Ettekö ajattele miehiänne

  • Viestiketjun aloittaja Läski on rumaa
  • Ensimmäinen viesti
Läski on rumaa
Lihavuus ja ennen kaikkea sairaalloinen lihavuus kertovat kehon ja mielen ongelmista ja voivatpa tuoda sosiaalisiakin ongelmia, minkä monet seurantatutkimukset todistavat.

Tämä juttu alkoi vähän provosoivana parisuhdepuolelta, että juttua saataisiin aikaan. Totuus on, että suurin osa lihavista voi melko huonosti ja onhan se jo terveydellisestikin riski olla ylipainoinen.

Pieni pyöreys ei ole pahasta, mutta henk.koht. en ymmärrä, miksi pitää paisuttaa itseään, kun siitä ei seuraa kuin hetken mielihyvää.
 
Tiedän sinusta melkein kaiken
Entäs sitten, kun on lihava jo alkaessaan seurustella miehen kanssa? Pitääkö ensimmäisen raskauden jälkeen laihduttaa itsensä laihaksi, vaikka mies on nimenomaan alunperin rakastunut lihavaan?
Tai jos laihtuu esim. raskauspahoinvoinnin seurauksena ja mies haluaa, että naisessa on kunnolla, mistä pitää kiinni?
 
Läski on rumaa
Onko teistä pulleat, appelsiini-ihoiset reidet kauniit?

Entä roikkuva beba?

Vyöryvä vatsa?


Epäilen...ja syitä ja selityksiä lihavuudelle löytyy pilvin pimein tyyliin; en välitä, mies tykkää, on niitä tärkeämpiäkin asioita, itsestään huolehtiva on tyhmä ja tiukkapipo jne. jne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:49 Läski on rumaa kirjoitti:
Onko teistä pulleat, appelsiini-ihoiset reidet kauniit?

Entä roikkuva beba?

Vyöryvä vatsa?


Epäilen...ja syitä ja selityksiä lihavuudelle löytyy pilvin pimein tyyliin; en välitä, mies tykkää, on niitä tärkeämpiäkin asioita, itsestään huolehtiva on tyhmä ja tiukkapipo jne. jne.
No sanotaan näin että omaan riippu tissit, röllykkä mahan, appelsiini-iho pepun, raskausarpiset reidet ja kaiken lisäksi osaset hyllyy ja höllyy enempi ja vähempi.

MUTTA pidän itseäni kauniina yksilönä. En ymmärrä miksi minun pitäisi näyttää barbi nukelta vain sen takia että naistenlehtien mukaan tikkulaihat ihmiset on kauniita? Kehoni on muokaantunut elämän edetessä ja tällainen "kamaluus" siitä tuli raskauden myötä (kyllä, ajatella, väitän nykyisen olomuotoni tulleen suuriltaosin raskauden takia :eek: ).
Miksi minun pitäisi alkaa harrastamaan hikijumppaa vain sen takia, että Sinusta en välttämättä ole kaunis?

niin, ja olen normaalipainoinen.


ps. selluliittiä voi olla myös laihalla ihmisellä.
 
Ällitälli
Siis MIKSI oi miksi te vastaatte tälle daijulle??
Ja muihinkin provoihin, kun jollain pikkup lla on huono päivä ja ei ole edes ketään omaa ystävää kelle voisi huonoa mieltään purkaa, niin se tulee tänne vikisemään jonninjoutavia.
:snotty:
 
tiksu harmaana
Eikös yleensä käy niin, että kun vakiintuu ja hankkii lapsia, lihovat molemmat, sekä mies että nainen... nainen ehkä lihoo lasten myötä aikaisemmin, mutta mies seuraa sitten muutaman vuoden kuluttua perässä. Sitten ollaan lihavia ja toivottavasti onnellisia molemmat :)
 
Läski on rumaa
On siinä lihavan ja tikkulaihan välissäkin monia variaatioita. Ei tarvi vetää heti vasemmalta suoraan oikealle.

Sanoin, että pieni pyöreys ei ole pahasta, mutta ihmettelen just sitä sikalihavuutta ja itsensä ahtamista herkuilla joka päivä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:58 Läski on rumaa kirjoitti:
On siinä lihavan ja tikkulaihan välissäkin monia variaatioita. Ei tarvi vetää heti vasemmalta suoraan oikealle.

Sanoin, että pieni pyöreys ei ole pahasta, mutta ihmettelen just sitä sikalihavuutta ja itsensä ahtamista herkuilla joka päivä.
No et kyllä itsekään voi uskoa että joku ihan vaan huvikseen ahtaisi itseensä herkkuja kilokaupalla joka päivä :headwall:
Kyllä sielä taustalla on useimmiten sairaus (masennusta yms.).
 
Chi
Kuten arvon ap sen ilmaisi, on monia "tekosyitä" pitää itsensä lihavana (mies tykkää jne.), mutta juttu toimii myös toistepäin; ap pitää sitten itsensä hoikkana median ja pinnallisen miehen takia sekä arvostelun pelossa? ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:58 Läski on rumaa kirjoitti:
On siinä lihavan ja tikkulaihan välissäkin monia variaatioita. Ei tarvi vetää heti vasemmalta suoraan oikealle.

