EX-kermit 14 vko 41

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
Niksu1
Huomenta kaikille säädyille!

Katzulle iso rutistus, toivotaan että kaikki on ok, kaikesta säikyttelystä huolimatta!

Kirpulla kivaa anopin kanssa. Hmph. Miten ne anopit sitten aina osaavatkin tuon hermonkiristyksen niiin hyvin... =/

Eikä kukaan siis vieläkään ole lähtenyt tositoimiin, niinkö??? Viimeistään ensi viikolla voisitte kyllä jo tehdä asialle jotain.. =) Eikös vaan, eihän me perässähiihtäjät tahdota housuissamme pysyä kun ei malttais millään odottaa...

Kiva kun Jazzin vauvelilla on kaikki ok! Nyt vaan sitten niitä ässiä testailemaan, jotta saatte homman käyntiin... =)

Ninnille toivottelen vielä tsemppiä perätilasynnytykseen, vaikkakin se menee varmasti tosi hyvin! Silloin kun esikolta olin synnärillä, kävi mun kämppistä katsomassa toinen synnyttänyt mamma. Ihmettelin kun oli niiin pirteä, käveli reippaasti jne. Sitten kuulin kun selitti synnyttäneensä ison perätilavauvan (ja tää äippä itse oli tosi pikkuruinen) edellisenä yönä ja kaikki oli mennyt superhelposti. Kuulemma paljon paljon helpommin kuin esikoisen normisynnytys.

( . ) mua sattuu mahaan taas. Jouduin töihin tullessa kävelemään pidemmän matkan vähän reippaammin ja mua repii ihan kamalasti tuonne oikealle alas. On tehnyt sitä ennenkin, jos vähänkään yrittää reippaampaa tahtia pitää yllä. Onko muilla moista vaivaa ollenkaan?? Kyllä se sitten asettuu, kun istuu alas ja rauhoittuu. Omituista..
Tänään lähdetään suoraan töistä sinne manserockmusikaaliin. Kivakiva kun on jotain erilaista ohjelmaa illaksi. Oon nyt pari iltaa istunut poitsun kans kaksin kotona kun isännällä on pukannut autoremppaa ja sorsastusta, joten hengähdystauko tekee ihan hyvää. Saa olla illan ilman pikkuautoja ja maitomukeja, ihan tervetullutta vaihtelua.. =)

Höh, pakko alkaa tekeen töitä, jostain syystä spostia syytää ropinalla jo tähän aikaan aamusta... Aamuvirkkuja pirulaisia liikenteessä... =)
Leppoisaa päivää toivottelee

Niksu 23+3
 
safiiri,
Tulin äkkiä töissä käväseen.

Katzulle rutistus! Toivottavasti on harmitonta tuo vuoto.

Terveisiä vielä kaikille muillekin. Ja hyviä vointeja.

Safiiri ja Nelkku 20+3
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Toivottavasti Katzulla nyt tuo vuoto lakkaa kokonaan! Voimia sinne kovasti.

Ninnin ehdotus ensi viikon synnytysryppäästä sopii mulle ainakin oikein hyvin! Olen kuullut noista perätilasynnytyksistä myös paljon hyvää. Uskotaan, että sinullakin onnistuu hyvin, jollei vauveli nyt enää mitään ylläriä tee ennen ensi viikkoa ;-) Eikä ole kovin iso tulossa, joten senkin puolesta asia kunnossa.

Niksu, tuo vatsakipu johtuu varmasti sisäelimistä... Muistelisin, että mulla on jossakin raskaudessa ollut myös tosi kovaa kipua ja nimenomaan oikealla puolella. Ja just kävellessä, ei muuten... Maksahan se suurimpana sisäelimenä sijaitsee just tuolla oikealla puolellla ja siksi sieltä vähän krinnailee. Pitäisi olla ihan vaaratonta, mutta ilkeätä kyllä.

Vai ei siellä Jazzin alakerrassa ollut mitään vielä tapahtunut... Mutta eipä tuo silti ole este hyvinkin lähiajan synnytykselle. Niinku olen monen monta kertaa sanonut, niin mulla ei koskaan ole tapahtunut mitään etukäteiskypsymistä. Täysin raakana on lähtenyt syntymään suoraan...

