Eva trapetsilla raskaana (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wanha-Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nää on näitä, että "lapsi ei muuta mitään" "ei se raskaus ole mikään sairaus - big deal" -tyyppejä, jotka voi kyllä tuuripelillä päästä raskaudessaan loppuun, toivottavasti Evakin. Mutta riskeeraahan tuo täti lapsensa, ei siitä mihkään pääse. Mutta ehkä se on tärkeämpää pysyä kuosissa ja näyttää, ettei häntä mitkään raskaudet estä millään muotoa, missään asiassa.

ja oli Eva hypannyt myös laskuvarjohypyn raskaana ollessaan. Että kyllä leikkii ihan syntymättömän lapsensa hengellä.
Eiköhän se raskausajan rauhoittuminen jo valmista siihen miten sitoutunut vauvaan on sitten kun on syntynyt.

Hei haloo, eihän se raskaus sairaus ole. Toki, ehkä vähä lempeämpiäkin vaihtoehtoja on kuin trampalla olo mutta en mä tiedä, voi se kompastuminen mahalleen käydä myös siellä hellällä kävelylenkillä. Että järki käteen, oman olon mukaan liikuntaa

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja oli Eva hypannyt myös laskuvarjohypyn raskaana ollessaan. Että kyllä leikkii ihan syntymättömän lapsensa hengellä.
Eiköhän se raskausajan rauhoittuminen jo valmista siihen miten sitoutunut vauvaan on sitten kun on syntynyt.

Se vetää tietosesti jotain showta. Hirviä näyttämisen tarve ilmeisesti :/

Mua hirvitti lukea sen suomalaisen esteratsastajan raskaudesta. Tippui melko pitkällä jo ollessaan selästä ja mursi kylkiluita, mutta ei muuta kun heti selkään jahka vähän oli toipunut. Naureskeli vielä kuinka miehelleen ei uskalla kaikista muksahduksistaan kertoa, kun se alkaa hermoilla vauvan takia.

Joo raskaus ei ole sairaus, ja saa jatkaa liikuntaa, mutta edes JOKU raja?

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Mutta eikös se sanonut jossain lehdessä nyrkkeilevänsä myös raskaana ollessaan?

Joo, ja mä ihmettelin tätä enemmän kuin sitä trapetsia. Vähän vielä todennäkösemmin tulee tärskyä mahan seudulle. Näin olettaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hei haloo, eihän se raskaus sairaus ole. Toki, ehkä vähä lempeämpiäkin vaihtoehtoja on kuin trampalla olo mutta en mä tiedä, voi se kompastuminen mahalleen käydä myös siellä hellällä kävelylenkillä. Että järki käteen, oman olon mukaan liikuntaa

Tää on taas tää sama asia että aina voi missä vaan tapahtua mitä vaan, mutta on eriasia itse ottaa tietoinen riski kuin että tapahtuu onnettomuus. Ja mun mielestä tuossa otetaan tarpeeton turvallisuusriski enkä voi ymmärtää millainen äiti asettaa raskautensa vaaralle alttiiksi missään tilanteessa ja varsinkin vain viihteen vuoksi.

Mä vertaisin trapetsitemppuja ratsastukseen ja sen takia en sitä niin vakavana pidä. Mutta laskuvarjohypyt ja nyrkkeily (muuta kuin säkkiä vastaan) jättäisin kuitenkin tauolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Mutta eikös se sanonut jossain lehdessä nyrkkeilevänsä myös raskaana ollessaan?

Joo, ja mä ihmettelin tätä enemmän kuin sitä trapetsia. Vähän vielä todennäkösemmin tulee tärskyä mahan seudulle. Näin olettaisin...

Sikiöllehän on vaarallista äkillinen isku, joka voi irroittaa istukan. Tietty myös suoraan osuva voimakas isku voi vaurioittaa itse sikiötäkin.

Tuossa trapetsijutussa oli se pointti, että oli erityisen hyvät pehmusteet alla. Tokihan silti voi vaikka pudotessaan iskeä esim polvellaan... Nyrkkeillessä tietty pitää karsia vartalolyönnit pois kuvioista, niin sikiö on suojassa.

Yhteistyössä