EX-Kermit 30 - ELOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Odottajat:
Sonia, 36v, la 12.9.2008, toinen, tyttö -98
kauris, 26v, la 3.10.2008, toinen, tyttö 04/07
Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Antzi 24, la 22.3.2009, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8.07, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm esikoinen (LA 15.9.07 )
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm.neljäs, lapset -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, -------------- tyttö 08/04
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 24v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)

Tosi hyvä ajatus perustaa uusi ketju ja pyhittää edellinen Sannalle...
Tuntuí aika tyhjältä alkaa mitää jaaritteleen edelliseen...

Terkut kaikille- täytyy ruveta tyynnytteleen N:ää...

Juu hyvä idea perustaa uusi ketju.

Mä täällä odotan, että M herää. Nukkunut vissiin jo yli 4 tuntia päikkäreitä, aamupäivällä nukkui esin pari tuntia :) Oikeasti en katsonut kelloa monelta laitoin nukkumaan, mutta ihan viimeistään oli puolen päivän hujakoilla. Harvoin nukkuu näin kauaa päivällä.

Sit kyssäri: minkä kokoinen pää on yksi vuotiaalla? Yhdessä nettikaupassa on hauskoja huiveja/hattuja alessa ja mikäköhän olisi sopiva koko ensi kesää ajatellen.

Nyt mentävä vaikkapa kahvin keittoon.

rQIsp3.png

safiiri: meillä on melkolailla kierrot taas lähekkäin (oli meinaan sillonkin kun aloin odottaa ÄrrÄÄ ja sinä sitten nelkkua) nyt tosin meillä ei vielä kylvöjä suoritella... ja koopee2 on juur.

Jazzilassa oli huimat oireet tullu maidosta, tosi kurjaa..

Ninnillä vähän samaa vikaa kun rahikaisella... on joskus niin pirun vaikee ottaa vastaan apua saatika pyytää sitä! kun sitä edes joskus osais olla vähän vähemmän "ei tartte auttaa"-tyyppiä. Mut oikeesti, voin vaan kuvitella sun väsymyksen tasoa! voimia kaimasein =)

Sujettu on muuten tökkiny usein nyt viimeaikoina... mikähän siin..? Muutaman kerran oon koittanu sinne kirjotella mutta ei vaan lähe teksti.

Mitähän mun piti vielä... oli jotenkin niin tyhjentävä se Sannan surullinen viesti ettei mieleen jääny nyt muuta...

omaan napaan sen verran että kiiruita pitelee. Ens la on se kaason pesti ja sunnuntaina pidetään tytöille ne mummi&kummi synttärit. Sit olis noita marjoja puskat väärällään... ei meinaa millään riittää aika kaikkeen. Tarskohan ruveta vaaniin öiseen aikaan puskissa =)
ÄrrÄlle oon antanu pari kertaa mukista maistiaisena lehmänmaitoo, oli mukee ilme ensin mutta maisto toisenkin kerran. Taitaa se äipän maito olla kuiteski likan mielestä parasta =)

nyt ruokaa ipanille-->

Niin oli Ässä, muistan. Mulla on nyt pari kiertoa ollu pitkiä, ennen nelkkua oli 30 päivää. Ja sää aloit kiskoon sitä mitä öljyä se nyt olikaan? Ai niin, venhnänalkio. Ja heti tuli tulosta.

Ens la on näemmä hääpäivä monella - ison pesueen Ohdis purjehtii avioliiton satamaan ja mun pikkuveli kans. Sitte Ässän ystävätär. Meikäläiset lähtee perjantaina peräkärryllä taas puksuttamaan ylös päin kohti Rovaniemeä. Napataan vanhempi pikkuveli mukaan ja jatketaan Muonioon nuoremman pikkuveljen häihin. Tuleva kälyni on sieltä kotoisin. Toivottavasti nyt ei siellä Kemin moottoritiellä laukkaa niitä hirviotuksia.

