Ex-kermit 23 - helmikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi lista
  • Ensimmäinen viesti
gia
No sain jotenkuten laitettua hakemuksen suljetulle.. Toivottavasti meni oikein ja yahoon sähköposti toimii.. En oo ikinä ollut tekniikan ihmelapsi:D
Hirveä närästys päällä, onneks meillä on samariinia..

Ompun laskiaspulla galluppiin: hillolla on tullut syötyä, mutta pitäis kyllä joskus kokeilla massalla.

gia
 
Tehotyttö.
Ehtoita vielä!

Gia hyväksytty :)

Kova Picasa-villitys on nyt iskenyt suljetulla ;-)
Tosi upea oli Tuulinkin kokeilukuva! Sillä saa kyllä tosi kivoja kuvia. Ja oli niin ihana otos muutenkin tuo Tiitistä.
Kauhee into tulee tietysti lisäillä niitä myös tuonne albumiin. No, onneksi sieltä voi aina välillä poistellakin, kun tulee täyttä. Mun on tehnyt kans mieli laittaa näytille, kun tein kaikista muksuista sellaset yksityiskuvat. Vielä en ole niitä laittanu, mutta ehkä vielä laitankin... Niistä tuli kans kivat, vaikka itse sanonkin :-D

Pikku T onkin ottanut "Lahjuskan" kiinni painossa tai oikeastaan kirinyt ohikin :)
Mukavia treffejä tätskyn kaa... Sanovat muuten, että olen tätini oloinen tosi paljon. Voit sitten mielikuvitella minkälainen ole livenä, hih.
Älä nyt kummiskaan terkkuja kerro.

Vielä ei sentään Safiirin piimäkuuri on näköjään tepsinyt. No, katsotaan, mitä yö tuo tullessaan. Peukutellaan!

Laskiaispulla ehdottomasti hillolla! Massa on mun mielestä äklöä.

Nyt raivaamaan keittiötä. Jäi vähän kaaokseen tuossa iltapalalla, kun oli hieman kiirusta kokouksesta tullessa..

Tehis
 
senora
Laitoin illalla Niksulle tekstarin... V: Hyvin huristaa... Kuopus syö hyvin tissillä 3h välein. Jos huomenna (eli siis tänään ti) tarkastuksessa kaikki ok, niin päästään sit jo kotiin. Oma olo vallan mainio..

Taitaa Niksu olla synnynnäinen äiti... Helpolta kuulostaa tuollainen..

Laskiaispulla-g: En oo moiseen vielä kerennyt tänä vuonna luoda ajatustakaan... Mutta laskiaispulliin hillo ja kermavaahto... Jos töissä sais maistaa ja jospa jotenkin pääsis pääkokin kanssa samalle aaltopituudelle ja sais häneltä ostettua ylijäämäpullat... :)

Mulla on muuten nuha!! Varmaankin vilustuin sunnuntaina pilkillä... Ei kyllä jäällä palellu, mutta toisen jalan sukka oli kyllä märkänä kun kotiuduttiin... Millähän tätä uskaltaa lääkitä.. pitääkin lähtee tutkimaan lääkekaapin sisältö.

Giaa närästää... Samarinia ei kai oikein suositella... tai ainaskin kaikki kirjottaa ottavansa rennietä kun närästää... Täytyy kyl tunnustaa että Samarinia täälläkin menee silloin kun närästää...

Safiiri alottanu Piimäkuurin... aika yksipuoliselta kuulostaa... Luin kerrattain noita ihan alkupään juttuja ja siellä porukat piti piimäkuuria että synnytys käynnistyis..

Hitsit... pitää lähtee niistämään... pakko hengittää suun kautta kun ei henki kulje...
 
Katzu
Huomenta ja hyvää laskiaistiistaita sekä Runebergin päivää.

Gallup: ehdottomasti hillolla.

Mutta mites Runebergin torttu: karvasmantelilla vai ilman?

Senora saanut nuhan. Mulla on nuha ja nenä tukkeessa joka ikinen päivä. Kärsin siis ns ympärivuotisesta nuhasta ja raskaus hieman voimistanut oireita.
Toivotaan ettet ole tulossa kunnon flunssaan. Sitä on tosi paljo liikkeellä.

Safiirille tsemppiä piimään juontiin. VOihan se vähitellen alkaa tökkimään...

