PINOon: Kirjoita mitä vain ihanaa tai mielenkiintoista Enkeleistä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Minkälainen teidän mielestänne on enkeli? Mistä sen tunnistaa? (Keskustelua toivoit)

Se mitä olen ymmärtänyt niin ns. valkeita henkiolentoja, Jumalan sanansaattajia, meidän oppaita ja suojelijoita. Meillä on kullakin oma elämämme ja kaikilla melkolailla valmiiksi kirjoitettu elämä, on eri polkuja mitä voi valita ja sen mukaiset ovat seuraukset. Enkeli/enkelit on mukana ja tarvittaessa suojelee ja auttaa. Eivät ole silti automaatteja. Mutta osa ihmisistä on oppinu hiljentymään ja ottamaan yhteyden omaan enkeliin ja siten saa apua enempikin vain pyytämällä, ihan arkisissakin askareissa. Kaikki eivät enkeliä kohtaa koskaan ainakaan niin että sen huomaisivat. Odotan kovasti et saisin joskus aikaa hiukan ihan yksin että voisin koittaa saada yhteyttä omaan enkeliini :snotty: :heart: :flower: Hiukan vain vaikeaa kotiäitinä olla yksin :D . Mutta kyllä se aika vielä koittaa et tunnen enkelini, uskon vahvasti siihen.

Voithan sä meditoida aamuisin ja iltaisin, vartti riittää hyvin alkuun. Sillä voi saada yhteyden omaan henkioppaaseen.

mä kirjoitin aikanaan tän pojan kastekutsuun: (löytyy kirjasta katso meitä, enkeleitä!)

enkelit katselivat taivaasta maan päälle. he ihailivat maan kauneutta. mutta yhtä asiaa he ihmettelivät: miksi jumala loi ihmiset, kun hänellä oli jo enkelit? vihdoin pienin enkeleistä rohkeni kysyä jumalalta:
- miksi sinä loit ihmiset, kun sinulla on kokotaivas täynnä enkeleitä?
silloin jumala ojentautui maata kohti ja poimi sieltä kukkivan ruusun.
- kuka teistä tietää, mikä tämä on? hän kysyi. kukaan enkeleistä ei osannut vastata. he tiesivät vain, että se oli kaunis. silloin jumala sanoi:
-juuri tämän vuoksi loin ihmisen. jotta ihminen voisi antaa nimen kaikille kauniille asioille.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minkälainen teidän mielestänne on enkeli? Mistä sen tunnistaa? (Keskustelua toivoit)

Se mitä olen ymmärtänyt niin ns. valkeita henkiolentoja, Jumalan sanansaattajia, meidän oppaita ja suojelijoita. Meillä on kullakin oma elämämme ja kaikilla melkolailla valmiiksi kirjoitettu elämä, on eri polkuja mitä voi valita ja sen mukaiset ovat seuraukset. Enkeli/enkelit on mukana ja tarvittaessa suojelee ja auttaa. Eivät ole silti automaatteja. Mutta osa ihmisistä on oppinu hiljentymään ja ottamaan yhteyden omaan enkeliin ja siten saa apua enempikin vain pyytämällä, ihan arkisissakin askareissa. Kaikki eivät enkeliä kohtaa koskaan ainakaan niin että sen huomaisivat. Odotan kovasti et saisin joskus aikaa hiukan ihan yksin että voisin koittaa saada yhteyttä omaan enkeliini :snotty: :heart: :flower: Hiukan vain vaikeaa kotiäitinä olla yksin :D . Mutta kyllä se aika vielä koittaa et tunnen enkelini, uskon vahvasti siihen.

Voithan sä meditoida aamuisin ja iltaisin, vartti riittää hyvin alkuun. Sillä voi saada yhteyden omaan henkioppaaseen.

Se on aika mahdotonta. Olen kotiäiti. Aamulla herätään ajoissa muksujen kanssa eskarireissulle. Jos laitan kellon soimaan hiukan aiemmin et voisin olla rauhassa niin pienempi heräis siihen ja se siitä. Illalla pääsen oleen yksin jos odotan et kaikki nukahtaneet eli aika myöhäseksi menee :/ . Mutta kai joskus vois yrittää löytää hetki sieltä toinen täältä. Helppoa ei oo. :)

:wave:
lainasin eilen 3 kirjaa aiheesta :D :whistle:

Älä sitten varomattomasti rupea kaikkien mahdollisten henkiolentojen kanssa tekemisiin...

:/ Älä pelottele. Kokemusta on....tahtomattani(silloin en ite hakemalla hakenu mitään vaan tämä tapahtui silti). En kai mä niin vois mokata että tapaisin jotain ihan muuta kuin enkelin(jos ohjeiden mukaan toimin)? :o . Onko sulla kokemusta?

Älä sitten varomattomasti rupea kaikkien mahdollisten henkiolentojen kanssa tekemisiin...

:/ Älä pelottele. Kokemusta on....tahtomattani(silloin en ite hakemalla hakenu mitään vaan tämä tapahtui silti). En kai mä niin vois mokata että tapaisin jotain ihan muuta kuin enkelin(jos ohjeiden mukaan toimin)? :o . Onko sulla kokemusta?