Tällä kertaa tosin noita oireita on ollut paljon enemmän, mutta eipä ole mitään tietoa alakerran tilanteesta.
Viime yö olikin taas sitten pitkästä aikaa SUPPARIYÖ. Ja kipua oli taas aikaisempiin verrattuna enemmän... Mutta ei niitä tullut mitenkään säännöllisesti. Hyvin pitivät hereillä kuitenkin ja juoksuttivat vessassa. Supparit oli myös aika pitkiä.
Ei todellakaan olisi tästä vatsasta kiirettä eroon, mutta tästä eestaasvekslaamisesta kyllä! Luulin jo, että pääse testaamaan illalla kuurattua kylpyammetta, mutta ei :)
Nyt taas ei mitään missään...

Nyt pitää ruveta järkkäämään aamupäivätreffejä, ettei iske eilisen kaltainen paha laiskuus.

Tehis rv 39+3
 
Tehotyttö.
Nymmää vasta hokasin, että tänäänhän onkin se alkuperäinen laskettu aika. Se joka mun mielestä on kyllä todennäköisempi. Koska muuten r-testit haamuili jo isännän vilauttaessa kalsarit kinttuihin. Rakenneultrassa siis tuota muuttivat, koska vauva oli pienehkö. Niinhän se on ollut sen jälkeenkin...
Ehkä sittenkin voisi tästä päivästä lähtien jo ruveta vähän odottelemaan, jos oltaiskiin rv 40+ :-D
Ensi yö olisi kyllä sopiva, kun siskokin vielä pääsisi hoitamaan ja loppuviikon kalenterikin näyttää jo löysemmältä. Laitan tilauksen, niin pääsee tästä vekslaamisesta!

"Takinkääntäjä Tehis"
 
Omppu75.
Äkkiä; Katzulle halit ja tsempit, kurja tilanne, mutta eiköhän tuo parhain päin ratkea bd!

Tehikselle hyvää laskettua päivää :) Otapa keskiarvo sitten näistä päivistä, niin veikkaan, että silloin syntyy!

Pakko mennä, ja kohta lähen sinne neuvolaankin. Palailen iltapäivällä tai joskus...
 
senora
Tehiksellä ensimmäinen arvioitu la... onnea tälle päivälle.
Katzulle *rutistus* ... toivotaan, että kaikki on hyvin... Älä hermoile... (hyvä kai se on täältä sanoa)
Ompulle mukavaa neuvolakäyntiä... Tuuhan sitten kertomaan kuulumiset...

Piha ja nurtsi ovat kivan näköisiä, silleen valkoisia ... ajotiet ovat sulana...

Arvatkaas kuka ei tänä aamuna muistanu pyykätä hampaita ennen puuroa?? Aika nätisti puuro lensi pönttöön... :)
 
antzi*
Hui kauhea kun on tullut viestejä!! :) Ei millään pysty kaikkeen kommentoimaan, joten pikaisesti (kiire taas) tulin teitä moikkaamaan.

Vai ei täällä olla nyt jakauduttu, olin ihan varma. No, pian tulee sitten oikeen rytinällä vaaveja! <3 Ja onnea uusille plussaajille! Tosi ihanaa! Kazu, yritä pitää pää pystyssä, joo ei ole helppoa, itsellä ei ollut edes vuotoa ja kyttäsin sitä vessapaperia (kyttään joskus vieläkin!). :( Toivotaan kuitenkin, että kaikki on ok!

