EX-kermit 14 vko 41

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
Hurrrrrrrjasti Onnea Sanna! Onko tuo alarivi ok (kävin sen kopsaamassa tuolta kermeistä) ?? niin se la meitä kiinnostais... Taisin kyllä törmätä nimeesi kesäkuisissa...
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 11/2006
kiva kun saamme lisää porukkaa harvenevassa olevaan rivistöömme! Vielä kun se Katzu uskaltais porukkaamme.

jaa päivittelyvastaavakin tässä vielä... ok... Mutta kirjautuneena kun lainaa tuon tekstin ja siitä avautuvasta laatikosta mustaa tarvittavat tiedot ja sitten häipyy ja vastaa viestiin ja liittää sinne -> tulee nuo muotoilut mukaan... (piis of keik...)

Mistäs se Jazz tässä hötäkässä tuon hiivankin vielä kehitti... tyhmä kysymys, mutta pitääks se hoitaa ennen synnärille menoa pois?? Yritä ny hoidella ittes kuntoon. Saas nähdä kauanko menee yli...

Tehiskin selvinny koulutuksesta yhtenä... Mutta jospas jo marraskuussa olis kaveri mukana luennolla...

Voimia Ninnille esikon uhmiksen kanssa...

Täytyy tänään viedä uudet näytteet tuonne labraan. toivottavasti ny ei oo sitä flooraa... vaan saisi puhtaat paperit.
 
safiiri,
Kiitokset tervetulotoivotuksista. Tänään menen käymään lääkärissä puolen päivän jälkeen. On ihan naurettavaa koittaa olla töissä ku alkaa vatsaan sattua. Menee usein ihan kovaksi ja kipeäksi. Ei liitoskipuja tai kohdunkasvamiskipuja - ne on erikseen.

Nyt heti kättelyssä suuren suuret onnittelut Sannalle. Täytyykin käydä Kermeissä vielä kurkkaamassa. Mutta mitä ilmeisemmin olet siirtynyt tälle puolelle :) Mahtavaa!!!

Tyypillinen kaksonen? No, meidän neitokaisessa on ihan selvä piirre se että hän räiskähtää nopeasti, jos asiat ei suju niinku hän haluaisi. Se tuli ensimmäisenä mieleen. Onhan niitä toki muitakin, mutta tuon olen todennut myös pikkuveljeni luonteenpiirteisiin. Veli on siis myös kaksonen.

Jazz ilmoita sitte heti-pikimmiten-salamana-samantien kun vauveli päättää syntyä. Tämä menee jo niin jännäksi että.

Nyt työntekoon. Halauksia kaikille roppakaupalla!

Safiiri ja Nelkku 20+2
 
senora
Odottajat
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 24v, LA 4.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)
senora, 41v, la 26.4.08 , ensimmäinen
sanna m, 33v, la 10.6.08, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 11/2006


Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm (LA 15.9.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 29v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
 
*kapris
Ihana uutinen Sannalta!!!!!!
Nyt todellakin kaikki tarrasukat ja suojelusenkelit matkaanne!
Tosi ihanaa :))))))

Muuta ei nyt ehdi, kiire neuvolaan.

haleja lähetän kaikille kuitenkin

kapris 36+5
 
senora
tein vähän myyräntyötä... la:n löysin tuolta kesäkuisista ja tiedot kopsasin suoraan kermeistä... siellä näyttää olevan nyt aika vilkasta... Tulee tänään jännä päivä...
Kapris varmaan kohta palailee neuvolauutisten kanssa.
 
safiiri,
Senora, huomaatkos kuka on huolissaan sydänäänien kuulumattomuudesta? Eikös Pretty in Pink kirjotellu WABeissa sillon yhteen aika? Toivottavasti hän on vain käynyt ultrassa liian aikaisin. Peukkuja siis sinnekin.
 
Omppu75.
Huomenta. Ja ONNEA Sanna!! Kaikkea mahdollista hyvää taipaleellenne!