Oli hyvä ajatus mustakin tää uus ketju.. Todella surullinen olo Sannan puolesta. Toivon niin, että saavat vielä kolmannen lapsen!

Kiitos teille voimalähetyksistä! Tulivat perille, nyt on taas hiukan parempi. koo on nukkunut hieman paremmin ja sillä on suora vaikutus mun mieleen samoin sillä, et pääsin käymään salilla viikonloppuna. Nyt jaksaa taas vähän aikaa..

Jazzilassa siis maitoallergiaa kanssa, höh! Mutta jospa se ei olis kuitenkaan niin paha, ettei sun tarvis alkaa maidottomalle. Ootko nyt kokeillu sitä maidotonta? Onko vaikutuksia?
Niin koo siis nukahtaa kans pelkästää tissille..kun saa tarpeekseen kääntää kylkeä, selkä muhun päin :) Musta on nyt niin kiva, kun koko perhe nukkuu perhepedissä..Koo on kans majoittunut patjalle meidän patjan viereen.
En ollenkaan muista mitä muuta oli..

Johannalla oli hyviä uutisia! Onnea niistä!

Öitä!

Pikavisiitillä..

Täällä olen yrittäny kääntää omaa kelloani.. siis ihan isännän/kotitöiden/olympialaisten takia.. Olen siis ollu jo parina iltana tähän aikaan koisaamassa.. niin ja sitten ennen viittä ylös kun isännän kello pirahtaa.. Lapsetkin on jossain ihan ihme rytmissä.. Siiri veteli tänään 3,5h päikkärit ja esikoinenkin pari tuntia.. ja molemmat kävivät ihan kiltisti yhdeksän maissa nukkumaan.. ; )

Onhan se yösähkö aamullakin kun herää tarpeeksi aikaisin.. olen pyöritelly koneita aamutuimaan ja siivoillu + silmäilly aina joka välissä suomalaisten suorituksia telkkarista..

Tänään tuli oikein hyvä mieli itsellekin kun sain pitkästä aikaa jotain näkyvää aikaiseksi.. Siivosin kylpyhuonetta ja kävin eteisen vaatenaulakon+vaatekaapit läpi.. Siis järjestelin vähän uuteen järjestykseen kun on nyt sitten kahden lapsen ja kahden aikuisen vaatteet mahduttava entisiin tiloihin..

Ulkona oli hyvä ilma niin iltapäivästä purettiin teltta pihalta ja saatiin se kuivatettua.. Sekä autokatos laskaistiin + tyhjennettiin.. Ei oo meinaan auto mahtunu koko kesänä autokatokseen.. Kummasti sitä roinaa kertyy..

Jeps, nyt nukkumaan.. Ehkä tässä joku päivä pääsen purkautumaan siitä appiukosta, mutta sen lupaan, että siitä tulee romaani.. joten jää vielä tältä illalta..

Pikku2 (Elämä taas vähän tasaantunut..)

Sateista huomenta!

Meillä on harvinaisen hyvin nukuttu yö takana. koo söi vain 2x, oli useampi tunti välissä. Nyt kun hehkutan niin huomenna varmaan nukutaan taas huonosti.

Pilvistä huomenta. Ei sada eikä paista aurinko.

Mukava että Ninnin Koo anto äiskän nukkua viime yön. Nelkku anto kans - ei heränny kertaakaan ennenkö aamu7:ltä, jolloin itte olin jo kerenny käyä suihkussa. Tosi rauhalliseen tahtiin meni meillä tämä aamu. Siippa jo pötki töihin 100km päähän. Eilen työntekijä, jonka piti tehhä tämän päivän vuoro, sairastu vatsatautiin ja siippa joutu mennä tuuraamaan häntä. Tulee takas 23 paikkeilla.

Palaamisiin taas.

