Meillä syödään aika vähän eineksiä, sillä itse hurahdin juttailuun ja sitä kautta tuohon "itsetehtyyn" ruokaan.
Aika paljon menee maustamatonta lihaa ja kanaa, jonkinverran myös kalaa.
Teen itse ruuat (oon niin pihi) yleensä etukäteen pakastimeen ja syödään miehen kanssa sitten työeväinä pitkin viikkoa pakastimesta.
Yritän välttää pastaa, muttei se ihan pannassa ole. Joskus kun en jaksa panostaa teen jotain makaroniruokaa.
Perunan olen yrittänyt ottaa takaisin vuosien jälkeen ruokavalioon. Hyvää ja terveellistä
Makkaraa syödään kesäisin jonkin verran, sillä mies tykkää kovasti istua nuotiolla makkaranpaistossa tai grillailla, mut talvisaikaan makkaraa ei juuri osteta.
Meillä kaapista löytyy pääasiassa aineksia: jauhelihaa, kasviksia, salaattia, vihanneksia, juureksia joista sitten valmistetaan ruokaa.
Aiemmin ostin sillointällöin lihapullia, mutta nykyään teen nekin tarvittaessa itse. Eivät maistu samalle kuin kaupan ja ovat tosi hyviä

Niitäkin sitten aina iso satsi ja pakkaseen.
Einekset on kalliita ja nopeasti syöty, siksi olen suosinut itse tekemistä ja sitä pakastamista.
Muutenkin yritän tehdä ruokaa valmiiksi kerralla enemmän, että ruuanlaitto kiireessä helpottuu. Pakastimesta löytyy mm. ruskeaa kastiketta, jonka voi vain sulattaa ja lisätä sitten lihat tai nakit tai mitä siihen nyt sitten haluaakaan laittaa.
Lähes yhtä helppoa kuin einekset ja lopulta tietää mitä suuhunsa oikeasti laittaa (on sitten ainakin omia hiuksia, mitä sieltä seasta löytyy

)