Mitä, ei vieläkään jakaantuneita! Johan nyt antavat odottaa itsejään ;). Mulla tuli taas eilen totaalikypsyminen tähän olotilaan.. miten musta tuntuu, että eka odotus meni nopeammin? Ja viime päivinä olen nyt sit kehittänyt itselleni pelon siitä, että vauva ei ole täysin terve, tai että jotain menee pieleen :/. Että Ninni, vähän samanlaisella veneellä keikutaan..

Ai Safiiri menossa lääkärin pakeille, no hyvähän se on käydä. Turha sitä on töissä kituutella pienen kustannuksella, jos on vaikka aihetta lepoon.

Toivottavasti Jazzin leipuri Hiiva älyis häipyä vähin äänin ja äkkiä! Se on kyllä niin kurja vaiva.

Täytyy lähtee kahvinkeittoon, kun vakikeittäjä jäi lomille. Olo on taas ku jyrän alle jääneenä, joutu valvomaan viime yönä. Poika oli ensin menossa mummolaan yöksi, kun lupas mummo tän päivän hoitaa, ettei "tarvi" mennä päiväkotiin. No, eipä jäänyt ja hyvä että ei, heräs puolilta öin itkemään, että mahaan sattuu. Ja oli ihan tulikuuma, ajattelin, että varmaan 40 astetta kuumetta, mut vähän päälle 37 oli vaan. Mahakipu meni ohi onneksi, mutta kyllähän sitä vähän joutu vahtimaan, kun väliin tuli nukkumaan, ettei ala ökäämään kenenkään päälle tms. Reppana.. sinne tuo jäi nukkumaan. Heti kelasin tietysti kaikkein vakavimman kautta, että mikä sillä nyt voi olla, kun on viime aikoina ollut vähän normaalia väsyneempikin.. taitaa olla ennakoon iskemässä babyblues mulle :´(

Hyviä vointeja,
Omppu ja Toivo 30+6
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Täällähän olikin ihania uutisia odottamassa. Lämpöiset onnentoivotukset Sannalle!
Ihana juttu!

Eipä tullut suppariyötä, vaikka kovat menkkakivut koko päivän olikin. Sain nukuttua tosi hyvin. Sitä kaipasinkin sen huonomman yön jälkeen. Nyt vaan meinaa pää särkeä...

Huomennahan olisi sitten se meidän synnytyspäivä 10.10. Jazz! Minä en kyllä vielä taida. Jospa Jazz saa Kirpun kaveriksi :)

Nyt pitää kiitää...

Tehis rv 39+2
 
Niksu1
Pikaisesti kurkistamassa....

Isonisot onnittelut Sannalle!!! Toivotaan tosiaan että kyytiläinen kiikkuu nyt mukana ja sitten kesällä saatte tuoksutella tuhisevaa nyyttiä.. =)

Eikä vieläkään kukaan ole poksahtanut... Johan te nyt meitä pidätte jännityksessä, hmph. No, eipä sinne yksikään vauveli vielä ole jäänyt, joten pian saadaan iloisia uutisia yhdestä jos toisestakin osoitteesta!

Hauskaa päivää!
 
pikku2
Huomenta..

Lämpimiä ajatuksia ja turvallista matkaa Sannalle !

ON: Täällä on vauva-arki lähtenyt erinomaisesti käyntiin. Esikoinen on ollut suhteellisen kiltti, hieman on illalla havaittavissa itkuisuutta.. mutta päivät on menny tosi hyvin. Hieman etukäteen pelkäsin, että mitä meidän päivistä tulee.. mutta vauva on ollut helppohoitoinen. Syö ja nukkuu, joten minulla on jäänyt tosi hyvin aikaa leikkiä esikoisen kanssa ja jopa huushollitöistä selviydyn kunnialla.