Mua jotenkin kauhistuttaa tuo perätilasynnyttäminen, johtunee osaksi ettei ole siitä juuri tietoa. Minä untuvikkona olen luullut että oikeastaan aina perätilassa olevat vaavit leikataan. :D

Omaanapaa. En tiedä kerroinko, mutta meillä lähtee nyt sitten asunto myyntiin. Tuli siitä koirajupakasta ihan tähtitieteelliset laskut, ja ainoa vaihtoehto oli asunnon myynti, että silleen. On niin isoja asioita tapahtunut että pää on ihan sekaisin. :( Noh, masussa sentään on kai asiat ihan ok! Eilen oli neuvola ja meidän asukilla oli sydänäänteen mukaan jumppatuokio menossa. :) Kuului siis reippaat äänet ja kohtu oli kasvanut normaalisti ym. Hemppa oli laskenut kuukauden takaisesta 135 lukuun 111, joten rautaa aloin sitten eilen popsimaan. Vaihdoin sitten synnytyssairaalaakin! :) Kun näillä näkymin muutetaan vähän tuonne lähemmäs helsinkiä niin vaihdoin Hyvinkään Naistenklinikaksi. Sain samalla lähetteen pelkopolille.

Ensi vk maanantaina on rakenneultra, saa nähdä mitä näkyy! Jännittää ihan kamalasti! Nyt on tosi sekavat tunteet kaiken kanssa, la tulee vuosi meidän enkelitytön syntymästä. Se varmaan nostattaa osaltaan näitä pelkoja pintaan. Luottavaisin mielin yritän olla mutta pelottaa kovasti. No, jos rakenneultrassa on kaikki ok, niin sitten iloisin mielin odotan marraskuun 7.pv olevaa 4D-ultraa! :)

Pitää mennä... Antzi (starttasin rv 20!)
 
sämpy
Nyt ehdin ajatuksella lukemaan ketjuanne ja mitä löysinkään, uusia synnyttäneitä. Hurjan paljon myöhästyneitä onnitteluja pikku2:lle pojasta! Ja tervetuloa vauvanhoitopuolelle aina kun ehdit :)

Katzulle pidellään täällä pojan kanssa peukkuja ja varpaita pystyssä, että kyse ei ole mistään vakavammasta. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Ja Kirpulle vielä tsemppiä odotuksen viimemetreille. Toivottavasti et joudu synnyttämään yksin vaan menisi sitten vaikka ensi viikolle. Ja muillekin jaksamista odotukseen,

toivottaa sämpy
 
Omppu75.
No niin, I´m back. Ihana neuvolareissu, kaikin puolin mukava viistoistaminuuttinen :). Kaikki ok, vp 110/70, hb 121, pissa puhdasta, painoa 666 g /vko (!) ja sykkeet 135 +. Ja mikä parasta, ens viikolle aika tk:n ultraan, jossa varmistetaan lapsivesitilanne ja samalla painoarvio. Ja menee sitten kuulemma viimeisestä lääkärineuvolasta (sama lääkäri), jollei siis mitään aihetta enää tule.

Neuvolan jälkeen kävin kaupassa ja sit heitin ostokset kotiin ja samalla söin jotain. Muuta en ookaan sit tänään vielä saanut aikaiseksi..Heh, hämmästyin muuten omia sanojani neuvolassa, kun terkka kysyi, että miten olen jaksanut töissä olla, niin kuuluin sanovan, että ihan hyvin, ja että mielummin olen loppuun asti töissä, kuin että kotona miettisin kaikkee.. !

Niksu, mullakin on noita vatsakipuja ollut, lähinnä ylävatsalla ja uskon sen kans johtuvan siitä, että vauva olemuksellaan työntää elimiä syrjemmälle.. mutta kannattaa ottaa neuvolassa vaikka puheeksi.

Jazzin poika päättänyt, että mikäs täällä on masussa ollessa :) No, ei vaan, kuten Tehiskin sanoi, niin äkkiähän se sitten saattaapi tapahtua, kun on tapahtuakseen. Mulle muuten th just sano, että uusintasynnyttäjällä laskeutumista ei välttämättä tapahdu kuin synnytyksen alettua. Meinasin sanoa, että joo Tehis on yks esimerkki siitä ;)

Tsempit anoppiongelmaisille jälleen.. kylläpäs ne nyt kaikkea kivaa keksivätkin! Muillekin tsemppiä, perätiloihin ja synnytyksen alkamisen odotteluun yms! Unohdin taas jo mitä piti kirjoittaa, kun tulee näitä keskeytyksiä.. ai niin! Antzista kiva kuulla ja huh, sullakin jo viikkoja noin paljon!! Hieno homma.