Kiva päästä Giaankin tutustumaan tuolla suljetulla hieman paremmin :)

Nyt pitäisi taas mennä, joten heippa
 
Tehotyttö.
Huomenet!
Pakko kurkata, onko mitään uutta auringon alla... Ei ainakaan Safiiri ole yön pimeinä tunteina käyny supistusten lomassa jättämässä ilmoitusta :)

Katzun torttugallupiin: Ei kiitos ollenkaan. En tykkää oikein kyseisistä tortuista. Syön kyllä, jos on "pakko".

Täällä jo aamu lähtenyt käyntiin vauhdilla. Yksi koneellinen pyykkiä pesty ja kastike hautuu hellalla. Pakko tehdä sapuska valmiiksi, jotta on mitä syödä ulkoa tullessa. Ei ollu mitään jämiä kaapissa.
Illalla jäikin se keittiön raivaus aikas myöhäseen, kun innostuin vielä Picasa-hommiin kuitenkin ;-) Voisin noita puuhia tehdä kyllä kellon ympäri. Tekisi mieli ostaa järjestelmädigikamera. Onkos kellään sellasta? Ovat vaan aika hintavia. 699e oli just joku Canonin malli jossain mainoksessa.

Safiirille mukavaa piimäpäivää taas ja paketillinen suppareita ;-)

Senoralle toivotaan, ettei ole mitään pahempaa flunssaa iskemässä.

Ai Niksukin jo kotiutuu. No, niinpä tietty, kun on tuossa kunnossa, eikä ole eka. TYKS:ssa ainakin yrittävät vähän jo seuraavana päivänä kotia laittaa.

Pitää mennä, moiks

Tehis
 
senora
Runebergit ei oo oikein herkkua täälläkään... Kaupasta ehkä ostan - ehkä en...

Gia oli nyt sitte hyväksytty tuonne suljetulle... Tuuppa kertoilemaan itsestäsi lisää...

Tuohon kotiuttamiseen... Just viime viikolla radiosta kuulin, että Oysista kotiutetaan jo synnytystä seuraavana päivänä Oululaiset synnyttäjät, jotka eivät ole ensikertalaisia... Eli mä en täytä kumpaakaan noista kriteereistä..

Safiirille suppareita...
 
Tehotyttö.
Piti vielä tulla kurkkaamaan ennen ulos lähtöä oisko Safiiri ilmottautunu ;-)

Ei taida tosiaan Senoralla olla pelkoa, että heti pistetään ulos sairaalasta :)
TYKS:ssa tosiaan yrittivät kans tuota, vaikka meilläkin sairaalaan matkaa melkein 30km. Itse ilmoitin heti, että minä olen kaksi päivää PISTE. Musta on ihana lepäillä ja nauttia siitä vauvasta ihan rauhassa, vaikka tosi hyvässä kunnossa onkin. Vaikka kyllähän se aika vähän pitkäksi kävi siellä...

Kirjoitinpas muuten tyhmästi, että Niksu tuossa kunnossa. Hohhoi! Äkkiä kun kirjottelee, niin tulee ihan töksöjä. Tarkoitin tietysti, että Niksu voi loistavasti jne. En olekaan muistanut tekstaria laittaa. Pitääkin päivällä kaivella numerota, jos kerkiää...

Nyt pihalle. Taitaa vähän vettäkin sadella, VAIHTEEKSI.

 
safiiri,
Täällä. Piimällä ei minkään valtakunnan vaikutusta. Vaikka toisaalta viimeksi sikäli mikäli sillä vaikutusta oli, se tehos vasta ns. ens yönä. Paitsi että nyt on jääkaappi typötyhjä koko litkusta. Pitää vissiin jossain vaiheessa kipaista kaupassa hakemassa täydennystä. Kumma juttu muuten, mulla ihan oikeasti tekee mieli piimää just nyt!

Ei oo oululaisesta ystävättärestä vielä kuulunu mitään. Eikä hällä oo puhelin päällä, joten ovat varmaan vielä salissa...

Laskiaispulla ehottomasti hillolla. Runebergin tortusta voisin syödä pelkän päällisen.

