lyhin seukkaus, mitä mulla on ollut niin on vissiin ollut jotain pari päivää just :D Et äläs kuule nyt lyttää mua sanomalla, et sä kestäisit mua vain viikon :D Jos sulla olisi tollanen ennakko oletus mua kohtaan, kun me alettas seukkaan niin veikkaisin et viikon jälkeen se vaihtuisi ihan häränpyllyä ja meidän seukkaus vaan jatkuis ja jatkuis :D No toi oli spekulointia

Saa :D mut mä en oikeesti tajua, kuinka kauan mun nyksä (jonka mä tunnen paremmin kuin omat taskuni) kestää tollasta naista, joka roikkuu siinä kiinni :D
Onpa jännä juttu tässä. Onkohan kyseessä ap:n nyksä ja sen eksä vai ap:n eksä ja sen nyksä?

Kyllä tästä kannattaisi jokin Suomi-räpin helmi tehdä.

Mii likes :D mut se on vähän tulella leikkmistä :D heti meillä menee siihen, et mitäs sulla on päällä jne... :D you know. Exä sit haluaisi, ettei tässä suhteessa kosahtaisi siihen, mihin joka kerta aina ennenkin :D

Opettelisit kirjoittamaan suomen kieltä, engelska ja semiviileä x- kirjoitus ovat täysin poissa muodista. Annat itsestäsi typerän kuvan viestisi sisällöstä huolimatta ulosannillasi. Ihan ystävällisenä vihjeenä kirjoitan tämän.

Mii likes :D mut se on vähän tulella leikkmistä :D heti meillä menee siihen, et mitäs sulla on päällä jne... :D you know. Exä sit haluaisi, ettei tässä suhteessa kosahtaisi siihen, mihin joka kerta aina ennenkin :D

No kumpikos teistä tuon pelin sitte aloittaa....?
Pysy vaan yksäreissä asialinjalla, niin ei mee tulella leikkimiseksi :xmas:

• Tykkää

Yhteistyössä