Nii joo, Senoralle valmiiks kannustusta huomiselle, jos en enää muista..

Omppu ja Toivo 31+0

 
senora
Aika hurjalta kuulostaa tuo Antzin tilanne, jos vielä joudutte oman talon laittamaan myyntiin... Toivottavasti ei kuitenkaa. Kiva että vauvelin sydän jumputtaa. Kurjempi homma tuo hempan laskeminen... Rautaa naamaan vaan... (josta tuli kyllä mieleen ettei multa hemppaa otettu viimeks..) Voimia viikonloppuun...*hali* Tais olla viime viikolla kun todettiin että tää lokakuu on monelle aika vaikea... Vuosi sitten aika moni tipahti tuolta odotuspuolelta... Maanantaina on sit treffit masuasukin kanssa noin niinku ultran välityksellä... Sieltä se kaveri sitten vilkuttelee...
Vähitellen alkaa kyllä oma huominen ultra jänskättää... Älkää huoliko kyllä mä huomenna muistuttelen vielä ultrasta, ette pääse niin vähällä...
Pitääkin huomenna kysäistä siitä 4D-ultrasta Oulussa. Se huominen lääkäri käy kuulemma toisella yksityisellä tekemässä 4d-ultrauksia...

Ompullakin mukavat neuvolakuulumiset ja sinäkin pääset ultraan... Oon kyllä vähä kade, kun teillä on noi ultrat omassa tk:ssa. Mutta kai se Omppu on noin, että jos on kotona, niin sitä vaan miettii ja pohtii juttuja. Kai töissä aika kuluu paremmin, jos vaan jaksaa olla.

ähh, maha täynnä pottumuusia... ei kulje ajatuksetkaan...

 
Tehotyttö.
Nauran täällä vedet silmissä tuota Ompun lähellä ollutta lipsahdusta... :-D Oisithan voinu testata, että tunteeko th Tehistä ;-) Oijoi, aikas hauska!
Hyvältä kuulosti neuvolakuulumiset! Kiva, että pääset vielä ultraankin tsekkaamaan lapsiveden tilannetta ja samalla kaveria muutenkin...

Kiva, että Antzikin on ehtinyt pyörähtää. Kurja juttu, että koiraepisodi johti nyt noin isoon elämänmuutokseen :-( Vaan pääasia, että vauva voi hyvin ja ilmeisesti itsekin kuitenkin ihan olosuhteisiin nähden ihan mukavasti?

Vilkutuksia Sämpylle ja pojullekin!
Ehkä tässä kohta pääsee paremmin perille teidän vauvallisten touhuista, kun itsekin vauvautuu. Jos sitten tuonne vauvapuolelle tulee siirryttyä... Ottaa varmaan taas aikaa ennen kuin täältä pääsee irtautumaan!

Tein muuten tuossa suunnitelman seuraavaa suppariyötä varten...
Ajattelin kokeilla, mitä tapahtuu, jos nousee ylös ja alkaa olla pystyssä. Aikaisemmat kokemukset kun osoittavat, että se pystyssä olo ja kävely vauhdittaa&voimistaa suppareita ja niin pääsee synnytys käyntiin. Tosiaan ennen on ollut ihan näiden parin yön kaltaisia suppareita ja niistä on synnytys vähitellen käynnistynyt. Jos loppuis tää vekslaaminen... Pitää vaan miettiä valmiiksi jotain projekteja, joita voi yöllä alkaa tekemään, kun ei sitä viitsi parkettia vaan kuluttaa. Ensi yönä kyllä oikeasti mieluiten taas nukkuisin, kun viime yö oli aika kaamea.

Moikkeliskoikkelis taas vähäksi aikaa!