Ainoa miinusmerkkinen asia tällä hetkellä on tää imettäminen. Siis ison rintavarustuksen omaavana olen ollut viime päivät helisemässä kun neiti ei saa rinnasta kiinni kun maito nyt vihdoin pakkautui rintoihin. Lypsän kolmen tunnin välein aina lapsen syötön jälkeen.. Vauva saa siis omaa maitoa, mutta tuttipullosta. Toisaalta hyvä, tiedän tasan tarkkaan paljonko pienokainen on syönyt. Enkä halua ruveta rintakumin kanssa pelleilemään.. Pitäs tänään kysellä tuolta sairaalalta.. saisko sieltä lainaan sen kunnon "meijerikoneen" niin säästyisin turhalta niska/hartiakivulta.. Tuntuu jotenkin, että maitoa riittää tällä hetkellä vaikka luovuttamiseenkin. Sekin on arvokasta työtä, meilläkin molemmat lapset ovat saaneet luovutettua maitoa, joten mielelläni tekisin silläkin saralla oman osuuteni..

Horoskooppigallupiin, minä olen kauris ja isäntä vesimies..

Täällä isäntä jo kovasti odottaa ensi lauantaita. Meinaa pitää varpajaisia.. Lupasin paistaa pari pellillistä pizzaa ja tehdä muutaman salaatin. Juomapuolen saa hoidella itse.. Itse joudun odottamaan seuraavaa tuulettumista nyt jonkin aikaa. Tammikuun alussa on sitten omat 30v. synttärit, joten sinne on sitten jotain keksittävä. Meinasin varata sellaisen saunarakennuksen, jossa kaksi saunaa ja iso yhteinen oleskelutila. Siellä sitten juhlistan synttäreitäni. Alkuillasta sukulaisten seurassa, rennosti. Ja myöhemmin illalla kaverit saunaan jne.

Koettakaahan ruveta purkautumaan.. käyn kyllä päivittäin vilkuilemassa, mutta kirjoittaminen voi nyt harventua..

Pikku2 ja neiti 9pv
 
*kapris
vilkutukset pikku2:lle ja pienelle neidille :)

neuvolassa käyty ja ei nyt ihan kiva käynti ollut. Vaikka kaikki paineet ja arvot ja pissat hyvät/puhtaat, mutta toi vauvan koko onkin isompi arvotus kuin olen luullut..
On nyt hypännyt siitä keskikäyrältä (on siinä, kun maha niin alhaalla ollut) ihan huimiin lukemiin ja käsikopelollakin on hirveesti kasvanut viime viikot...
Ensi viikolla katotaan vielä uudestaan mitat ja arviot ja sit päätetään joudunko hyvinkäälle tarkempaan kokoarvioon =(
Eli tänne se synnytysvuoro ja HETI! En meinaan halua mitään 5kg jötkälettä synnyttää =((((
Onneksi en kuitenkaan alkanut sitä hyvää syömään mielin määrin kuin pari pvää viime viikolla.
Mut vähän kyl huolettaa...
ja sit pää oli vähän lähtenyt poispäin määränpäästä ja liikkui enempi kuin tähän asti, eli se "lapsivesiprobleema" on taas tosiasia.
mutta vauvelilla kaikki hyvin, niin se pääasia.

nyt täytyy lähteä kyläilemään kaverille. Siellä myös vanha tuttu jota en ole nähnyt pitkiin aikoihin, kiva nähdä :)

Mutta palailen illemmalla.

ja tosiaan, nyt tänne saakin lähetellä niitä suppareita (ei vesien menoa) KIITOS!!!!!!

kapris ja megabeibe
 
Jazz*
Pikainen ilmoittautuminen ennen puistoon menemistä!

Neuvolassa käyty, kaikki ok. Pissakin puhdas, eli lääkitys on auttanut. Paino oli hieman laskenut ja sf-mitta pysynyt samassa kuin viimeksi, eli laskeutumista havaittavissa.

Illalla on lekuri klo 18, sitä odotan oikein innolla. Huominen olisi hyvä päivä syntyä, kuten tosiaan Tehiksen kanssa jokin aika sitten sovittiin. =)

Mutta nyt on kiidettävä. Ihanaista päivää ja tsemppiä kaikille!