Täällä yö meni oikein rauhallisesti. Mitä nyt yhen vessareissun aikana huomasin että verta alko tuleen nenästä. Paperin kanssa menin takas nukkuun ja olinki sitte ihan nukahtanu. Heräsin vähän ajan päästä ja totesin vessapaperin palasen pudonneen lattialle ja koiruuden sitä mielenkiinnolla tutkivan. Kerkesin kiskaista paperin pois huiskan suusta etten ku se sen kokonaan söi. Tais seurakoiralle iskeä suden vaistot.

Nyt taas on mentävä. Paremmalla ajalla (eli viimeistään illalla ku lapset on taas nukkumassa ja mies vielä töissä) tutkailen juttuja taas tarkemmin.

Palataan.

Safiiri ja Nelkku 37+4

 
senora
jee--- hurraa huuto merkkikorjaamolle... Soitin viimeviikolla ja sain tälle päivää ajan klo 10.00... Mies vei auton ja soitti just että niillä on ajanvarauskirjassa aikana 11.30!! Mies oli pikkasen kärmeissään... Ny kyl tuli tekstaria, että ottivat auton jo halliin... Saavat kyllä pistää pikkasen töpinää kinttuihin.. kun silloin ennen lomaa autoa käytettiin siellä, niin olivat tilanneet vääränmallisen osan... "kun niitä ny on tässä vuosimallissa useampia vaihtoehtoja... " ¤%#¤%¤#¤#¤ !! nii.. PISTE !

jos taas tekis välillä töitäkin...

Toivotaan että Safiirin piimäkuuri tehoaa...
 
safiiri,
Täällä vielä. Korjaamoista tuli mieleen yks meidän automobiilin korjuuttaminen. Jostain syystä korjaajan piti irrottaa vänkärin etupenkki. Sitte heidän oli määrä korjata vänkärin turvavyö. No, kaikki meni kohtuuajassa ja auton saimme mukaan sovittuna aikana. Sitte mies huomasi että etupenkki oltiin jätetty irti ja turvavyön lukko-osa oli väärinpäin. Siis se kiinteä, mihin tökätään. Ei auttanu ku palata korjaamolle takas ja vaatia virheiden korjaamista. Yrittivät siellä eka väittää että heillä on jo toiset autot korjattavina eikä just nyt ois ollu aikaa käännellä turvavyötä ja kiinnittää penkkiä. Onneksi tulivat järkiinsä ja korjasivat hutiloinnin saman tien kun ei annettu periksi. Mutta kummaa touhua oli kyllä että edes ilkesivät jättää alkuun auton siihen kuntoon. Loistavaa asiakaspalvelua?!?!?!?
 
gia
Kävin just täyttämässä esittelyn tonne suljetulle. Pitää väsätä lisää niitä omia tietoja kun on paremmin aikaa.

Senora, ilmeisesti rennie on tehokkaampaa. Musta vaan tuntuu niin hassulta ottaa joku purutabletti, kun on tottunut juomaan samariinia. Molempia kyllä löytyy kaapista, kun kärsin närästyksestä aika usein.

Hieno homma että Niksulla ja vauvalla on kaikki hyvin!

gia 22+4
 
safiiri,
Pyykkikone pyörii, vatsat täynnä, odotellaan ekaluokkalaista kotia tulevaksi. Sitte kauppaan hakemaan sitä piimää... Niin ja jos vaikka laskiaispullaa löytyis. Sunnuntaina taidettiin tuhota kaikki pakkasessa olevat.

Oulusta tuli joku aika sitte viesti ystävättäreltä. Heille syntyi aamusella pieni poika. Säntillinen nuorimies kun tänään oli laskettu! Ja arvatkaa vaan kuka kyynelehti ja yritti ruokaa laittaa yhtäaikaa?

Mennään taas.

Ai niin. Perjantaihin kolme yötä.....
 
senora
Niksulta oli tullu viestiä yhentoista aikoihin, että pääsevät parin tunnin päästä kotiin.. Eli nyt jo tunnin päästä... Huisia...

Harmittavaa tuo Gian närästely... Pitääkin poiketa lukemaan gian paljastukset suljetulta.
 
Sonia..
Laskiaisgallup: ennen hillolla, sitten mantelilla ja eilen ostin hilloiset. Tuo manteli on joissain pahaa. Pakko ei oo saada ollenkaan, en niin pullasta välitä.

Runebergintorttug: ei oo pakko saada sitäkään, äidin tekemiä syön jos on. Ja ei karvasmantelia.

