A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mietin just ihan samaa! Tuntuu oudolta että kukaan nainen haluaisi ottaa miehensä exän vauvan tavaroita. Mutta jospa tuleva äiti ei tiedä vielä asiasta. Mies on vain näin päättänyt itsekseen ja ehtinyt kysyä exältään, ilman että on ehtinyt puhua vielä nykyisensä kanssa. Tää on näitä miehen mielen yksinkertaisuuksia...Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Jos minä olisin ap.n exän muija en edes huolisi ap tavaroita ym kun ne ollut jo heillä käytössä.Haluiaisin ihan uudet kamat-Ihmettelen miten ap.exän nykyiselle edes käy ap.n ja hänen exän kamat.Tää nyt vain mun mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Jos minä olisin ap.n exän muija en edes huolisi ap tavaroita ym kun ne ollut jo heillä käytössä.Haluiaisin ihan uudet kamat-Ihmettelen miten ap.exän nykyiselle edes käy ap.n ja hänen exän kamat.Tää nyt vain mun mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Jos minä olisin ap.n exän muija en edes huolisi ap tavaroita ym kun ne ollut jo heillä käytössä.Haluiaisin ihan uudet kamat-Ihmettelen miten ap.exän nykyiselle edes käy ap.n ja hänen exän kamat.Tää nyt vain mun mielipide
Miks? Jos on hyvää tavaraa tyhjän panttina, ja sitä voi käyttää, ni miks ei käyttäis, oli ne kuulunu sitte kenelle tahansa ennen?
Mä en vaan tajua, miks tavara pitäs nostaa niin korkeaan arvoon.
Ite voisin siis ottaa.
Miksi sitä pitäis olla niin hemmetin mustasukkainen vielä eronki jälkeen? Jos on eroa tahtonu (tai vaikkei oliskaan), niin miksi sitä ei voi kuitenkaan hyväksyä? Ja hyväksyä myöskin exän uutta onnea.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Jos minä olisin ap.n exän muija en edes huolisi ap tavaroita ym kun ne ollut jo heillä käytössä.Haluiaisin ihan uudet kamat-Ihmettelen miten ap.exän nykyiselle edes käy ap.n ja hänen exän kamat.Tää nyt vain mun mielipide
Miks? Jos on hyvää tavaraa tyhjän panttina, ja sitä voi käyttää, ni miks ei käyttäis, oli ne kuulunu sitte kenelle tahansa ennen?
Mä en vaan tajua, miks tavara pitäs nostaa niin korkeaan arvoon.
Ite voisin siis ottaa.
Miksi sitä pitäis olla niin hemmetin mustasukkainen vielä eronki jälkeen? Jos on eroa tahtonu (tai vaikkei oliskaan), niin miksi sitä ei voi kuitenkaan hyväksyä? Ja hyväksyä myöskin exän uutta onnea.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ja tosissaan aknnattaisi kuulla ex:n nykyisen mielipidettä asiaan. Haluaako hän todellakin vauvan perivän kaikki miehen edellisen liiton aikaiset vauva-tavarat vai haluaisiko mielummin aloittaa puhtaalta pöydältä?
.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ja tosissaan aknnattaisi kuulla ex:n nykyisen mielipidettä asiaan. Haluaako hän todellakin vauvan perivän kaikki miehen edellisen liiton aikaiset vauva-tavarat vai haluaisiko mielummin aloittaa puhtaalta pöydältä?
.
Siis miltä puhtaalta pöydältä? Mitä se tässä tapauksessa tarkoittaa? Mä en tajunnut :ashamed:
Eikö tämä vaatteiden aiempi omistaja ole tulevan lapsen tuleva sisarpuoli?