T. Jazz rv 40+1
 
Sanna.
Olen aivan liikuttunut vastaanotostanne. Kiitos siitä. Tosin onnittelut voisivat olla paikallaan meikäläiselle sitten kun lapsi olisi joskus elävänä maailmassa....
Sen verran vaihdoin "nimeä" että olen nyt Sanna. en siis enää sanna m
En tiedä miten aktiivisesti täällä ehdin keikkua kun suuri aika menee tuonne suljetulle enkeli-palstalle ja pähkinä-palstaa aloittelen...
Mutta aina kun mahdollista käyn kurkkaamassa.... toivottavasti en joudu kertomaan huonoja uutisia taas kohta....
Päivänjatkoja toivoo Sanna.
 
Tehotyttö.
Täällä yksi laiskimusäiti palautui vielä linjoille...
Tässä kovasti harkitsen, että jos ei lähdettäisi yhtään mihinkään, ei edes pihalle. Kauppareissu kyllä jo tehtiin ja nyt on kaapit taas pullollaan sapuskaa. Sen puoleen vois vaikka lähteä jo tositoimiin. Muutaman päivän pärjäisivät hyvin täällä :)
Omatunto kolkuttaa, että ulkoilemaan olisi kyllä syytä lähteä. Olen kyllä ollut niin tunnollinen, että pilaiskohan tuo yksi päivä... Vielä tässä kerkiää harkita!

Vai on Kapriksen vauva ottanut pyrähdyksen?
Täällä muuten vähän sama olo. Musta tuntuu, että 3,5 kg:ssa oltais jo hyvinkin. Oisko tuo herkuttelu kuitenkin sitten tehnyt tehtävänsä ;-)
Eiköhän laiteta tuo Kapris nyt sitten synnytysvuorossa etusijoille!
Vesien menoa pelkään minäkin, kun se hankaloittaa huomattavasti niitä lähtöfiiliksiä. Tosiaan kauempanaliikkumiskiellossa pikkumiehen kanssa tässä ollaan... Tylsää! Mielelläni pakkaisin poitsun autoon ja kävisin vaikka isovanhempiani katsomassa.

Terkkuja kovasti sinne Pikku2:lle!
Luovuttamista kannattaa kyllä tosiaan harkita, jos siltä tuntuu. Minä luovuttelin tuosta kolmosesta. Aikaa siihen saa kyllä varata aikalailla. On se melkoista purnukoiden ym.keittelyä. Itse olen jo henkisesti valmistautunut, että tällä kertaa on turha siihen rumbaan lähteä, vaikka kuinka maitoa tulisi ja olisi ihana juttu.
Jospa teillä tyttökin pääsee paremmin imemään, kun vähän tasaantuu tuo maidontulo. Mutta hyvä juttu, jos kuitenkin lypsämällä saat irti sitä maitoa. Mulla oli sitä ongelmaa sen luovutuslypsämisen kanssa, ettei meinannut millään irrota. Vauvan imiessä suihkusi, muuta stoppi tuli sen lypsykoneen kanssa. Kehittelin siihen sitten omat konstit...

Nyt menen kysymään peililtä, että mitä aamupäivän ohjelmassa oikein onkaan... ;-)

Tehis rv 39+2
 
Tuuli!
Huh, täällä on taas niin paljon säpinää, ettei meinaa perässä pysyä. Ensinnäkin on aivan kertakaikkisen mahtavaa, että nyt saadaan niitä hartaasti odotettuja plussauutisia eli extralämpöiset onnittelut Sannalle!

Täällähän on labraa, neuvolaa ja lääkäriä vaikka kenellä. Kapris näemmä sieltä jo suoriutui kotiin. Toivotaan nyt, ettei ihan mikään megabeibi olisi tulossa ;) Niksulla ja Tehiksellä ei näytä olevan mitään kiirettä synnyttämään, joten lähetetään teidän supparit sitten Kaprikselle, Jazzille ja Kirpulle. Josko vaikka Jazzin tämänpäiväinen lääkäri saisi tosiaan jotain aikaiseksi? Hm ja Kirppu ei olekaan vielä ilmoittautunut tänä aamuna...