Ei oo täälläkään järjestelmädigikameraa, mutta oon nähnyt sellaisen ;) Niin, ja isällä taitaa olla.

Montako litraa Safiirilla on piimää takana? Pitäiskö kokeilla kirnua, jos se ois tujumpaa... :)
Niin unohdin kans mainita tuosta lasten "retkeilystä". Varmaan oli mieluisa kokemus. Mekin pienenä tehtiin majoja, erityisesti mummolassa kun siellä oli paljon hyviä peitteitä. En tiiä oliko mummu ja pappa yhtä innoissaan :D

Senora uskaltautuu jäille. Mää en oo enää vuosiin uskaltanu tuohon joen jäälle. Tuo viereisellä paikkakunnalla oleva voimala pitää sen aika tehokkaasti pitkän matkaa lähes sulana ja täällä kauempana taitaa olla hauraampaa vaikkei sula. Eipä mulla kyllä sinne mitään asiaakaan olis...

Toivottavasti Gian närästys pian helpottaa! Inhottava vaiva. Mulla tuli nuo oireet tyttöä oottaessa, ihan loppumetreillä. Nyt keskenmenneessä oli jo alkanu... en oikeen tiiä mitä siihen olis uskaltanu ottaa.

Noista korjaamokäynneistä sais varmaan paksun kirjan aikaiseksi... ja ihanan kallista se on nykyisin!!

Koirista puheenollen, kun meidän tyttö oli vauva, niin aloin vaihtamaan hältä kakkavaippaa. Oli sellainen kiinteä tapaus (jos se nyt asiaan mitenkään liittyy..), kävin sitten pyllyn pesemässä ja lopulta otin vaipan joka oli tyhjä. Vähän aikaa siinä miehen ja kaverin kans mietittiin, et ihan varmasti oli tavaraa. Silloinen koira siinä tyytyväisenä vieressä nuoli huuliaan... yök...

 
Tehotyttö.
YÄKS YÄKS tota Sonian juttua :-D

Tilasinpas justiin pläjäyksen ovis- ja raskaustestejä. Jos sais jotain selvyyttä tähän meikäläisen edelleen epämääräiseen tilanteeseen. Ei meillä ovista edelleenkään ole tarkoitus hyödyntää mikäli sellainen vasta tulollaan on, mutta ois se kiva tietää missää mennään.

Vai meinaa se Safiiri tankata lisää piimää ;-)

Noihin autoasioihin en viitsi nyt alkaa kommentoimaan mitään, ettei kihahda täälläkin oikein pahasti. Niitten kanssa on aivan kertakaikkisen ärsyttävää välillä... Meillä vielä tuo isännän auto on sellasta merkkiä, että pelkkä auton vilautus korjaamon pihalla varmaan maksaa ;-) Mutta minkäs teet, tällä perheellä on oltava.

Närästys on ällöä! Mua närästi kans kolmosesta ja nelosesta aikaslailla koko raskauden. Pahimmat aiheuttajat mulla oli tuore kurkku ja rasvainen kala. En ole kyllä lääkinnyt ollenkaan, kestänyt vain... Olen hieman lääkevastainen, siitä johtuen.

Mitäs Jazzin nippailuihin&limailuihin kuuluupi? ;-)

Tuli muuten mieleen, että Bellamariiastakaan ei ole kuulunut pitkiin aikoihin. Onkohan vauvapuolelle kirjotellut? Käyn tosi harvoin itse siellä. Joskus lokakuisissa pyörähdän tai jos on joku oikein kiinnostava otsikko muuten menossa...

Nyt teetä keittelemään...
 
safiiri,
Meidänkin koiruus on tehny muutamaan otteeseen tehny tuttavuutta kakkivaipan kanssa. Se ei vaan oo tyytyny nappaamaan pelkkää kiekeröä vaan on heti pilkkonu lattialle koko vaipan. Muutenki se yön pimeinä tunteina se elää ihan omaa elämäänsä - nuohoaa roskiksia (jos ovi on vahingossa jääny auki illalla), tutkii miehen eväskassin sisällön (jos kassi on jääny yöksi lattialle), pilkkoo vessapaperirullan (kerran olin unohtanu täyden vessapaperi"six-packin" lattialle onnettomin seuraksin) jne. jne. Nälkiintynyt hänen ei pitäisi olla, mutta mikä lie seikkailuvietti koiralla on. Edesmennyt velipoikansa käyttäyty paljo fiksummin.

