Ex-miehen nyxä ja lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joopas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joopas"

Vieras
Ajattelin kysyä, että millaisia tunteita teillä herättäisi, jos ex-miehesi nykyinen avovaimo esimerkiksi tuodessaan sinun ja ex-miehesi yhteistä lasta luoksesi halaisi ja suukottelisi nenäsi edessä lastasi?

Olisitko mustasukkainen? Vai ajattelisitko, että asia on ok. Itsellä väkisellä tulee sellainen olo, että tekee vähän kiusallaan. Tietty on hyvä, että tykkää lapsesta jne. mutta voisi tietenkin hieman hienotunteisuutta olla...

Mun mielestä ei liity käytöstapoihin mitenkään, eli ei tarvi suukotella ja halailla lasta salaa.

Itse olet siis vastuussa tunteistasi tuossa asiassa ja vastuussa siitä, ettet anna mustasukkaisuutesi näkyä/häiritä.
Saattaisin itsekin olla mustasukkainen ja ärsyyntyä, mutta olisi vaan pakko ajatella lapsen kannalta eli niin, että tosi hieno juttu, kun lapsen isän uusi puoliso tykkää aidosti lapsesta.

No kivahan se olis, että lapsi ja uusi hellu tulis keskenään hyvin toimeen. Ihanaa, että mies on valinnut hellun, joka pitää miehen lapsista! :)

Ihan liikaa on niitä nyxiä, joille kumppanin lapset edellisestä liitosta on vaan rasite ja rahanmeno :(

• Tykkää
Reactions: Ciervo ja chef
Niin, itsekin tietenkin olen iloinen, että suhteet ovat hyvät ja meilläkin siis yhteistyö kyllä toimii. Kuitenkin tympii hieman tuollainen korostettu hellydenosoitus, etenkin kun näen lastani tällä hetkellä liian vähän. Tämäkin tilanne oli sellainen, että heipat oli jo sanottu ja nyxä kutsui lapsen takaisin halimaan.

[QUOTE="joopas";30026102]Niin, itsekin tietenkin olen iloinen, että suhteet ovat hyvät ja meilläkin siis yhteistyö kyllä toimii. Kuitenkin tympii hieman tuollainen korostettu hellydenosoitus, etenkin kun näen lastani tällä hetkellä liian vähän. Tämäkin tilanne oli sellainen, että heipat oli jo sanottu ja nyxä kutsui lapsen takaisin halimaan.[/QUOTE]

Vaikka se olis jonkun silmiin korostettu, niin (kuten jo sanoin) toiset on oikeasti luonnostaan tollasia, jotka näyttää tunteensa avoimemmin kuin moni muu. Minusta he on ihania, itse tunnun aina niin sulkeutuneelta kun yksikin tuollainen halittelija kapsahtaa kaulaan joka käänteessä ja mää vaan vaivautuneesti ja äkkiä halaan takaisin... :D

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Koska ex vaihtoi minut lennossa nykyiseen vaimoonsa, alkuun tuntui kuvottavalta edes ajatella, että se nainen on tekemisissä lasteni kanssa. Saati, että halailisi tai pussailisi heitä. Nyt kun erosta on vuosia, olen vain onnellinen lasten puolesta, että isän vaimo (puolikkaita vanhempia meillä ei tunneta) välittää heistä. Sitä en yhtään ihmettele, että ex on valinnut vaimokseen tunteensa avoimesti näyttävän ihmisen. Sellainen olen minäkin, samoin exäni. Toki edelleen hitusen kirpaisee, jos uusi vaimo minun läsnäollessani halaa lapsiani. Aloite tähän halaukseen tulee lapsilta, joten hyvä että halaa takaisin.

Yhteistyössä