Ninnille ja Ompulle halauksia ja toivottavasti ikävät mietteet menisivät ohi. Se on kyllä tylsää, kun yöllä herää ja sit ihan turhaan alkaa miettimään asioita. Minäkin heräsin viime yönä kolmelta. Tiitiäinen veti semmoista rallia mahassa, että oli varmaan suuremman luokan krooliharjoittelut menossa. Yritin kyllä selittää, että nyt on yö ja nyt nukutaan. Sit heräs mies, että mitä sä täällä supiset ;) ja sit tuli vessahätä ja sit tuli nälkä...ja yli tunti siinä sitten taas meni. Hoh-hoijaa. Ompun pojalle paranemisia ja Ompulle itselleenkin parempaa mieltä ;)

Ikävää kyllä Safiiri, että sulla nuo mahakivut jatkuvat. Toivottavasti saat tänään selvyyttä asiaan.

Juu minäkin kävin eilen lääkärissä ja kaikki oli hyvin. Kohdunsuu kiinteä, ei mitään merkkejä mistään. Olis ollutkin ihme, jos olisi jotain tapahtunut, koska minulla ei kyllä ole ollut mitään tuntemuksia ajoittaisia harjoitussuppareita lukuunottamatta. Tiitiäinen siellä heilutteli varvastaan ja piti käsiään naaman päällä, joten kasvot ei oikein näkyneet. Lääkäri katto taas kertaalleen sydämen, aivot, munuaiset, virtsarakon ja kaikki on kunnossa ja sukupuolikin edelleen sama. Nyt lääkäri sanoi, että voi alkaa jo osteleen vaaleansinisiä nuttuja ;) Liikkeet oli hyvät ja laspiveden määrä normaali. Tiitiäinen oli nyt perätilassa ja lääkäri kokeilikin jo, että lantion leveys on kuulemma tosi hyvä, että perätilaisenkin pystyisi synnyttämään alakautta. Mutta sanoi, ettei tosiaankaan kannata ottaa vielä stressiä asiasta, kun tässä on vielä paljon aikaa. Ja käski olemaan lukematta netistä perätilasynnytyksistä ;)

Tässähän tätä tarinaa. Nyt sitten taas vaan odotellaan, kuka se ehtii ensimmäiseksi ;) Niin ja paljon terveisiä Pikku2:lle!!!

Tuuli rv 26+4 ja tiitiäinen tasan kilon ja 40cm (pitkä ja laiha kuten äitinsä...)
 
senora
Yritetään muistaa tuo Sannan nimen päivitys... olis tosiaan pitäny malttaa odottaa tiedot itseltäsi, eikä keräillä niitä pitkin nettiä...

Ihania kuulumisia Tuulilla...Miten se Tiitiäinen silleen velmuili ultrassa? Olis vaan näyttäny kasvonsa, onneksi jalkovälin kuitenkin näytti :) Ja keskellä yötä heräili kroolailemaan? Kerro sille, että yö on nukkumisen aikaa... Luin muuten jostain, että vauvalle kehittyy tuolla sisuksíssa sama aikataulu kuin äidille... Eli ei kannattaisi kovin yöllä heräillä ja aamullakin vedellä hirsiä aika myöhään. Mutta mitenkäs sen toteutat... Taitaa ainakin meille olla tulossa aamuvirkku.

Kiva, että Kapriksellakin kivat neuvolakuulumiset... tosin masukki on ottanu kasvupyrähdyksen ...

Jazzille hyvät neuvolakäynnit... jospas siellä tutkittaisiin ja siitä sitten synnytyskin alkais vähitellen käynnistyä...
 
