EUROVIISUT 2023

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin meni! Mutta kamerakulmat osittain paskat. Alussa kuvasi läheltä, niin ei näkynyt kunnolla ne varjot. Ja olis pitänyt kuvata kauempaa myös siinä kun laatikko aukeaa ja tanssijat tulee ulos. Uskomaton yleisön kannustus..

Täytyy sanoa, että UMK:n esitys oli paljon parempi :/ Vähän hätäistä menoa ja sellainen UMK:n röyhkeä seksikkyys puuttui. Nyt oli sellaista pälyilyä ja kameran hakemista jne. Äänikin UMK:ssa parempi. Harmi, että voittoa ei tule, mutta hienosti Käärijä edustanut Suomea!

Tähän saakka Käärijä on laulanut ikään kuin omasta äänestään tehdyn karaoke-taustan päälle, joten on kuulostanut paremmalta ja vahvemmalta, ja pysynyt paremmin sävelessä. Nyt, kun oli vain oma ääni eikä mitään tukea sille, niin se oikeasti huono laulutaito ja sävelkorva kuului.

No siis toisaalta miettikää mitkä PAINEET Käärijällä on, siis on ennakkosuosikki ja ekaa kertaa noin isolla lavalla livenä, olisin varmaan ite ihan paskat housussa tommosessa tilanteessa. Ei ihme että ääni vähän tärisee, siihen nähden hyvin vedetty.

Kyllähän Suomi ja Käärijä kirkkaasti jatkoon menee, mutta itse finaalissa on sitten arvoitus miten huumori-bändi-pläjäys puree varsinkin kun kukaan ei ymmärrä sanoja. Ei toiminut Fredin Pylly vasten pyllyäkään aikoinaan.

Uskoisin että jännityksestä johtuen ääni värisi eikä kantanut kunnolla. Tämä sitten aiheuttaa esiintyjässä paniikkia entisestään ja laulu sen kuin huononee. Ei käsittääkseni ole kuitenkaan varsinainen ammattilaulaja, joita monet tuolla esiintyvät ovat. Beetasalpaajaa naamariin ennen finaalia, jos sinne päästään!

Täytyy sanoa, että UMK:n esitys oli paljon parempi :/ Vähän hätäistä menoa ja sellainen UMK:n röyhkeä seksikkyys puuttui. Nyt oli sellaista pälyilyä ja kameran hakemista jne. Äänikin UMK:ssa parempi. Harmi, että voittoa ei tule, mutta hienosti Käärijä edustanut Suomea!
Samaa mieltä. Ennen semifinaalia olin varma, että finaaliin mennään, mutta enää en ole lainkaan varma.

Jos olen uutisista oikein käsittänyt, niin Käärijä on ollut kipeänä ja se mikä onkaan kuulokeosa, joka oli hänelle valettu, meni rikki ja joutui ilmeisesti tyytymään toisiin.

Yhteistyössä