exän nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatuointi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tatuointi

Vieras
Mitä mieltä olette, kun "nuoruuvuosina" tuli tatuoitua silloisen miehen (nykyään exän) nimi. Samoin nykyisellä miehelläni on nuoruudessa otetut exän nimikirjaimet kädessään.
Kun menimme nykyisen kanssa naimisiin otin oman tatuointini päälle peitekuvan ja puhe oli, että mieskin tekee samanlailla. No hänellä on exänsä nimikirjaimet vieläkin kädessään ja nyt on vielä alkanut väittämään, että ne on hänen oman nimensä kirjaimet, vaikka sokeakin näkee ettei näin ole!? Miksi hän tekee näin? Haikailee exää takaisin?

Mitäpä tuossa elettyä elämää. Anna olla siinä muistona. Ne on miehesi muisto ja hän varmasti on asian kanssa enemmän ollut sujut niitä ottaessa, kun sinä peitekuvinesi. Miksi pitäisi alkaa peitellä että on elänyt ennen nykyistä suhdettakin?

Entä jos miehellä oliskin exän nimi isolla tatuoituna vaikka sydämen kohdalle? Tai hitto soikoon, olis tatuoinut exän p*llun kuvan johonkin, olisko sekin ok? Muisto yhdestä kynnetystä vaosta, mitäs pahaa siinä on?

Riippuis vähän, et haittaisko. Jos mies ois vielä rakastunu exäänsä, niin kyl haittais. Jos se ois joku exä 20 vuoden takaa, tuskin haittais. Riippuis siis siitä, oisko miehellä vielä tunteita exää kohtaan.

Toisaalta, jos peittämisestä/poistamisesta ois yhdessä jo sovittu, en tykkäis jos mies ei hoitais omaa osaansa sopimuksesta.

[QUOTE="miksi";29938900]Miksi valehtelee sitten, että on hänen omat puumerkit? Jotain rajaa, ei muakaan tarvi hulluna pitää.[/QUOTE]

Ehkä hän on kyllästynyt jatkuvaan nipotukseen siitä (tosin valehtelu on ihan perseestä oli tilanne mikä tahansa) ja koska reagoit asiaan niin isosti niin ei saa sanotuksi että haluaa pitää tatuoinnin( ettei syty isompi sota). Kokeilepa lopettaa, takaan että yhteiselonne helpottuu.

Muista että tatuoinnin peittäminen ei takaa miehen uskollisuutta. Jos mies haikailee jotain muuta niin tekee sen siitä huolimatta oli tatuointi tai ei. SIksi on täysin yhdentekevää onko miehellä tatuointi tai ei.

Muista että tatuoinnin peittäminen ei takaa miehen uskollisuutta. Jos mies haikailee jotain muuta niin tekee sen siitä huolimatta oli tatuointi tai ei. SIksi on täysin yhdentekevää onko miehellä tatuointi tai ei.

Totta. Mutta toisaalta, jos mun mies haikailis exäänsä, sais tehdä sen ihan omassa päässään. Ei sitä tarttis koko maailmalle julistaa tatuoinnin kautta. Eikä varsinkaan muistuttamaan minua siitä, että ex on vielä tärkeä.

Totta. Mutta toisaalta, jos mun mies haikailis exäänsä, sais tehdä sen ihan omassa päässään. Ei sitä tarttis koko maailmalle julistaa tatuoinnin kautta. Eikä varsinkaan muistuttamaan minua siitä, että ex on vielä tärkeä.

Aika jännä, mulle henkinen pettäminen olisi todella hirveää, vanha tatuointi taas ei tuntuisi miltään. Varsinkin kun pitämisen syy ei tod. näk. ole haikailu vaan ihan mieltymys tatuointiin.

Oliko se kuvien peittäminen yhteinen sopimus vai sun yksipuolinen ilmoitus? Tarkoittaako "oli puhe", että sinun mielestäsi myös miehen pitää se peittää?

[QUOTE="minä taas";29939045]Nipotuksesta ei ole kyse. Olen n.kerran vuodessa asiasta sivumennen maininnut. Nyt vaan alkoi ärsyttää, kun sanoikin, että on hänen omat nimikirjaimet.[/QUOTE]

Mitä sanoi kun sanoit että "olenhan mä monta kertaa kuullut että ne on exän nimikirjaimet"?

Yhteistyössä