Omppu75.
Kiitos Tuuli, tuli tarpeeseen nuo tsempit!! Heti piristi :)
Kotiin soitin tuossa kympin aikaan ja siellä vaikutti kaikki olevan ok, pientä lämpöä edelleen, mutta poika pirteenä. Kaipa tuon illalla näkee, mikskä on kehittynyt. Mut hienoa, Tuuli, että teilläkin kaikki hyvin ja ultrallakin pääsit luuria kurkkaamaan :)

Kiva kuulla, että pikku2:lla sujuu hyvin pikkuisen kanssa. Toivotaan, että se imetyskin vielä lähtis täysillä toimimaan! Hyviä vointeja teille.

Ja Kapris kasvattaa jälkeläistä urakalla.. toivotaan, että olis kumminki sellanen sopiva kolme ja puolkilonen tungettavana :)

Tosi kiva Jazz, että sulla on puhdasta pissaa! Ja toivotaan hyvää lääkärireissua illaksi!

Mulla on sit huomenna neuvola, onneks. Jotenki epäilen sitä vesien vähyyttä, kun liikkeet tuntuu niin terävinä ulospäinkin.. saa hoitsu kokeilla vähän ja sanoa oman mielipiteensä. Ekaa odottaessani (olen varmaan kertonutkin) lääkäri epäili siinä vikassa tarkastuksessaan, että tosi vähän vettä, kun vauva tuntui niin selkeästi päälle päin, mutta ihan normaalisti sitä vodaa sit kumminki oli, kun polilla kävin. En tiiä sit, nythän täällä on kyl hyvä ultra terkkarissa, että eikös sillä vois vähän vilasta tilannetta, ei tarttis lähtee ajelemaan Hyvinkäälle. ..

Kiitos vielä Tuuli :) Mä hymyilen jo!



 
Tuuli!
Senora joo niin mä yritin kertoakin, mut tuntui, että se vaan innostu siitä - yes, äippäkin on hereillä, ei tarvii yksin melskata... Mäkin olen lukenut tuon saman ja olen ollutkin vähän huolissaan, kun nykyään tiitiäinen on tosi usein silloin aamuyöstä hereillä. Mut viime yönäkin oli ihan pakko sitten nousta ja mennä vessaan ja sit sielä syödäkin jotain. Aamuisin, kun herään töihin, tiitiäinen ei taas puolestaan koskaan ole hereillä (niin kyl mäkin mielelläni nukkuisin pitkään, jos olisin aamuyöllä hillunu...) . Mä tunnen ekat liikkeet aamuisin vasta joskus, kun olen tullut jo töihin ja aloitellut työt. Päivällä liikkuu tasaisesti ja sitten on pidempi tauko alkuillasta, kunnes yhdeksän maissa illalla taas aloittaa.

Tuuli
 
Omppu75.
=) Meidän kiinteistönhoitaja toi mulle äsken oman jälkkärinsä, mangorahkaa! Ihanaa!

Heh, tosta yöllä liikuskelusta.. viime yönä kävin varmaan taas sen 8 kertaa pissalla ja millon missäkin, ja kyllähän Toivo kieltämättä oli menossa mukana :) Että sitä saa mitä tilaa?
 
Tuuli!
Hyvä, että Ompulla on jo parempi mieli :) Hah, mä olinkin jo unohtanut tuon luuri jutun... Tällä kertaa lääkäri ei verrannut tiitiäisen kokoa mihkään. Se oli vaan niin innoissaan, kuinka hyvä lantio minulla on. Tuli melkein mieleen, että se oikein toivoi minulle alateitse tapahtuvaa perätilasynnytystä... Ei vaan, ihan oikeesti se on kyllä tosi symppis ja pätevä lääkäri. Musta on ihan hauskaa käydä sen luona. Sekin naureskeli tiitiäistä, kun se niin tarmokkaasti heilutteli varpaitaan. Otti niistä kuvankin ja antoi mulle.

Tuuli
 
Tuuli!
Niin Ninniähän minä tietty tarkoitin! Ajattelin kyllä suakin ja sun neuvolakuulumisia, joten tuossa tulos ;)

Vai mangorahkaa se Omppu vetelee. Taidanpa minäkin lähteä katsomaan, mitä olisi tänään tarjolla.

Tuuli
 

Yhteistyössä