Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Toivottavasti pojasta ei tule kiistakapulaa välillenne. Ja jos toivot joustoa exältä, ole valmis myös itse joustamaan toisinaan (toivoit hänen katsovan lasta gynellä käynnin ajan, mutta jos hän pyytää tavata lasta tunnin varoitusajalla, ei sinullekaan sovi).
Jos exä ei mielestäsi oikein kykene lasta hoitamaan, niin eikö ole ihan hyvä, että hänen äitinsä on hänelle apuna?
Olen hiukan varovainen näissä jutuissa, tämä on vain yhden näkökulma asiaan. Exän näkökulmaa emme tiedä. Ja toki tunteetkin vaikuttavat; exääsi kohtaan sinulla taitaa ola melkoisesti hampaankolossa?
Niin tai näin, voimia. Älkää heittäytykö lapsellisiksi kumpikaan, sinä tai ex, vaan yrittäkää hoitaa asiat lapsen kannalta miellyttävimmin. Hänellä on SEKÄ äiti ETTÄ isä.
exä kyllä tiesi lääkärissä käymisestä jo viikkoa aikasemmin.ja koska asiointi tapahtuu vain viestillä niin pyysin tänään jälleen kerran vahvistusta pyyntöön.ja se miksi poika ei mennyt isälleen tänään johtui siitä että exä alkoi latelemaan asiattomuuksia eikä vastannut kysymykseen eli siihen voiko ottaa pojan.ilmoitti tuntin päästä tästä että on kotona.
muuten olisin voinut viedä ex anopille pojan mutta hän ei osaa suomea.
ja mun mielestä jos poika on siänsä luona niin hänen äitinsä ei ole mikään lapsenvahti joka syöttää,nukuttaa ja leikkii.
näin on ollut AINA kun ollaan siellä käyty.
exä on kerran hakeunt pojan ja jätti äitillensä kun halusi lähteä ajelemaan..seuraavalla kerralla otti pojan mukaansa ja ajelutti poikaa tunnin