Jäkiksessä jälleen piimää. Tämä on tosi mielenkiintosta tehdä tämmöstä koetta, että toimiiko piimä.

Tehikselle hyviä tikutteluhetkiä! Mun isällä muuten on sellanen digijärjestelmä. Hän muutenki harrastaa valokuvausta ja entisetki kamerat oli näitä järjestelmiä. Ei digi vaan normaaleja.

Menoksi taas.
 
Ninni83
Onnea Niksulle! En muistaakseni ole vielä onnitellut..

Tässä taas pikaisesti vasurilla kirjoittelen, tyttö nukkuu tissiä syöden. Maidotonta diettiä on ollu nyt 5päivää...hieman on helpottanut itkut ja kahtena päivänä ollut jopa 2h päikkärit. Yöunille päästään edelleen siinä 2-3 aikoihin. Nyt on ihmeellistä, kun tytöllä ei oo tullu kakkaa 2 päivään, norm.2-3x pvä, onkohan dietillä vaikutusta?

Tyhmää, kun en enää muista mitä kaikkea piti kommentoida, ollut taas juttua niin paljon..Giallako oli se hieman luonnevikainen koira? Mun vanhemmat lopettivat vasta heidän koiran, joka käyttäytyi samanoloisesti..Ei ollu agressiivinen, mut täysin arvaamaton, kun säikkyi kaikkea. Helppoa ei tuo päätös ollut, mut paras vaihtoehto, mun mielestä...Oli ikävä käydä kylässä, kun sai aina pelätä..se saattoi esim. hypätä takaapäin ihan yhtäkkiä, myös lapsia päin. Eläinlääkäri suositellut lopetusta jo useamman vuoden.. Mutta toivottavasti teillä sujuu tuon teidän koiruuden kanssa paremmin!

Ääh..nyt pitää taas mennä.. oli muuten taas ihania kuvia suljetulla..

T.hieman helpottuneempi Ninni
 
pikku2
Päivystystä..

Täällä on päivän rauhallinen hetki meneillään.. isäntä on siellä Helsingissä, neitokainen päikkäreillä ja esikoinen tuijottaa sub junioria.. Tänään oli esikoisen 5v. neuvola.. reipas poika(sen jo kyllä tiesinkin), pituus ja paino oli OK.. ärrää, päästään harjoittelemaan puheterapeutin luokse. Meillä osattiin kyllä jo sanoa sekin, mutta hoidossa oleva tyttö(ei osannut sanoa R eikä S) niin lässytys tarttui.. ; (

Mummo oli täällä vähän auttelemassa niin minäkin pääsin käymään hierojalla.. kyllä teki taas kerran hyvää.. Huomenna olis valokuvaus seurakunnan kerhoissa.. olis siis saunailta.

Tehis: ; ) Vai testejä tilailtu..

Niksun omakätisiä kommentteja synnytyksestä odotellen.. laskiasipullat(2kpl) odottavat pöydällä ja kahvi alkaa olla tippunut.. Siis hillolla pullat ja tortuista en niin välitä..

Perjantaiko se on seuraava peukutus/jännitys päivä!?!?!

Palailen illalla/yöllä

Pikku2
 
pikku2
Pikaisesti vielä laskiaispullan maku suussa..

Ninni83: Kiva lukea, että on hieman helpottanut.. Sehän se tärkeintä olis löytää syy siihen itkuun jne. Peukut pystyssä, että pääsisitte jonkinlaiseen rytmiin!!!
 
safiiri,
Joo, perjantaina sitä pitäis kipittää keskussairaalaan aamusella... Paitsi että "hoksasin" just että jos ne paineet huomenna vieläki on korkealla, meen sitte aikasemmin. Nyt yhtäkkiä senki vasta sisäistin. Täytyy laittaa viestiä jollekki, jos niin käy.

Tänne ei kuulu taaskaan sen kummempia. Kolmonen sipannu, ykkönen ja kakkonen sängyissä. Mies vielä töissä. Koiran kanssa tässä istuskellaan hiljaisessa olkkarissa.

Eipä sitte muuta ku hyvät yöt itse kullekin!
 
Tehotyttö.
Oi ihana 80 -luku.. Uskomatonta mutta TOTTA että...

