ex mies juttua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harrastanu seksiä :D

Kun ei ole yhdessä,niin sitä on jotenkin kiimaisempi ja himokkaampi exän suhteen :P
Siis tämä ex on lapseni isä ja kun tulee tapaamaan kerran viikossa lastani niin sitten siinä lapsen nukahtaessa harrastamme himokasta seksiä ja ssen jälkeen saattelen miehen ovelle ja lähden itse nukkumaan :D

Mulla on kans sama homma tapailin exää ja annoin sille monesti kumilla ja nyt exä sanoi:ei me tarvita mitään jos tulee lapsia niin tulee eli paljaalla annoin laittaa monen tunnin ajan paino mua ja siitti :)
Nyt raskaana eka lapsi mulle ja hänelle ja hän ei halua nähä mua enään.

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Mulla on kans sama homma tapailin exää ja annoin sille monesti kumilla ja nyt exä sanoi:ei me tarvita mitään jos tulee lapsia niin tulee eli paljaalla annoin laittaa monen tunnin ajan paino mua ja siitti :)

Taisit olla hänelle helppo nakki ja hän vain halusi panna sinua miten häntä huvitti on tainnut exäsi siirtyä uusiin naisiin joita paneskella.
Miksi hän sinua enään panisi kerta tulit raskaaksi häpeä..

Mullakin oli kaks ekaa vuotta vielä joskus seksiä exän kanssa (lapseni isä), mutta tosiaan näin siksi kun muutenki tehdään "perheenä" kaikkea niin tulee tunteet pintaan ja seksiä päälle ja sit palautus maanpinnalle ja muistutus siitä miksi tosiaan on ex! Välillä ihana ja mukava ja kaikkee, silti se petti ja oli epäluotettava. Nyt 2 vuoteen ei seksiä ole ollut, vaikka äijä yrittääkin ostaa mut takas ja uhkaa hakta mun kaikki tulevat, joita ei varmaan koskaan tule :/

No meillä exän kanssa yhteinen pieni lapsi. Harrastamme seksiä,ja ihan sen vuoksi itse tahdon koska en nyt tahdo alkaa mitään yhdenillan juttuja harrastamaan (mielestäni minä olen se "hyväksikäyttäjä" ) koska tahdon omat tarpeeni tyydyttää.. Meillä ehtona se ettei muiden kanssa sitten harrasteta... siis heti kun jompikumpi löytää kunnon kumppanin niin meidän sekstailut loppuu siihen paikkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

Taisit olla hänelle helppo nakki ja hän vain halusi panna sinua miten häntä huvitti on tainnut exäsi siirtyä uusiin naisiin joita paneskella.
Miksi hän sinua enään panisi kerta tulit raskaaksi häpeä..

Tai sit tää mies oli helpponakki viiville,jos haluaa lapsen niin miehen voi saada tosi helposti kölkkimään ilman kumia ja sit vaan mies maksamaan ja kauheat syytökset päälle et ehkäisy kuuluu molemmillle.

En tiedä paniko tämä ex mut tahalleen raskaaksi,kun seurustelen uden miehen kanssa ja ex sanoi ettei kestä nähä mua muiden kanssa olisiko hän voinut suunnitella tämän minulle?
Ex on todella mustasukkainen minusta ja hän on kietonut minut hänen sormen ympärille eli tottelen häntä aina koska hän muuten tönii minua ja katkoo käden kuten on tehnytkin aiemmin mulle :(
Joten en tiedä teenkö abortin vaiko pidän exän lapsen..
Rakastan exää kamalasti ja nykyistä en.

En tiedä paniko tämä ex mut tahalleen raskaaksi,kun seurustelen uden miehen kanssa ja ex sanoi ettei kestä nähä mua muiden kanssa olisiko hän voinut suunnitella tämän minulle?
Ex on todella mustasukkainen minusta ja hän on kietonut minut hänen sormen ympärille eli tottelen häntä aina koska hän muuten tönii minua ja katkoo käden kuten on tehnytkin aiemmin mulle :(
Joten en tiedä teenkö abortin vaiko pidän exän lapsen..
Rakastan exää kamalasti ja nykyistä en.

Jos ex on muutanut tapansa sinua kohtaan koska halusi tehdä lapsen kanssasi:)
Nythän on hyvä syy antaa exälle paljaalla lisää kun oot jo raskaanakin.

Joskus palkään entistä mutta jos olen totellut häntä hän ei tee minulle mitään.
Joten oon antanut hänen panna minua miten hän haluaa ja monesti joudun ottaan suihin häneltä ilman kumia ja hän laukeaa suuhuni joka kerta:(
Kerran en suostunut niin hän repi hiuksista mua ja haukku huoraksi ja sanoi ettei tapaa mua jos en tottele häntä ja hän määrää tahdin.En uskalla pistää enään vastaan hänelle.

Joten oon antanut hänen panna minua miten hän haluaa ja monesti joudun ottaan suihin häneltä ilman kumia ja hän laukeaa suuhuni joka kerta:(
Kerran en suostunut niin hän repi hiuksista mua ja haukku huoraksi ja sanoi ettei tapaa mua jos en tottele häntä ja hän määrää tahdin.En uskalla pistää enään vastaan hänelle.

?? Siis ootko nuin tyhmä vai joku penikka joko provona kirjottelee??

Alkuperäinen kirjoittaja Annika:

?? Siis ootko nuin tyhmä vai joku penikka joko provona kirjottelee??

Ei ole provo ihan tosi.Ex 25v ja minä 30v hän vaan tykkää panna mua koko ajan viimeksi nukahdin sänkyyn humalassa niin hän vaan jatkoi mun panoa takaapäin niin kauan kuin sai syöksyn ilman kortsua.Mä varmaan annan hänelle liian helposti torttua hän tykkää siitä kun huoraan hänelle niin hän on sanonut.

Mullekkin kelpaisi viivi jota voisi höylätä mennen tullen paljaalla,taitaa olla viivin ex panna viiviä niin että torttu on jo niin löysä.Tiukka torttu se on 16v aah kokeiltu on ilman kumia valehtelin tytölle et kumi on paikallaan ja töryt sisään kyllä tytky nautti humaltuneena ja kaverini pani samaa tytskyä myöhemmin illalla kun tyttö oli niin humalassa ettei tajunnut mitään ilman kumia myös takaapäin kyllä tytskyllä on jo löysä kun höyläsimme häntä :)
Ihan oikein 16 tytölle mitä sammui lopulta festareilla ja jätimme sinne pusikkoon hame korvissa kyllä oli namia tiukkaa torttua.

Yhteistyössä