Tehis rv 39+3 tai 40
 
*kapris
Senoralle myös etukäteistsempit huomiseen ultraan.
Ihanaa, pääsette kurkistamaan uutta tulokasta :)

Katzulle rutkasti haleja ja kärsivällisyys-voimia. Varmaan pelästyttää tosi paljon pienikin vuoto, mutta on kuitenkin NIIN yleistä, että uskomme kaiken olevan kunnossa.
ja tosi hyvä, ettei ole nyt tullut mitään vuotoa. Se on vaan hyvä merkki :)

Antzillakin noin paljon viikkoja - huh!
Tosi kurjaa jos joudutte koirasta luopumisen jälkeen vielä myymään talonne =(
Minne päin olette aatellut muuttaa??

Jaa, tehdäänkö Omppu teillä kaikille toi kokoarvio ultran kanssa ???? vähänkö olen kade...
Ai töissä haluat olla loppuun asti. No sehän on vaan hyvä jos jaksaa ja voi.

Kirpulla tosi harmillinen tilanne. Lohtuhalit sinne.
Musta ois myös tosi kamalaa jos mies ei synnytykseen pääsisi mukaan.
Eikö anoppisi voisi tosiaan hoitaa molempia lapsia yhtäaikaa? On kuitenkin niin spesiaali tilanne, että kai sitä yhden yön + päivän tsemppaa?!

Tehikselle sitten vaan hyviä laskettuja :)
Ai on tullut olo, että voiskin nelkku syntyä. Siitä vaan sit ässät käyttöön ja rappusia ylös alas, niin jotain varmaan alkaa tapahtumaan... tai sitten ei.
Mulla ei ole supparin supparia ollut nyt muutamaan viikkoon. Niin siinä taas käy, että pelkää niitä koko alku- ja keskiraskauden ja sitten kun niitä voisi alkaa tulemaan, niin ei mitään.

Jazzillakin paikat "kunnossa" vielä. Mutta voihan se synnytys alkaa vesienmenolla ja silloin ei kypsymisellä ole niin väliä, paitsi helpottaa sit synnytystä/mahdollista käynnistämistä muuten.

Niksulla harmillista masukipua. Toivottavasti menee ohi. Kaikki turha kipu nyt pois kaikilta ja nautinnollisia raskaushetkiä.

Pelkäättekö muuten sitä lakkoa??
Mulle tuli ihan melkein paniikki, jos ryhtyvätkin siihen joukkoirtisanoutumiseen, niin sitten ei oikeasti ole tarpeeksi ihmisiä joita voi "pakottaa" synnytyksiin ja muihin suojelutöihin... =(((
Onhan siellä lekurit ja virallaolevat ja ne jotka eivät kuulu liittoon, mutta varmaan tosi iso osa kuitenkin puuttuisi..
eli nyt todella haluan tämän syntyvän mahd.pian, jotta ei mitään jättiä sit puserreta ilman hoitajia ja kätilöitä - IIIIKS!!!

Nyt laittamaan neitiä nukkumaan.

haleja kaikille nimeltämainitsemattomille, eli tais olla Safiiri ja Ninni :)))
Haleja teille tuplana!!!!!!!
Ja ninnille kovasti tsemppejä myös synnytyksen odotukseen. Hyvin se menee vaikka peppu eellä!!!

kapris 36+6
 
Omppu75.
Kapris, ei suinkaan kaikille tehdä, automaattisesti muutenkaan ultrata "ylimääräisiä", mutta kun otin taas puheeksi, että vähän se vesimäärä mietityttää, niin th oli heti, että katotaanpas sulle aika, niin ei tarvitse sitten sillä turhaan päätäni vaivata. Olin heti, että no joo, sopiihan se :) Ja yks ainoo aika löytyi ja sen siis ilokseni sain.

Kyllähän tuo lakko mietityttää kieltämättä.. mutta ei varmaankaan ylety joulukuulle mikäli edes toteutuu. Oletko muuten kapris menossa Hyvinkäälle, vai mihinkä päädyit? Mikähän siellä on remppatilanne..

 
Tuuli!
Heips täältäkin pikaisesti! Palverit sekoittaa tätä päivärytmiä taasen....mutta siis kaikki käsittääkseni hyvin ja synnytyksetkin on siirretty ensi viikolle? Vai muuttiko se Tehis nyt sitten kumminkin mielensä ja halusi jo ensi yönä synnyttämään ;) Kirpulla ikävä tilanne, tylsää tosiaan, kun anoppi oli ensin luvannut teille ja nyt sitten...höh!