* me ihan tosissamme luulimme, että George Michael on hetero.
* seisoimme puhelinkioskin edessä jonottamassa, että pääsemme soittamaan
kotiin
* purjehduskenkiä pidettiin ajattomina klassikoina
* luulimme, että Beverly Hillsin Dylan oli 17, vaikka hän oikeasti olikin 25
* käkkäräpermanenttia pidettiin muodikkaana -sekä tytöillä että pojilla
* Dirty Dancing tähti Patrick Swayzea pidettiin huippuseksikkäänä
* Lycrainen vaatekappale nimeltä "Body" (joka napitettiin haaroista
erittäin epäkäytännöillisellä ja varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena
ollessa lähes mahdottomalla systeemillä) kuului arkeemme luontevana osana
puvustoamme
* Mascaran ei pitänyt olla mustaa vaan saman väristä kuin silmienkin
sinistä, ruskeaa, vihreää
* perheen status mitattiin kodinkoneiden määrällä: limsakone, jäätelökone,
leipäkone, fonduepata.. olivat omiaan nostamaan statuksen taivaisiin.
* Kaslerinpalaa ananaksen kanssa pidettiin supereksoottisena ruokana. Itse
asiassa kaikki ruoka, jossa oli ananasta, oli eksoottista ja jollain lailla
havaijilaisen hienoa
* Hienoin alkuruoka oli katkarapucoctail ja upein jälkiruoka glace a four
* lattialla ei saanut hypellä musiikin tahdissa -muuten levysoittimen neula
alkoi hyppiä ja ääni säröillä
* levysoitinta varten oli oma huonekalunsa, stereokaappi
* olimme Kirjakerhon jäseniä ja keräilimme ruokareseptikortteja ja
säilytimme niitä reseptilaatikoissa
* villien huhujen mukaan Janet ja Michael Jackson olivat sama henkilö
* Trikoot ja jättipaita olivat täysin luonnollinen vaatekerta tytöillä
* Upeimmat taulumme esittivät auringonlaskussa suuteloivia pariskuntia,
itkeviä klovneja ja takajaloillaan seisovia yksisarvisia
* Tyttöjen jumppapuvuissa stringejä pidettiin jumppapuvun päällä
* sanoimme "minäpä kirjoitan shekin" kun käteistä ei ollut mukana
* kauhistuimme kun kuulimme, että Dolly Partonilla oli peruukki ja Ted
Dansonilla tupee
* Magnus Uggla oli kovassa huudossa.
* Pikaruoka oli muotoa "jotain grillattua ja perunamuusia"
VersuS
VUOSI 2008; se on kehityksen aikaa. Mistä tiedät eläväsi vuotta 2008?
1. näppäilet vahingossa PIN -koodisi mikroaaltouuniin..
2. sinulla 15 puhelinnumeroa 3 -henkisen perheen tavoittamiseen...
3. lähetät sähköpostia henkilölle, joka istuu vieressäsi..
4. käytät sähköpostiosoitteen puuttumista syynä selittäessäsi itsellesi,
miksi yhteys vanhaan ystävään on katkennut
5. kotiin tultuasi vastaat puhelimeen yhä "yritysäänelläsi"..
6. kotoa soittaessasi laitat 0 eteen päästäksesi "ulos talosta"..
7. olet työskennellyt saman kirjoituspöydän ääressä 4 vuotta, tosin 3:lle
eri yritykselle
8. pomosi ei selviytyisi työstäsi..
10. soitat perheellesi selvittääksesi, ovatko he kotona, samalla kun ajat
autoasi autotalliin..
11. kaikissa TV -mainoksissa on internet -osoite
12. saat paniikin kun jätät puhelimesi kotiin ja palaat hakemaan sen -
puhelimesi, jota ilman tulit toimeen elämäsi ensimmäiset vuosikymmenet..
13. ensimmäinen aamutoimesi jopa ennen kahvin juomista on online -tilaan
loggautuminen..
14. luet tätä ja hymyilet..
15. tiedät tarkalleen, kenelle aiot lähettää tämän mailin..
16. olet liian kiireinen huomataksesi, että numero 9 puuttui tästä
listasta..
17. tarkistat asian...
18. ja nyt istut koneesi ääressä ja naurat itsellesi.....
 