Jaa, pitäisikö olla jotkut ohjeet tähän? eikö riitä positiivinen ajattelu? Nyt alkoi kyllä kiinnostaa...

Ei onneks ole niitä karmivimpia kokemuksia, mutta tiedän, että niitäkin on. Kannattaa miettiä ohjeiden alkuperä, se että joku on painettua tekstiä ei tee siitä oikeeta. :|

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:

Jaa, pitäisikö olla jotkut ohjeet tähän? eikö riitä positiivinen ajattelu? Nyt alkoi kyllä kiinnostaa...

On kirjoja joissa on ohjeita miten voi enkeleitä lähestyä niin että kokee sen ihan näkynä/kosketuksena/suurena tunteena jne... Eli jotta saa ihan selvän enkelikokemuksen ja osaa sitten tulevaisuudessakin olla avoimempi ja ottaa vastaan enkelin ohjeita ja apua jne. :)
Enkelikurssejakin järjestetään. Henk koht mulla ei ole rahaa/aikaa sellaisiin joten koitan ajan myötä itse opiskella asiaa ja joskus kokeilla muuttua vastaanottavaisemmaksi. :saint:

Ei onneks ole niitä karmivimpia kokemuksia, mutta tiedän, että niitäkin on. Kannattaa miettiä ohjeiden alkuperä, se että joku on painettua tekstiä ei tee siitä oikeeta. :|

Hmm...ihmettelen vain että miten jotain "vääriä" ohjeita vois olla noissa kirjoissa? Siis tarkoitatko että joitain tahallisia kirjoja voi olla kirjastoissakin uskonnot-osastolla joissa olis vaivihkaa tehty ohjeet niin että tapaisikin jotain pahaa? :/ . Eikö sen jo ohjeista huomaisi? Mitä pikavilaisin äsken yhtä kirjaa, niin noilla ohjeilla ainakaan ei MUN mielestä voi saada mitään pahaa esiin...

Hmm...ihmettelen vain että miten jotain "vääriä" ohjeita vois olla noissa kirjoissa? Siis tarkoitatko että joitain tahallisia kirjoja voi olla kirjastoissakin uskonnot-osastolla joissa olis vaivihkaa tehty ohjeet niin että tapaisikin jotain pahaa? :/ . Eikö sen jo ohjeista huomaisi? Mitä pikavilaisin äsken yhtä kirjaa, niin noilla ohjeilla ainakaan ei MUN mielestä voi saada mitään pahaa esiin...

Tuskin kukaan yksittäinen konna on kirjoitellut uskonnot osastoa täyteen väärää infoa. Kyllähän suurin osa kirjoittajista varmaan uskoo itse siihen mitä kirjoittaa, ongelma on siinä, kuten tiedät varmaan tiedät, että eihän pahat henget mielellään esittele itseään tyyliin, "hei, olen ruma *rkele", vaan he haluavat antaa itsestään hyvän kuvan. Hengillä kun on paljon sellaisia taitoja mitä ihmisillä ei ole, niin ihminen voi mennä aluksi harhaan. Ja vaikka kirjoittaa siitä kirjankin :(

Mä haluan kans varoittaa sua Fang-Ann.
En varmaan pysty estää sun tekemisiäsi joten sanon vaan että ole varovainen ja kriittinen!
Peitä innostuksesi varovaisuudella ja himmaa vauhtia.

Se paha on petollinen, tosi petollinen.

Älä tee mitään "loitsuja" tai miksi niitä sievemmin kutsutaan, en usko että niillä saat mitään hyvää esiin. =)

Tuskin kukaan yksittäinen konna on kirjoitellut uskonnot osastoa täyteen väärää infoa. Kyllähän suurin osa kirjoittajista varmaan uskoo itse siihen mitä kirjoittaa, ongelma on siinä, kuten tiedät varmaan tiedät, että eihän pahat henget mielellään esittele itseään tyyliin, "hei, olen ruma *rkele", vaan he haluavat antaa itsestään hyvän kuvan. Hengillä kun on paljon sellaisia taitoja mitä ihmisillä ei ole, niin ihminen voi mennä aluksi harhaan. Ja vaikka kirjoittaa siitä kirjankin :(

Niimpä. Ihan totta puhut. No, eip voi muutakuin rukoilla ennen kuin alkaa mitään kokeileen ja pyytää että saa ohjausta oikeaan suuntaan. :saint: Eikä mulla ole kiirettä. Lueskene rauhassa ja tutustun aiheeseen ja itteeni ja sitten joskus koitan lähestyä enkeliäni. :wave:

Ja mieti onko sun lapsillasi mitään herkkyyttä nähdä asioita, kun kerran suakin kiinnostaa.

Jos on, en sinuna kutsuisi mitään luoksenne, koska se paha osaa häiritä, satuttaa ja pelotella sua myös lastesi kautta.
Pyydä vain enkelien varjelusta mielessäs, jos sun kuuluu ne nähdä, kyllä se joskus tapahtuu ihan itsestään kun vaan uskot siihen.

Kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja siunausta:
Ja mieti onko sun lapsillasi mitään herkkyyttä nähdä asioita, kun kerran suakin kiinnostaa.

Jos on, en sinuna kutsuisi mitään luoksenne, koska se paha osaa häiritä, satuttaa ja pelotella sua myös lastesi kautta.
Pyydä vain enkelien varjelusta mielessäs, jos sun kuuluu ne nähdä, kyllä se joskus tapahtuu ihan itsestään kun vaan uskot siihen.

Kokemusta on.

Siis kokemusta siitä että paha yrittää saada multa pasmat sekaisin lasteni kustannuksella.=/

Mä haluan kans varoittaa sua Fang-Ann.
En varmaan pysty estää sun tekemisiäsi joten sanon vaan että ole varovainen ja kriittinen!
Peitä innostuksesi varovaisuudella ja himmaa vauhtia.

Se paha on petollinen, tosi petollinen.

Älä tee mitään "loitsuja" tai miksi niitä sievemmin kutsutaan, en usko että niillä saat mitään hyvää esiin. =)

:hug: kiitos. Mitään "loitsuja" tuskin edes tarvii tehdä, ja jos jossain niin vaaditaan, ohitan sellaiset. Kyllä omaan enkeliin saa ja pitää saada yhteys muullakin tavoin turvallisesti :)
Totta on että mä aina innostun kovaa tahtia asioista jotka kiinnostaa ja silloin juuri olisi hyvä rauhoittua ja pohtia asiaa rauhassa eikä aika mennä pää kolmantena eteenpäin koska silloin tulee vain tehtyä huonoja päätöksiä.

Kokemusta on.

Siis kokemusta siitä että paha yrittää saada multa pasmat sekaisin lasteni kustannuksella.=/

:/ :hug: kerrothan tarkemmin.

Niimpä. Ihan totta puhut. No, eip voi muutakuin rukoilla ennen kuin alkaa mitään kokeileen ja pyytää että saa ohjausta oikeaan suuntaan. :saint: Eikä mulla ole kiirettä. Lueskene rauhassa ja tutustun aiheeseen ja itteeni ja sitten joskus koitan lähestyä enkeliäni. :wave:

Kannattaa tosiaan rukoilla viisautta ja johdatusta :)

Mun pikkuveli oli ala-asteella nähnyt opettajan takana enkelin, puhui siitä ihan avoimesti ja nyt kakskymppisenä oli tyhmärakas ajanu tahalleen autolla 140 soratiellä mutkaa kohti (elämä potki silloin päähän ja oli vähän hällä väliä meininki) niin sinne mutkaan oli ilmestynyt enkeli :heart: Ja velu oli todellakin hiljentänyt vauhtia sitten. Suojelusenkeli :heart:

En mä kovin viitsi antaa "sille" huomiota, mutta lapsia se on järkyttänyt ja saanut aikaan kamalia tilanteita.

Onneksi meillä on Jumalan siunaus ja ollaan vahvempia kuin paha.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Niin onko tuo enkeli vähän sama kuin henkiopas?

Ap:n tarkka määritelmä ei käy tekstistä selväksi, mutta en niputtaisi näitä kahta. Henkiopas käsittääkseni liittyy sellaiseen maailmankatsomukseen, että on erilaisia henkiä, joiden keskuudessa sitten "surffaillaan" ja sitten enkeli-käsite liittyy enemmän sellaisiin uskontoihin, joissa nähdään olevan selkeä ylin Jumala. (Siis tää on mun käsitys, eikä mikään eksakti totuus) Raamatussa muuten enkelit on yleensä yli kaksimetrisiä, siivettömiä miehiä, toisin kuin koulun joulunäytelmissä. :D

mulle on unien kautta ilmestyny enkelit(harvoin kyl). Ne ei kyl ikinä puhu mitään vaan pikemminkin antavat symboleja.Henkioppaani puhuvat ja neuvovat mutta jättävät ratkaisun avaimet sulle eli valinnanvapauden. Pahat olennot ovat niitä jotka käskevät tekemään jotain. ja koska näen aika paljon "todellisia" unia niin varmistan usein "kysymyksellä" että ovatko hyvällä asialla. Jos eivät ole niin häviävät tai muuttavat muotoa silloin. Toissa päivänä kysyin voinko aloittaa reiki opinnot niin sanoi opas että nyt voi aloittaa koska kehitys mennyt niin paljon eteenpäin. ja muunmuassa olen saanut konkreettisen enneunen keskenmenosta ja uni oli kauhea paitsi siinä kohtaa kun todella "joku" yritti vielä "korjailla" tilannetta---se oli todella lämmin ja rauhallinen hetki,jota harvoin ihminen tuntee. Valitettavasti meni kesken raskaus ja enteitä tuli jo aikaisemminkin joita en ollut tajunnut.
Lapseni leikkii enkeleiden kanssa joka päivä.

Yhteistyössä