Itse asiassa Ninni myös minun lääkärini oli alatiesynnytksen kannalla, vaikka vauva olisikin perätilassa. Mutta ei tosiaan siitä vielä sen kummemmin keskusteltu, kun minulla sitä aikaa tosiaan vielä on. Sanoi vaan, että odotellaan rauhassa ja katotaan tilanne sitten joulukuussa. Minulla lääkäri ihmetteli myös tota samaa; kun olen näin lyhyt ja silti niin hyvät lantion mitat.

Antzi olipa kiva kuulla susta! Ikävä vain, että siitä koiraepisodista seurasi vielä sekin, että joudutte myymään talon. Pääasia kuitenkin, että vauvalla on kaikki hyvin! Tsemppiä rakenneultran odotteluun!

Höh ja Niksulla sattuu mahaan - varmaan tosiaan noista sisäelimistä johtuvaa. Täytyy sanoa, että minä olen kyllä tähän asti päässyt todella helpolla, minulla ei ole mitään outoja tuntemuksia ollut vatsassa/alapäässä. Ainoot tuntemukset on tiitiäisen pyörinät. Viime yönä ei muuten herätty ollenkaan! Olin tosi pirteä aamulla. Olipa ihanaa!

Hyvä, että Ompullakin kaikki hyvin. Joko poika on terve?

Safiirille paljon terkkuja ja lepäile ;) Vai Senoralla satanut lunta...just illalla ajattelinkin, kun katsoin säätiedotusta, että teillä varmaan sataa lunta pian. Joko on talvirenkaat alla?

Nyt täytyy taas kiitää...

Tuuli
 
senora
Kiitos Tuuli kysymästä. Kesärenkailla täällä ajellaan. Täytyy vähän seurata säätiedotuksia, että pitäiskö alkaa vaihtamaan talvitassut. Tais auttaa se edellisöinen juttelu, että yö on nukkumisen aikaa... ja Tiitiäinenkin malttoi yön yli nukkua.

ja Kapris... ei tartte teititellä... Yksin sinne ultraan menen, kun mies on töissä... :(
ei kukaan haluais tulla lentämällä Ouluun ja mulle kaveriksi??
 
Tuuli!
Katzua unohtui vielä tsempittää!!! Olet varmaan lukenutkin aiemmin, että myös minulla oli tässä raskaudessa ihan alussa veristä vuotoa. Ja sitä oli oikeasti enemmän kuin pari tippaaa... paperi ja pönttö oli punaisia. Ekan kerran sitä oli rv 5+6 ja siitä seuraavana päivänähän kävin ekan kerran ultrassa. Eriasteista vuotoa jatkui melkein viikon. Sitten 7+0 olin ultrassa uudemman kerran ja silloin verta ei tullut enää kuin pari tippaa. Ja sen jälkeen ei enää ollenkaan.

Tuuli
 
*kapris
Hyvinkäälle olen Omppu menossa. En edes muistanut koko remppaa... sekin vielä =/
Mutta tosin mies oli siellä nyt siinä leikkauksessa ja sen takia käytiin kolmena pvänä siellä, enkä kyllä mitään remppaa ees huomannut. Vaikka ei mies tosin siellä synnytysosastolla ollut... :))

talvirenkaista... hyvä Tuuli kun muistutit!
Mä meinaan haluan mun autoon nyt nastat alle ihan viikon sisällä. Käydään tytön kanssa enää niin vähän missään pitkällä, että ei ne sieltä mihkään lähde - nastat siis.
Ja on sit alla jos vähänkin liukasta.
Muutenkin naurattaa se ihmisten asenne, että useimmat laittavat talvirenkaat vasta sitten kun ekat pakkaset/liukkaat/lumet on jo tulleet... säästävät kuulemma nastoja. no, mun mielestä se oma tai allejääneen henki kuitenkin vähän arvokkaampi.
tulipas tostakin asiasta taas ihan tunnekuohahdus.. =)

Niin ja ei sit tartte pelätä sellasta kauhuskenaariota, että joku yö alkaa kunnon syöksysynnytys ja pitäis lähteä sairaalaan, mutta autossa/autoissa kesärenkaat ja lunta sataa kaatamalla. siinäkö sitten vaihdeltais renkaita :)

nyt täytyy men nukkuun, kun näin renkaisiin jään jumittamaan!

kapris kuittaa
 
Tehotyttö.
Rasvat tuolla huoneenlämmössä odottelee leipojia. Sillä välin vielä pikaisesti tänne...