Hieno juttu että ootta saanu nukuttua ja pikku-kermiititki on nukunu. Meillä kuorsas mies ja tyttö tuhisi... ja mä en saanu unta. Jotenki kaikki äänet häiritti. Tyttö herätti sit vartin yli seittemän nykimällä mua poskesta. Edellinen muistikuva oli että klo 6 oli tissiä vailla... siihen olin simahtanu. Joitaki pikkupätkiä nukuin yöllä. Ny sit silmät ristissä kahvia hörsin. Iltapäivälle tuli ohjelmaa, joten pitää yrittää nukkua päikkärit. Onneksi huomenna on neuvola, pitää kysyy tuosta tytöstä et miten sille sais noita unia pitemmiksi. Päivällä nukkuu sen puolituntisen kerrallaan. Vai onko unet vaan niin lyhyet kun hammas vaivaa, tunnin-parin välein on päivällä tissillä ja yöllä se eka unijakso on lyhentyny kolmeen tuntiin. Ny vielä miehen työt sikäli hankalasti, etten pysty nukkumaan samaa kolmen tunnin pätkää kun tyttöki. Tai miksen pystyisi, mutta sit meijän yhteinen ruokahetki jää... Mut jos päivälepo jää väliin, niin pakko kai se on laittaa ruoka sille mallille et syö ensin ite ja lähtee nukkumaan ja laittaa miehelle lapun, että lämmittää mikrossa ja tulee hiljaa nukkumaan.

sori ny ei muuta tällä kertaa...

Ei sais puuttua toisten juttuihin mutta toivon, senora, että et pahastu.
Voisiko tyttärelläsi jäädä nälkä eikä siksi jaksa nukkua pidempään?
Toinen, mikä tuli mieleen oli, että herääkö tyttäresi ihan kokonaan yöllä vai onko se vain pientä havahtumista? Nukahtaisiko tai vaipuisiko itsekseen takaisin uneen, jos et heti tarjoaisikaan rintaa, alkaisi juttelemaan tms?
Tällaisia tuli mieleen mutta tietenkään, kun en ole paikan päällä en tiedä tilannetta. Jaksamista!

Ei ole totta! Nyt täälläkin niin surullinen olo. Ei löydy sanoja... =`(
Sannalle ja miehelle nyt kaikki voimat ja lohdutukset lähetän!

ja Jazzilassa ollut hurja allerginen reaktio.
Onnittelut poitsun kävelystä, vaikka vaikuttaakin sitten varmaan vielä isommalta kuin onkaan. ymmärrän vauvan-kaipuun.

safiirille peukut pystyssä.

Sumuista päevee!

Kiitos Johannalle ketjun aloittamisesta. Mä en uskaltanut ihan suin päin avata, kun aattelin, että tuleeko sitten tunne, että halutaan äkkiä unohtaa ikävä asia, joka edellisen ketjun aikana tapahtui.. näinhän siis ei todellakaan ole! Kaikki sympatia ja parantavat ajatukset edelleen Sannalle, hengessä ollaan mukana.

Ihanaa Ninni, että olet saanut vähän mieltä ladattua! Tosi kiva juttu. Meillä on nyt tee jostain syystä parina aamuna herännyt jo ennen puolta seittemää..no, kello on ollut joka tapauksessa soimassa 7.15, että joutuuhan sitä joka tapauksessa ajoissa heräämään, mutta että puol seittemän.. :/. No, mut nyt nukkuukin sit tähän aikaan jo päiväuniaan, että sikäli ihan kiva, on omaa aikaakin.

