EUROVIISUT 2023

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi onnetonta mikä veto. Tuli huoli. Käärijä lauloi lähinnä studioversion päälle hennolla äänellä ja epävireisesti, mikä korostui kun studio"ääni" pysyy vireessä. Räppikohdat meni joten kuten, mutta laulun kohdalla olikin sitten hirveää kuultavaa. Pakko että surun ja häpeän tunne iski, kun on niin isolla studionauha tukena, eikä silti pysy sävelessä. Oli kuin karaokea. Ei tavallaan haluaisi uskoa että se on Käärijä itse joka siihen päälle laulaa. Kyllähän umkssakin oli selvää että käytetään vahvasti taustanauha jossa laulut valmiina, mutta tällä kertaa se tuli esille kyllä niin nolosti. Upea tyyppi, ihminen ja räp artisti mut ihan oikeasti.. miten voi lähteä kilpailemaan kappaleella jonka lauluosuutta ei kykene laulamaan itse ilman että studioversio tulee nauhalta ja lauletaan epävireisesti sen päälle? Loreenin esitys Käärijän jälkeen oli kuin märkä rätti kasvoille, nimittäin musiikillisesti taitava laulaja ilman taustalaulua.

Tämäkin on nopeampi kun alkuperäinen. Yrittääkö ne kiriä aikataulua kiinni xD
No ei ollut nopeampi, Käärijän virheet tuli vaan esille. Ei pysynyt sävelessä eikä rytmissä, jolloin kuulostaa siltä kuin taustanauha ja mikrofoni ääni ei mene yksi yhteen. Etenkin lauluosuudessa heikko laulaminen tuli esille ja koska taistanauhalta tuleva hänen oma laulu on niin kovalle pistetty ja mikrofonin kautta tulevan livelaulun kuulee päällekkäin , ei siinä tule yhtään armoa kun menee epävireyteen, kaikki virheet ja epärytmisyys kuuluu. Jos samalta kuulostaa Liverpoolissa niin ei mitään jakoa jatkoon. Live on armotonta sen suhteen että erottuu oikeat laulajat niistä jotka ei oikeasti osaa laulaa. Ei riitä että on studiossa saatu laulu vireeseen.

Nukahin ja heräsin,niin piti köyä kattoos Käärijää ja eihän tuo mikään katastrofi veto ollut, räppi osuudet veti tosi hyvin ja se laulu osuus lähti ylävireisesti mut otti sen kiinni ja luulen et noi ton paikan ääniongelmat osasyyllinen,
en oo yhtään huolissani, Liverpoolissa kunnon vehkeillä ja taustaneuhoilla ja korvamikeillä niin hieno show siitä tulee kuten UMK:ssa.
Ja porukka kyllä innostu heti kun Käärijä astu lavalle.

Yhteistyössä