Niin Senoralle lähettelen jo kovasti tsemppiä huomiseen ultraan! Jos en kuitenkaan huomenna ole muistutuksiasi lukemassa :)

Tuulin Tiitiäinenkin on antanut äipälle nukkumarauhan, hyvä hyvä!
Ei muuten ihme, jos et ihan päässyt perille, olenko halukas synnyttämään pian vai en. Nimittäin ekassa viestissä tilasin synnytystä ensi yölle ja seuraavassa taas mieluummin unihiekkaa samaan ajankohtaan ;-) Fiilikset on siis vähän sekä-että. Tämä eestaasvekslaaminen vaan ei nyt oikein tunnu hauskalta.

Kyllä niitä suppareita kohta Kapriksellekin saadaan!
En ole tuota lakkoasiaa vielä jaksanut kauheasti stressata. Jotenkin luotan, että tässä päästäs ennen sitä homma hoitamaan. Mutta eihän tuosta taida ihan takeita olla...

Nyt täytyy lähteä katsomaan, oisko tytskä saanut läksynsä tehtyä ja alkais leipomaan.
 
Tuuli!
Joo Senora tiitiäinen on tottelevainen kaveri ;) Hm jospa se oliskin noin helppoa... Käytiin tosiaan illalla kroolailemassa uimahallissa ja sen jälkeen tulee kyllä aina nukuttua tosi hyvin.

Tuuli
 
Jazz*
Pikaisesti ilmoittaudun. En ole laitokselle menossa, eli vakaat päätökseni on nyt sitten pyörrettävä. Ei siis tule kymppikymppi-poitsua meille, ellei tule syöksysynnytystä, which I sincerely doubt tuon edellisen kokemuksen perusteella.
Minuakin tämä edes takaisin vatkaaminen ärsyttää suunnattomasti. Yhet puheet, pohjalaasittain, sopisi mulle paremmin. Sen pitäisi olla sitten siinä kun supparit näillä viikoilla alkavat... grh. Ja mulla on mun masu-ukkelia hirveä ikävä, se oli taas siellä ultrassa NIIN söpö. Huokaus.

Mennään juuri naapurille kahville, eli en kerkiä tämän enempää. Palailen illemmalla paremmalla ajalla kommentoimaan teidän muiden kirjoituksia, taas on tapahtunut ja paljon.

Mukavaa päivää ja halauksia kaikille!
 
senora
Tuuli jaksaa harrastaa... tosin kävisin minäkin uimassa jos ois uimahalli tässä lähellä...

(tuli kyllä tunne, ettei täällä meillä oo mitää... ei ultraa, ei uimahallia, eikä enää luntakaa) Mutta junat meillä pysähtyy pari kertaa päivässä ja mettiä piisaa.
Lähden kotiin.... Näyttää nyt siltä ettei kukaan jakaudu tänään... mitenkähän loppuviikosta. Ens viikko onkin sitten ehkä kiireisempi.

Tuli vaan mieleen, että millainenhan ilme sillä Ompun terkkarilla olis ollu kun oisit Tehiksen vetäny mukaan keskusteluihin. Mä oon kyllä mun terkalle sanonu, että netistä löytyy vertaistukea ja siellä oon tästä raskaudesta jutellutki ja että meillä on aika tiivis yhteisö...

Mutta lokoisaa iltaa kaikille! jospas se siivousinspiraatio tulis tänään... eilen meinas tulla, mutta tuli tekstari ja into meni ohi ... ;)
 

Yhteistyössä