Tee meni eilen innoissaan leikkikouluun ja olin kuulkaan niiiiin onnellinen! No, menin hakemaan sitä ja huomasin heti, että jotain on..istui itekseen pihalla penkillä, kaikki muut lapset leikki. Hoitajakin sanoi vaan, että joo kyllä se tossa aluksi jonkun kanssa leikki, mut nyt on ollut pidemmän aikaa itekseen. ??! Olin vaan et aha, no, kyllähän se joskus tykkää itekseenkin olla... hetihän mä kysyin, kun siitä lähdettiin, että mikä hätänä. Toiset ei olleet halunneet Teetä leikkiin mukaan... (tyttöjä vissiin kaikki). Voi reppana, varmaan ihan kauhee fiilis! EIkä hoitajat olleet selvittäneet tilannetta. Illalla sitten Tee puhui, että miks mun piti aloittaa se koulu ja miks pitää mennä joka päivä ja mä en tykkää mennä sinne ja... ja aamulla alkoi jo kotona itkemään ja itkemään jäi sinnekin. Ja niin mielellään kun eilen meni. Kyllä hoitajille sanoin aamulla, mikä oli eilen harmittanut ja sanoin, että voisitteko kattoo, että ei nyt ihan yksin jätettäis. Oolrait, sano ykski hoitsu! Että sillä kuitattu.. Täytyy nyt tänään kattoo, mikä on tilanne ja sitten varmaan keskusteltava vähän vakavammin. Eihän nyt ton ikäiset osaa ite tollasia käsitellä.

Kiitos, kun sain kertoa :)Aha, Safiirilassa eletään jänniä aikoja. Täällähän siis oviskipua oli lauantaina ja yllätys yllätys, tänään tullut jo huivin nurkkaa!! Että ihan on ennallaan meikäläisen hormoni"toiminta". Oiskohan tää about kp 31..

Pikku2 taas ahkeroinut... kyllä tarttis jotain täälläkin saada aikaseks, sellaista näkyvää. Oli tossa vaan niin monta päivää niin saakelin huono olo, oikeestaan eilen vasta alkoi helpottamaan, tosin päätä särki ihan simona eilenkin ja tänäänki heti aamusta yritti. Mutta muuten parempi jo olo siis.

Ei siitä meidän vanhasta tietsikasta ollutkaan sit näytönohjain sökö, vaan jotain muuta.. mutta ei kuulemma vielä tiennyt mitä siinä on (on meidän kaverilla katottavana, tekee työkseen mikrotukea). Mutta onneksi oli kuvat saanut pelastettua!!

Muistinko mä jo Johannaa onnitella hyvistä ultraterveisistä?? Jos en niin nyt, ONNEA! Tosi hyvä juttu.

Katzullahan oli eilen hyvin M nukkunut päikkärit! Kyllä ne joskus yllättää. Voi kun Senoran N oppisi myös taintumaan pidemmiksi pätkiksi!

Emmä nyt muuta muista. Eikö se Tehis meinaa enää ihmisten ilmoille palatakaan? Tule nyt edes suljetulle, jooko? Sikäli mikäli se joskus toimii.. ja sähköpostiakin saa laittaa :) En viitti tekstareillakaan ihan koko aikaa pommittaa.

T. Vähän murheellinen Omppu..

Iltaa.
Täällä on ollut hiljaista. Ja syystä....

Mä olen ollut parisuhdetaistoissa vuorokauden, eikä asiaa ole vieläkään puhuttu kunnolla. Mutta aikansa kutakin sanoi kissa kun mummolla pöytää pyyhki. Katsotaan josko tämä tästä selviäisi, kun miehen ainakin pitäisi lähteä Kauko-Itään maanantaina ja viipyä kuukauden verran.

Voiko paha mieli aiheuttaa supistuksia? Sikäli, että mua on supistanut taas tänään ihan hirveästi. Ja välillä kipeästikin. Ajattelin varmuuden vuoksi mennä antamaan virtsanäytteen huomenna, josko olis pissatulehdus, kun niin on kipeä olo.

