J
"joopas"
Vieras
Ajattelin kysyä, että millaisia tunteita teillä herättäisi, jos ex-miehesi nykyinen avovaimo esimerkiksi tuodessaan sinun ja ex-miehesi yhteistä lasta luoksesi halaisi ja suukottelisi nenäsi edessä lastasi?
Olisitko mustasukkainen? Vai ajattelisitko, että asia on ok. Itsellä väkisellä tulee sellainen olo, että tekee vähän kiusallaan. Tietty on hyvä, että tykkää lapsesta jne. mutta voisi tietenkin hieman hienotunteisuutta olla...
Olisitko mustasukkainen? Vai ajattelisitko, että asia on ok. Itsellä väkisellä tulee sellainen olo, että tekee vähän kiusallaan. Tietty on hyvä, että tykkää lapsesta jne. mutta voisi tietenkin hieman hienotunteisuutta olla...