molempia
...mutta mulle on ainakin kenenkään ihan turha tulla itkemään miten mun pitäis toimia omassa kodissani!
Minä hoidan omat lapseni parhaaksi katsomallani tavalla ja samat säännöt pätee niin omiin lapsiin kun miehen esikoiseen, sopii se miehen exälle tai ei. Eikä kyllä sovikaan, kun jaksaa itkeä ja valittaa kun poika ei saa täällä tehdä ja olla niinku kotonaan \|O
Eli meillä EI saa pelata pleikkarilla tai tietokoneella aamusta iltaan,
meillä EI saa katsoa telkkaria aamusta iltaan ja lisäksi;
meillä ulkoillaan lähestulkoon joka päivä, vähintään 2h/pv.
Kotona saa tehdä mitä haluaa, eikä tarvii ulkoilla tms.
Kotona ei myöskään tarvitse pestä käsiä eikä hampaita ja syödä saa mitä haluaa, milloin vaan haluaa... (ilmankos poika joutui laihdutuskuurille jo 5-vuotiaana...)
minkäänlaisia käytöstapojakaan ei ole opetettu.
Voi voi, ei ihme ettei akka saa lapseensa minkäänlaista kuria ja tolkkua, vaan poika hyppii silmille minkä kerkee
Miehen ex-vaimo on vaan katkera ja kateellinen kun ukko ei enää hypi hänen ja pojan pillin mukaan, vaan ajattelee muitakin lapsiaan nykyään.
Että suksikoon se akka mielipiteineen suolle ja antais meidän elää rauhassa
:/ :/
Minä hoidan omat lapseni parhaaksi katsomallani tavalla ja samat säännöt pätee niin omiin lapsiin kun miehen esikoiseen, sopii se miehen exälle tai ei. Eikä kyllä sovikaan, kun jaksaa itkeä ja valittaa kun poika ei saa täällä tehdä ja olla niinku kotonaan \|O
Eli meillä EI saa pelata pleikkarilla tai tietokoneella aamusta iltaan,
meillä EI saa katsoa telkkaria aamusta iltaan ja lisäksi;
meillä ulkoillaan lähestulkoon joka päivä, vähintään 2h/pv.
Kotona saa tehdä mitä haluaa, eikä tarvii ulkoilla tms.
Kotona ei myöskään tarvitse pestä käsiä eikä hampaita ja syödä saa mitä haluaa, milloin vaan haluaa... (ilmankos poika joutui laihdutuskuurille jo 5-vuotiaana...)
minkäänlaisia käytöstapojakaan ei ole opetettu.
Voi voi, ei ihme ettei akka saa lapseensa minkäänlaista kuria ja tolkkua, vaan poika hyppii silmille minkä kerkee
Miehen ex-vaimo on vaan katkera ja kateellinen kun ukko ei enää hypi hänen ja pojan pillin mukaan, vaan ajattelee muitakin lapsiaan nykyään.
Että suksikoon se akka mielipiteineen suolle ja antais meidän elää rauhassa
:/ :/