ex mies juttua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Käytiin lastenvalvojalla, oikeusaputoimistossa kirjottaa ositus ja viimeseks käräjille.

Mikä missä miksi??

Sopimassa tapaamisissa. Sit toinen kerta allekirjotti suostumumuksen yksinhuoltajuuteen, kolmas tapaamisten laukkauttamiseen.
Ositus siksi että maksoi puolet veloista ja käräjille mentiin pahoinpitelystä.

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Joskus palkään entistä mutta jos olen totellut häntä hän ei tee minulle mitään.
Joten oon antanut hänen panna minua miten hän haluaa ja monesti joudun ottaan suihin häneltä ilman kumia ja hän laukeaa suuhuni joka kerta:(
Kerran en suostunut niin hän repi hiuksista mua ja haukku huoraksi ja sanoi ettei tapaa mua jos en tottele häntä ja hän määrää tahdin.En uskalla pistää enään vastaan hänelle.

Ällöä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vai ei yksi mies riitä.Tulpaton mopo mikä tulpaton mopo.Sääli lastasi,kerrotko että piti arvuutella kumpi on isä kun äiti harrasti letkajenkkaa.

miehesi kanssa ja nyt saadessasi uutta spermaa heräsit jälleen henkiin ja tapahtui nk hedelmöittyminen. On täysin mahdollista että herra x on isä miehsi sijaan. Noloa on toki sitten kertoa lapsellesi että on syntynyt kimppakivan seuraksena. Mitä tieto siitä että vieras mies on isä tekisi suhteellesi ja miten se sitten vaikuttaisi miehesi suhtautumiseen lasta kohtaan???
Miten kimppakiva tapahtui ruiskivatko molemmat sisääsi vain vaan vieras mies?

Kummallekkohan oon raskaana exälle vai nykyiselle ukolle kun kumpikin pani mua paljaalla mällit sisään.Ex pani mua 16.7.-17.7.2010 ja nykyinen pani mua 21.7.2010 ja kierto 28-30päivää kuukautiset oli 13.7.-15.7.2010 en tiedä kummalle kerron jos nyt testistä tulee plussaa??help??

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Kummallekkohan oon raskaana exälle vai nykyiselle ukolle kun kumpikin pani mua paljaalla mällit sisään.Ex pani mua 16.7.-17.7.2010 ja nykyinen pani mua 21.7.2010 ja kierto 28-30päivää kuukautiset oli 13.7.-15.7.2010 en tiedä kummalle kerron jos nyt testistä tulee plussaa??help??

Veikkaisin että exälle koska sulla on ollut ovis siinä.

Olen 19vuotias ja harrastin humalassa räkäläbaarin jälkeen 55v miehen kanssa seksiä nyt kaduttaa ei ois pitänyt mut se ukko osteli koko illan juomia ja minä tyhmä join kaiken lopussa olin niin tuiterissa etten tajunnut mitään kun olin lähdössä kotia mut se ukko tuli pihalle ja ehdotti että mennään yhteen puistoon sekstaamaan en tiedä käyttikö se kumia mut hyvin se pani takaapäin.Sitten myöhemmin ukko löi 50e kouraan ja lähti itse jäin housut kintuissa pusikkoon makaan samuin sinne.

Teitkö poliisille ilmoituksen asiasta tuohan on vakava asia ukko juotti sinut tahalleen humalaan ja narrasi sinut pusikkoon että saa seksiä.Käy tekemässä testit selviiää onko tauteja.

Yhteistyössä