Tehotyttö.
Niin, siinä se, löyty googlettamalla.
Samalla kun järkkärijuttuja googlettelin.

Tsemppiä Safiiri huomiseen!
Toivotaan, että paineet ok ja päästään sitä perjantaita jänskäämään. Ettei liian jänskäksi nyt heittäydy ;-)

Ihana juttu Ninni, että helpottanut vähäsen <3
Voi olla tuosta dieetistä tai sitten ihan vaan iän mukanaan tuomaa rytmin löytymistä.

Harmi Pikku2, että teillä poitsu ottanut mallia kamusta. Se kyllä helposti tarttuu tuo huonosti puhuminen. Meillä myös naapurin tytöllä ärrän lisäksi koo kateissa ja poitsu vähillä on matkinut tuota puhetta :-/

Taitaa huomenna tikut saapua. Mitähän sitä sitte ekana koklais? ;-) Olen kyllä lähes satavarma, että ovis oli viikonloppuna, joten odotetaan tuloksettomia testejä! Mutta mielenrauhan takia nyt teen ne.

Tehis
 
pikku2
Illastusta!

Täällä äiti häröilee vielä pullojen keittopuuhissa ja jos vaikka vähän tuota silitettävien kasaa yrittäs pienentää..

Tehis: Onhan se hyvä, että pidät huolta myös meidän mielenrauhasta noiden testien kanssa.. ; )

Kyllä tää vaan jotenkin on niiiiiiin paljon helpompaa saada rytmistä kiinni kun isäntä on siellä kuntoutuksessa.. Pähkäilin juuri tuossa itsekseni kuinka paljon sain tänäänkin aikaiseksi ihan itsekseen.. ja vielä huomisen ruuatkin on uunissa kun on vähän hässäkkää huomenna..

Heti aamupalan jälkeen on lähdettävä hekemaan mummoa apuun.. 9.30 olis valokuvaus perhekerhossa.. sinne meinasin viedä tuon kummitytön tuosta naapurista, sekä jos noista omista muksuista sais sisaruskuvan.. ; ) Esikoisella on sitten 13-16 oma kerho, jossa sitten pääsee myös yksityiskuvaan.. Eilen treenailtiin isin opettamaa ison pojan kampausta kun kävästiin tuttavan 60v. synttäreillä..

Jassoo vissiin se on raahauduttava vielä lypsykoneeseen, silitysraudan kimppuun ja peiton alle..

Öitä!

Pikku2
 
senora
Tehis saanut tikkutilauksen tehtyä... kiva, että nyt on sitten tikkuja kaapissa odottamassa ja meijän mielenrauha säilyy...

Mukavia kuvaustuokioita pikku2:n kerholaisille..

Hih... täällä nää tunteet heiluu äärestä laitaan.. just juteltiin yhen meijän talon siistijän kans... Hän kyseli että oonko jäämässä vuorotteluvapaalle tai jotai... en mä vuorotteluvapaalle... alakkonää opiskeleen tai... en mä mitään opiskele tai no joo vauvanhoitoo... siis täh (ja katteli istuinta...) ... no oon mä kattonu, mutta kun teillä on ollu kaikenlaista ... naama on muuttunu ja mutta kun ja toisaalta... Nyt siis näyttäis että yksi näistä sidosryhmistä tietää... mutta kun pitäis näille lähimmille työkamuille kertoo kans... Yhdelle olivat mun loman aikana kertoneet että x jää äitiyslomalle ja tulisko kaveriksi haastatteleen... ja tämä oli ollu kalikalla päähänlyöty ja kyselly kuka x??? Eihän mun nimisiä oo täällä kuin 2 ja kaima sattuu oleen just saikulla (muutama vuosi sitten meitä oli 4 samannimistä). Eilen tämä tuli multa kysymään että onko se totta ja kokeili mahaakin ja tuumas kyllä siellä jotain taitaa olla ja samaan syssyyn kyselee että mitä mies tuohon sanoi... No mitäpä se sanoi...joo odottaa kuten minäkin.

Toi Tehiksen 80-lukujuttu on kyllä hyvä... Mä etin vähä erilaista, mutta on tuokin mulla käyny... En kyllä tunnusta kuin ton mascaran (vieläkin usein käytän sinistä...) ja reseptikorttien keräilyn. :)
 

Yhteistyössä