Me ollaan unkarilainen perhe, mutta minun mielestäni täällä on erinomainen talvi sää.
(Kun on pakkasta ja on lunta.)
Isommat lapset ovat 9v ja kyllä koulussa he hiihtävät ja luistelevatkin, mutta ne tapahtuvat niin harvoin. Minä kuljetan sukset joka päivä kouluun lastenvaunussa ja mennään isompien lasten kanssa hiihtämään joka päivä noin tunnin verran. Minä sitten työnnän kiltisti vauvan vaunun ja kävelen samalla. Luistelemaan mennään sitten viikonloppuisin.
Tuntuu ihanalta kun lapset nauravat ja ovat iloisia siitä että saavst luistella ja hiihtää ja iloitsevat liikunnasta.
Lisäisin vielä että itse myöskään en ole urheilu ihminen, mutta ymmärrän että liikunta on tärkeää, erityisesti lapsille. Se liikunta ei tarvi olla paljon, mutta kannattaa lapsia totutella siihen. Mutta olen sitä vastaan kun lapsilla on 2 tai 3 "harrastusta" koulun lisäksi, mielestäni tämmöiset ovat harvoin lasten hyväksi... Myös meidän poika ei ole kovin liikunnallinen ja valituksia tuli aluksi tosi paljon, mutta pikku hiljaa hän on huomannut että hiihtäminen voi olla kivaakin ja luistelemaankin pystyy oppimaan eikä kaatumiset haittavat ketään.