Omppu, meidän ystäväpariskunnan vajaa 5-vuotias meni kanssa leikkikouluun, joka tosin kokoontui vain kaksi kertaa viikossa. Hän tunsi olonsa ulkopuoliseksi ja välillä vietti jopa koko leikkikoulupäivänsä eteisessä yksin. Ystäväpariskunnan äiti puhui tästä ohjaajan kanssa, ja sieltä vastattiin tylysti, että eivät he voi yhtä lasta houkutella pitkiä aikoja... Ystäväni oli melko tuohtunut, sillä hän lähinnä toivoi, että ohjaajat edes YRITTÄISIVÄT saada kaikki lapset mukaan toimintaan, ettei kukaan "syrjäytyisi" jo 5-vuotiaana. Eivät kaikki lapset ole heti juoksemassa tuntemattomaan, toisilta se vie jopa aikaa. Ja jos ei "huolita" leikkeihin, niin se tekee kaikesta kaksin verroin hankalampaa.

No juu, kiitos kaikille ultraonnitteluista, olen kovasti onnellinen istukkani sijainnista!:)

Mä en nyt muista, oliko Tehis menossa jonnekin, vai onko tämä hiljaisuus taustailijoiden ansiota???? Koska Niksu tulee? Missä Tuuli on? Aktiivikirjoittelijoiden hiljaisuus huomataan heti....

Mä oon muuten sitten tosi hajamielinen.

Johanna 30+5

Heissan.

Sanna on ollut kovasti mielessä tämän päivän. Voimia lähettelen edelleen.

Miten Ompun olo, toivottavasti voit jo paremmin! Hurjasti jaksuja myös sulle ja Teelle leikkikoulu-uran alkutaipaleelle! Toivottavasti hoitotädit nyt ottaisivat Teetä enempi huomioon ja viitsisivät yrittää sopeuttaa häntä porukkaan mukaan.
Meidän Jii on myös suht varovainen luonteeltaan, hänellä menee tovi uusiin ihmisiin tutustuessa. Viime viikonloppuna huomattiin kuinka kaksi lapsukaista leikkii hyvin keskenään ja kolmas on se kolmas pyörä. Jii ei meinannut millään mahtua mukaan meidän kummipojan ja hänen veljensä leikkeihin. Monasti hän tuli itkien sanomaan, ettei saanut mennä mukaan touhuamaan. Minäkin sain oikein purra huulta etten olisi purskahtanut itkuun myös itsekin, tuli niin paha mieli hänen puolestaan.

Voi, Johannallakin parisuhdeongelmia. Harmillista. Meillä oli myös kiivaita keskusteluja M:n loppuodotuksen aikana. Musta tuli oikein hormonihirviö... =/ Kulunee vissiin raskauden ihanuuksiin kun tuntuu että täälläkin yhdellä sun toisella on kitkaa.
Tsemppiä ja toivottavasti saatte asian keskusteltua!
Niin, supistuksia voi hyvin tulla kun on stressaantunut ja murheissaan. Yritä siis ottaa rauhallisesti, varmasti helpommin sanottu kuin tehty. Hyvä että käyt tsekkauttamassa myös pissanäytteen, toivotaan ettei kuitenkaan ole kyseessä tulehdus.

Safiirilla tosiaan jännät paikat, peukutuksia peukutuksia! Ihania häitä!
Kuten myös ÄssÄlle, tsemppiä kaason hommiin.
Ninnillä koo nukkunut hyvin, tosi ihana kuulla! Toivottavasti tästä tulisi nyt uusi tapa koolle. =)
Senoralle jaksuja! Toivottavasti Ännän vähäunisuus olisi ohimenevä vaihe.

Huh, vielä tekisi mieli rustata vaikka mitä muttei nyt enää järki kulje. Kävin aamulla työhaastattelussa ja äsken rustasin yhden toisen hakemuksen. Pää on aivan tyhjä. Jännittää ja mietityttää tulevaisuus, en ole varma olenko vielä valmis ottamaan näin isoja askelia työnhaun suhteen. Mutta nyt se on tehty ja katsotaan miten mun käy.

