Mieheni ei ole kovin aktiivinen yhteydenpitäjä exänsä suuntaan. Mutta käy kyllä kylässä,jos kutsutaan. Meni pitkiä aikoja,ettei mies pitänyt mitään yhteyttä exään ja hänen perheeseensä. En tiedä,miksi yhteydenottopyyntöjä alkoikin tulla naisen pojalta (8 v.). Tuli tekstiviestejä,joissa pyydettiin kylään. Siis poika pyysi. Huomautan tässä,että poika ei ole mieheni. En jaksa uskoa,että, poika olisi itse näpytellyt viestejä. Luulen,että nainen on asialla ja yrittää nyt pojan kautta jatkaa heidän "ystävyyttään". Jos näin on,niin melko törkeää sotkea lapsi mukaan. Mutta en tiedä... Olen puhunut naisen kanssa puhelimessa ja hän kysyi,että enkö anna mieheni käydä heillä kylässä. sanoin,että annan,koska en halua rajoittaa aikuisen ihmisen elämää. Korostin vain,että en ymmärrä,miksi pitää väkisin pitää yhteyttä. Itse en pidä exiini yhteyttä. Hän toivotti minut tervetulleeksi kylään,mutta silti jäi hieman epäilyttävä olo. Mieheni ei vastannut ensimmäiseen pojan tekstariin. Seuraava samanlainen tuli vuoden päästä. Mieheni on vuosien varrella harventanut kahvilla käymisiä. Onkohan nyt niin,että nainen on huomannut asian ja haluaa kynsihampain pitää kiinni miehestäni syystä,jota en tiedä. Ensi kerralla (,jos sellaista tulee) menen kylään mukaan ja haistelen tilannetta.
Mieheni tietää,että olen loukkaantunut näistä kahvitteluista ja luulenkin,että on siksi harventanut näitä kertoja. Nyt,kun vaikuttaa siltä,että hän olisi valmis kenties lopettamaan ne kokonaan,niin tulee näitä tekstareita pojan kännykästä.