exän exä

Tahtoisin tehdä gallubin, kuinka moni on törmänny tilanteeseen että nykyinen kumppaninne joka todella katkera exälleen ja hänen nykyisellee. josta sittemmin tulee kanssa exä alkaa tulla ns parhaat kaverit merkeissä että mollaavat yhdessä tätä yhteistä exäänsä????????
Olen aivan pihalla ja en todella voi käsittää kuviota.... kertokaa mitä te olette asiasta mieltä ja moniko ollut samassa tilanteessa. laitan valaistusta kun enemmän aikaa nyt painaa työt päälle mut myös että olenko outo kun en ymmärrä tuota.
 
analyyssi
Yhteinen kärsimys yhdistää.

Yhdessä voidaan haukkua, että miten kamala se tyyppi olikaan.
Voidaan jakaa se kamala kokemus, kuinka elämää onkaan pilattu jonkun ääliön kanssa, ja samalla vahvistetaan omaa kokemusta: minä itse olen ok ja hyvä tyyppi ja se toinen sitten huonompi osapuoli.

Ja edelleen:
Jos se mies on X, hän on yhdessä ensin A:n kanssa ja tulee ero, ja X löytää uuden, B:n. A on katkera ja mollaa molempia, koska hänellä on edelleen tunteita X:ää kohtaan, ja hän on mustasukkainen B.lle, joka sai X:n, vei X:n, on parempi siis kuin minä.. ja jotta oma olo helpottuisi ja tuntisi itsensä paremmaksi, pitää se B:n haukkua.
mutta eron jälkeen A onkin B:n kaveri: hänkään (B) ei saanut tätä X:ää! B ei enää olekaan uhka, eikä ole "minua" (A.ta) parempi.

Toiselle ei voida suoda yhdessäolon onnea, koska ei ymmärretä ettei se ole itseltä pois.
Oma elämä on varsin pieni, eikä erosta ole päästy yli.Tunteita on edelleen.
TAI sitten X on ollut harvinaisen p.a.ska tyyppi, aiheuttanut traumoja molemmille ja muillekin, rikkonut ihmisiä, käyttäytynyt ja kohdellut huonosti, ja siitä ylipääseminen onkin vaikeaa, ja kertaa tapahtuneita , haluaa oikeutta, ja haluaa jakaa kokemuksen toisen kanssa, joka on kokenut saman.
 

Yhteistyössä