Tuuli taisi lähteä taas reissun päälle. Niksu on vissiin palaamassa huomenissa sieltä Kreikan lämmöstä ja Tehiksen on maa niellyt tänks tu taustailijat. =( Huhuu Tehis, tule takaisin! Edes suljetulle.

Nyt mä meen. Mies on ystävällisesti tehnyt iltapalaa.

Halauksia teille kaikille ja kauniita unia.

Raskas päivä takana. Taika syntyi juuri niin täydellisenä kuin osasin kuvitellakin. On se vaan merkillistä miten "valmis" noin pieni voi jo olla. Silitin pientä kättä, koskaan en tule häntä(kään) unohtamaan.
Istukan kanssa meinasi tulla ongelmia, mutta lopulta irtosi sitten itse, onneksi ettei jouduttu kaavintaan.
Kättärillä oli hyvä palvelu ja siitä jäi hyvä mieli. Kaikki mahdollinen tutkitaan ja pyritään selvittämään syy.
Kipeästi edelleen jälkisupistelee, taidan mennä peiton alle ja toivoa että huominen olisi parempi.
S

Voi Sanna. Lämpöinen rutistus sinulle ja jaksamista!
Olet todella vahva nainen! Olet joutunut kokemaan todella kovia, aivan liian kovia. Kiitos kun jaksoit tulla rustaamaan meille muutaman sanan, olet ollut ajatuksissamme.

Jazzia nyt kyllä peesaan, olet Sanna aivan käsittämättömän vahva nainen. Toivon niin kovasti, että joku syy vauvojen menetyksiin löytyy. Tsemppiä ja voimia sekä sinulle että perheellesi!

Tänne ei mitään sen ihmeellisempää.. Mies tossa laittelee A:ta nukkuu.. Vähän ongelmia, mutta eipä siinä mitään.

gia

Huomenet!

Missä kummassa kaikki ovat??
Tehis HETI takaisin linjoille!!! Ja Niksukin pian palailee lomalta. Ja Tuuli Ruotsissa (?), mutta muut?
Pikku2, ei sinun rytminvaihto nyt hyvä juttu ole, kun et enää kerkiä kirjoittelemaan ;)

Eipä tässä itselläkään paljoa kertomista ole.
Samaa mieltä Gian ja Jazzin kanssa, että olet Sanna uskomattoman vahva nainen kun olet selvinnyt/selviytymässä näistä kauheista kokemuksista!
En voi edelleen kuvitella tuskanne määrää, kun taas kävi näin... =(

Johannalle tsempit että saatte asiat puhuttua ennen pitkää eroa.

ja toiv. gialla nukahdettiin pian viestisi laitoin jälkeen.
ja että Ninnillä jatkuisi hyvät yöt. Senoran tirppaa unohtamatta.
Toivon, että alkaisi nukkumaan pidempiä pätkiä päivällä kuin yölläkin. toki auttaisi väsymykseen myös jos äiti malttaisi mennä ihmisten aikoihin nukkumaan ;))))
täällä meinaan myös tosi usein tulee kukuttua hirmu myöhään ja sit aamulla väsy on kova!

nyt menen laittaan aamupuuroa poitsulle joka heräsi jo 7 =/

Ai Ompun Teen tilanteeseen, niin toivottavasti pääsee mukaan leikkeihin nopeaan ja että hoitajat yrittäisivät PARHAANSA jotta jokainen lapsi sopeutuisi porukkaan mukaan.
Itse olisin varmaan parkunut pihalla tai mennyt "rökittämään" nämä toiset lapset...

ihanaa perjantai päivää!

Sannalle voimia myös täältä ja samaa mieltä muiden kanssa, että vahva oot ollut teidän menetyksissä!
Itkuhan tuossa eilen tuli tuota viestiä lukiessa ja ajatuksissa olit päivän ja vieläkin...

Nyt en osaa muuta kommentoida, yritän palata illemmalla linjoille ja muutenkin aktivoitua tänne takas.