Sanoin, että pieni pyöreys ei ole pahasta, mutta ihmettelen just sitä sikalihavuutta ja itsensä ahtamista herkuilla joka päivä.
Siinäpähän ihmettelet, mä en viitsi tuhlata aikaani miettimällä kuinka paljon läskiä kenelläkin on.
Sitäpaitsi, sanoit itsekin että liikalihavuuden takana on monesti takana henkistä pahoinvointia. (tai jotain sinnepäin) Luuletko että tuon henkisen pahoinvoinnin voi saada sormia napsauttamalla loppumaan? Ja sitä myöten ylensyönnin. Se voi olla pitkä vaikea taival, kun yrittää parantua masennuksesta tms. Jos paranee ikinä.

Tämä on niin idiootti provo aloitus, että halveksin itseäni että alennun moiseen edes vastamaan. :snotty:
 
Läski on rumaa
Olenko sanonut olevani tikkulaiha?

En halua olla lihava, koska siitä tulee ihan fyysisesti huono olo ja koska nautin liikunnasta, en voi kovin lihoakaan.
Toinen syy on se, että lihavuus on yksinkertaisesti rumaa.

Joku epäili minun olevan vailla ystäviä yms. soopaa... minulla nyt kuitenkin on ystäviä, mies, lapsia ja minulla ei ole kurja päivä tänään eikä kovin monesti muulloinkaan.

Ja totuus on se mikä satuttaa ja sitten joillekin tulee tarve soittaa suutaan.
 
En ole kyllä ajatellut, että minun pitäisi ajatella jotenkin erityisesti miestäni siinä, millainen olen. Tai millainen minusta on tullut (ulkomuodoltani) sinä aikana kun olemme olleet yhdessä. Ulkomuotoni ja koko minä itse olen vain minun asiani =)
 
En jaksanut ees lukee kaikkia teijän vastauksia.. Mutta heräs vastausinto!

Mä, mä painan 63kg. Ennen naimisiin menoa 59.
Ja
Mieheni painaa nyt 132kg. Ennen naimisiin menoa 109.

Ei se silti mun rakkauttani vähennä, vaikkakin rakastettavaa on tullut enemmän. (kolmas vuosi aviossa nyt).

Vaikka off topiccia, se on sanonut mulle että mun pitäs mennä jumppaan kun oon niin rapakunnossa.. No mä olen pokkana todennu et "on sulla varaa sanoo" :)

Että semmosta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:11 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani tikkulaiha?

En halua olla lihava, koska siitä tulee ihan fyysisesti huono olo ja koska nautin liikunnasta, en voi kovin lihoakaan.
Toinen syy on se, että lihavuus on yksinkertaisesti rumaa.

Joku epäili minun olevan vailla ystäviä yms. soopaa... minulla nyt kuitenkin on ystäviä, mies, lapsia ja minulla ei ole kurja päivä tänään eikä kovin monesti muulloinkaan.

Ja totuus on se mikä satuttaa ja sitten joillekin tulee tarve soittaa suutaan.
No mikäs sua on satuttanut? :hug:
 
Kuvitteletko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:11 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani tikkulaiha?

En halua olla lihava, koska siitä tulee ihan fyysisesti huono olo ja koska nautin liikunnasta, en voi kovin lihoakaan.
Toinen syy on se, että lihavuus on yksinkertaisesti rumaa.

Joku epäili minun olevan vailla ystäviä yms. soopaa... minulla nyt kuitenkin on ystäviä, mies, lapsia ja minulla ei ole kurja päivä tänään eikä kovin monesti muulloinkaan.

Ja totuus on se mikä satuttaa ja sitten joillekin tulee tarve soittaa suutaan.
Sä tällä paasaamisella saada lihavat liikkuun, kuule luulen että ne loukkaantuu sun teksteistä, ei toki kaikki mutta kyllä varmaan joku. Jos olet aikuinen ihminen niin jätä ne sanat suuhusi, tai no et kyllä ole aikuinen kun tälläsiä alotuksia teet, voi sua :hug:
 
vakkari harmaana
mun oli pakko harmaantua ihan tätä vastausta varten..

Mä ansaitsin elantoni valokuvamallina, mulle maksettiin siitä että näytän hyvältä, joka päivä ja kellon aika oli sitten mikä vain. vaikka oli kylmää kuin he-lvetissä.
vaikka olis kuinka kaunis sielu niin sillä ei ollut mitään tekoa sen kanssa saiko töitä vaiko ei. laihana pysymiseen käytettiin mitä ihmeellisimpiä keinoja, onko se sitten tervettä??

ihmisen ulkonäköön tuijottaminen on sairasta!!

lopetin työt ja lihotin itseäni suorastaan tahallani sen viisi kiloa mikä ois heittänyt mut automaattisesti kuvista ulos.. (kamerahan lihottaa vielä päälle sen 5kg..)

