Euroviisut 2021

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
karsinnoissa oli mahtavaa mahtavampi brakedance, invalidi esitti sen, ja sellaista trvitaan. Jos ette nähneet niin katsokaa.
Tää Italia on kuvakulmiltaan parempi kuin suomen, mutta kyllä Suomen on parempi, pitkät kitarat.

Sairauksista sen verran, että Norjan edustajalla se tick sairaus ja esiintyy, se on hienoa.
Parempaa kuin aina puhua pariskunnista ja niiden oikeuksista.
No nyt Tusse esiintyy. Erikoinen ääni, mutta kompit i miellytä.
 
vierailija
Toivon, ettei Tussea pilkata, koska jos olisin elänyt hänen elämänsä en olisi selvinnyt. Vahva ihminen. Ja pidän hänestä. Biisikin parempi kuin moni muu tähän mennessä.
 
winner
Italian rokki on biisinä jees, mutta Suomelle hävitään lavakoreografiassa 100-0 ja se tekee eron tänään.

Ruotsin Tusse ei voi mitään sille, että kipale on tylsä ja laiska ja pinnat tulevat vanhalla Ruotsin maineella jos tulevat. Kansainvälinen ura lienee silti edessä ja ehkä uusia viisukertoja paremmalla biisillä.
 
vierailija
Ei oo mun suosikki, mutta Ruotsi voittaa. Tässä kohtaa kaikki -tummaihoinen laulaja eikä sellainen ole kai ikinä vielä voittanut. Laulun sanoma ja melodia on taattua euroviisut- tasoa. Onnea Ruotsi. Ja onneksi Suomi ei voita, ihan turhaa rahanmenoa koko viisut (tai lähinnä niitten järjestäminen).
 
vierailija
Ei oo mun suosikki, mutta Ruotsi voittaa. Tässä kohtaa kaikki -tummaihoinen laulaja eikä sellainen ole kai ikinä vielä voittanut. Laulun sanoma ja melodia on taattua euroviisut- tasoa. Onnea Ruotsi. Ja onneksi Suomi ei voita, ihan turhaa rahanmenoa koko viisut (tai lähinnä niitten järjestäminen).
Silloin kun pelastusveneet olivat otsikossa voitti se pelastusvenebiisi.
 
vierailija
Ei oo mun suosikki, mutta Ruotsi voittaa. Tässä kohtaa kaikki -tummaihoinen laulaja eikä sellainen ole kai ikinä vielä voittanut. Laulun sanoma ja melodia on taattua euroviisut- tasoa. Onnea Ruotsi. Ja onneksi Suomi ei voita, ihan turhaa rahanmenoa koko viisut (tai lähinnä niitten järjestäminen).
Dave Benton (musta mies) ja Tanel Padar voittivat 2001
 
vierailija
Olen juonut yhden siiderin ja yhtäkkiä kaikki biisit tuntuvat tosi hyviltä. Aiemmin tuo Ruotsin biisikin tuntui todella tylsältä, mutta minähän olin siitäkin ihan fiiliksissä.
 

Yhteistyössä