Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on kamalaa kun lapsia käytetään tavalla tai toisella riitakapuloina. Lapsellehan ne vaatteet ja tavarat tulee eikä miehelle! Mieti niin päin et sinä oottasit nyt lasta, niin miehes vaatis tavarat itselleen ettei vaan sinun ja uuden miehes vauva saa niitä (ps. voisin kuvitella tämän kaltaisen tilanteen omalle kohdalle, mun ex käyttää lasta riitakapulana jne.)
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Minusta tuntuu kyllä oudolta, että uusi puoliso haluaisi ylipäätään niitä tavaroita käyttää. Itsellä tuntuisi varmaan tuossa tilanteessa, ainakin näin ulkopuolisena ajatellen, että haluaisi alottaa puhtaalta pöydältä sen sijaan et ottais kaikki edellisen liiton ajalta vauvatavarat ja muistot niiden mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millaisista tavaroista tässä nyt on kyse: tarkoitetaanko vaatteita, sänkyä, hoitopöytää, leluja, sitteriä...?
Kyllä mä käsitän, että inhottavalta tuntuu, että ne pitäisi antaa exälle ja hänen uuden perheensä käyttöön. Toisaalta hän on ne ostanut, mutta totta oli tuokin pointti tuossa aiemmin: miksei hän ottanut niitä silloin kun erositte?
Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mielestä teillä molemmilla on oikeus niihin tavaroihin. Jos sulla ei ole tarvetta, niin annat tietenkin ne ex:lle!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mä en antaisi, kuvottaisi jo pelkkä ajatuskin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mielestä teillä molemmilla on oikeus niihin tavaroihin. Jos sulla ei ole tarvetta, niin annat tietenkin ne ex:lle!
ja mun mielestä se oikeus niihin tavaroihin jää sille vanhemmalle joka niitä enemmän on käyttänyt ja jonka luona lapsi asuu.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mielestä teillä molemmilla on oikeus niihin tavaroihin. Jos sulla ei ole tarvetta, niin annat tietenkin ne ex:lle!
ja mun mielestä se oikeus niihin tavaroihin jää sille vanhemmalle joka niitä enemmän on käyttänyt ja jonka luona lapsi asuu.
Mutta 3v tuskin tarvitsee vauva tavaroita enää koskaan.
Tällaisista ne huoltajuus kiistat sit alkaa. Täysin turhasta. Sitte tapellaan oikeudessa vuosikausia. kumpikaan ei jousta tuumaakaan. Ja kenelläkään ei ole hyvä olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisaalta hän on ne ostanut, mutta totta oli tuokin pointti tuossa aiemmin: miksei hän ottanut niitä silloin kun erositte?
Miksi ihmeessä pitäis ottaa jotai vauvakamoja, jos ei ole vielä vauvaakaan?
Alkuperäinen kirjoittaja niih:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mä en antaisi, kuvottaisi jo pelkkä ajatuskin.
Eli äiti sais käyttää niitä uuden vauvan kanssa ,mutta ei isä(joka on ne maksanutkin ja tarvitsee niitä)? Aika itsekeskeistä ajattelua!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisaalta hän on ne ostanut, mutta totta oli tuokin pointti tuossa aiemmin: miksei hän ottanut niitä silloin kun erositte?
Miksi ihmeessä pitäis ottaa jotai vauvakamoja, jos ei ole vielä vauvaakaan?
Jos ne eivät enää eron sattuessa olleet käytössä, niin miksi ei? Miksi ne äidille jätettiin varastoitavaksi?
Vai onko vain ja ainoastaan hänellä oikeus niitä käyttää uudelleen?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja niin:mun mielestä teillä molemmilla on oikeus niihin tavaroihin. Jos sulla ei ole tarvetta, niin annat tietenkin ne ex:lle!
Mutta 3v tuskin tarvitsee vauva tavaroita enää koskaan.
Tällaisista ne huoltajuus kiistat sit alkaa. Täysin turhasta. Sitte tapellaan oikeudessa vuosikausia. kumpikaan ei jousta tuumaakaan. Ja kenelläkään ei ole hyvä olla.
ai vauvan sängystä alkaa huoltajuuskiistat? se tavaroiden omistajuus on vaan siirtynyt eron myötä lähivanhemmalle eikä hänen tarvitse niitä ex:lle antaa jos ei halua. ne saa vaikka myydä. ne ei ole enää yhteistä omaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jep, kyllähän ihmiset ajattelee vain omaa napaansa, ja minä ilkeän sen jopa myöntää. Kyllä se niin vaan menee että kun ero tulee niin tavarat on jaettu eikä niitä enää jälkikäteen kerjätä.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Kuule, kyllä ne lähtee just tommosesta joustamattomuudesta. Ei siihen paljoa tarvita.