E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elli:oon antanut exälle torttua..
Exä otti ilomielin vastaan kortsulla ja nyt se haluaa paljaalla annanko laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Mulla on kans sama homma tapailin exää ja annoin sille monesti kumilla ja nyt exä sanoi:ei me tarvita mitään jos tulee lapsia niin tulee eli paljaalla annoin laittaa monen tunnin ajan paino mua ja siitti
Nyt raskaana eka lapsi mulle ja hänelle ja hän ei halua nähä mua enään.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Mulla on kans sama homma tapailin exää ja annoin sille monesti kumilla ja nyt exä sanoi:ei me tarvita mitään jos tulee lapsia niin tulee eli paljaalla annoin laittaa monen tunnin ajan paino mua ja siitti
Nyt raskaana eka lapsi mulle ja hänelle ja hän ei halua nähä mua enään.
Taisit olla hänelle helppo nakki ja hän vain halusi panna sinua miten häntä huvitti on tainnut exäsi siirtyä uusiin naisiin joita paneskella.
Miksi hän sinua enään panisi kerta tulit raskaaksi häpeä..
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:En tiedä paniko tämä ex mut tahalleen raskaaksi,kun seurustelen uden miehen kanssa ja ex sanoi ettei kestä nähä mua muiden kanssa olisiko hän voinut suunnitella tämän minulle?
Ex on todella mustasukkainen minusta ja hän on kietonut minut hänen sormen ympärille eli tottelen häntä aina koska hän muuten tönii minua ja katkoo käden kuten on tehnytkin aiemmin mulle
Joten en tiedä teenkö abortin vaiko pidän exän lapsen..
Rakastan exää kamalasti ja nykyistä en.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Joskus palkään entistä mutta jos olen totellut häntä hän ei tee minulle mitään.
Joten oon antanut hänen panna minua miten hän haluaa ja monesti joudun ottaan suihin häneltä ilman kumia ja hän laukeaa suuhuni joka kerta
Kerran en suostunut niin hän repi hiuksista mua ja haukku huoraksi ja sanoi ettei tapaa mua jos en tottele häntä ja hän määrää tahdin.En uskalla pistää enään vastaan hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Annika:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Joskus palkään entistä mutta jos olen totellut häntä hän ei tee minulle mitään.
Joten oon antanut hänen panna minua miten hän haluaa ja monesti joudun ottaan suihin häneltä ilman kumia ja hän laukeaa suuhuni joka kerta
Kerran en suostunut niin hän repi hiuksista mua ja haukku huoraksi ja sanoi ettei tapaa mua jos en tottele häntä ja hän määrää tahdin.En uskalla pistää enään vastaan hänelle.
?? Siis ootko nuin tyhmä vai joku penikka joko provona kirjottelee??
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Käytiin lastenvalvojalla, oikeusaputoimistossa kirjottaa ositus ja viimeseks käräjille.