ap.n teksistä saa sen käsityksen että hyvä ulkonäkö -> hyvä suhde..
eipä se niin mene ei.. katso vaikka kauniiden julkkis-ihmisten suhdekiemuroita.

jos ylipaino uhkaa terveyttä on se tietysti haitaksi, ihan niinkuin on rasvan syönti LAIHALLE ihmiselle jolla on vahvat diabetes-geenit..
jokainen kuitenkin vastaa itsestään ja terveydestään.

toivottavasti ap. sai nyt kirjoituksellaan pönkättyä huonoa itsetuntoaan edes vähän.. luuletko etten ole noita juttuja elämäni varrella jonkin verran kuullut.. sillä silloinhan kun itseä masentaa aletaan muita arvostelemaan.

grow up :attn:

mä olen ainakin paljon onnellisempi nykyään ja ylpeä mahamakkaroistani sillä mieheni rakastaa minua niine päivineni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:28 Läski on rumaa kirjoitti:
Se lukee ketä kiinnostaa. Kommentointi myös on vapaaehtoista.

Läski on aihe, joka nostattaa tunteet pintaan, näemmä.
Jos jotkut tunteet nostaa pintaan, niin lähinnä huvituksen. Tämä on aihe joka ei saa mua hermostumaan. Kai tämäkin on joku ikuisuusaihe, täällä plussalla. ;)
 
Olen itse 15 kg ylipainoinen, ja mua ei todellakaan mun löllykät masussa ja vähän vyötäröllä, tisseissä haittaa. Mun mies rakastaa mua tälläsenä, vaikka itse on treenattu komistus. Että ei ne kaikki miehet pidä laiheliineistä. :D
 
totta turiset
Minulle pahempaa lihomisen kannalta oli vauva-aika, ei raskausaika. Vauva heräsi öisin ensimmäisen vuoden tunnin välein, en jaksanut enkä ehtinyt käymään lenkillä, saatika olisin koskaan päässyt minnekään urheilemaan hikiliikuntaa. Äidit eivät aina voi ajatella itseään, kun elämä on kaaosta. Ja kyllä.. läski on rumaa ja en ajattele miestäni silloin kun ainoa tavoitteeni elämässäni on huolehtia pienestä ihmisestä.
 
Läski on rumaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:28 vakkari harmaana kirjoitti:
mun oli pakko harmaantua ihan tätä vastausta varten..

Mä ansaitsin elantoni valokuvamallina, mulle maksettiin siitä että näytän hyvältä, joka päivä ja kellon aika oli sitten mikä vain. vaikka oli kylmää kuin he-lvetissä.
vaikka olis kuinka kaunis sielu niin sillä ei ollut mitään tekoa sen kanssa saiko töitä vaiko ei. laihana pysymiseen käytettiin mitä ihmeellisimpiä keinoja, onko se sitten tervettä??

ihmisen ulkonäköön tuijottaminen on sairasta!!

lopetin työt ja lihotin itseäni suorastaan tahallani sen viisi kiloa mikä ois heittänyt mut automaattisesti kuvista ulos.. (kamerahan lihottaa vielä päälle sen 5kg..)

ap.n teksistä saa sen käsityksen että hyvä ulkonäkö -> hyvä suhde..
eipä se niin mene ei.. katso vaikka kauniiden julkkis-ihmisten suhdekiemuroita.

jos ylipaino uhkaa terveyttä on se tietysti haitaksi, ihan niinkuin on rasvan syönti LAIHALLE ihmiselle jolla on vahvat diabetes-geenit..
jokainen kuitenkin vastaa itsestään ja terveydestään.

toivottavasti ap. sai nyt kirjoituksellaan pönkättyä huonoa itsetuntoaan edes vähän.. luuletko etten ole noita juttuja elämäni varrella jonkin verran kuullut.. sillä silloinhan kun itseä masentaa aletaan muita arvostelemaan.

grow up :attn:

mä olen ainakin paljon onnellisempi nykyään ja ylpeä mahamakkaroistani sillä mieheni rakastaa minua niine päivineni.
Hienoa!! Minulla on nyt huono itsetunto, kun mielestäni läski on rumaa ja hyvinvoiva ihminen ei ole pullasorsa.

Todella laaja-alaista ajattelua...se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Ja tottakai miehellä himot hyrrää paremmin, jos nainen ei ole selluliitilla ja rasvalla kuorrutettu kauhistus vaan muotoja on oikeanlaisia ja oikeissa paikoissa.

Joskus voi olla niinkin, että tiettyjä asioita ei halua nähdä tai tunnustaa itselleen.

Ja tämä topikki ei ole kirjoitettu ihannoimaan anorektista laihuutta, vaan olen todennut, että pieni pyöreyskään ei ole pahasta. Joten miksi, oi miksi täällä niin hiiltyneenä vaahdotaan?

Minä en ole mennyt henkilökohtaisuuksiin, mutta muutama kylläkin minunkin edestä. On väitteitä ja arvailuja suuntaan jos toiseen. Lapsellista, niin lapsellista.

Se tosiaan älähtää, jota asia satuttaa.
 

Yhteistyössä