astianpesukoneen laitan joka aamu päälle aaamiaisen jälkeen ja päälle se jää kun ulos lähdetään lasten kanssa. milloin me sit ulkoiltais jos sitä vahtia pitäisi?
Kai te sisälläkin olette? Luultavasti ison osan vuorokaudesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
astianpesukoneen laitan joka aamu päälle aaamiaisen jälkeen ja päälle se jää kun ulos lähdetään lasten kanssa. milloin me sit ulkoiltais jos sitä vahtia pitäisi?
mikä siinä kuivausrummussa olis sytty tuleen?
ne märät vaatteet
Koneen sisällä olevat sähkölaitteet.mikä siinä kuivausrummussa olis sytty tuleen?
ne märät vaatteet
[/QUOTE]astianpesukoneen laitan joka aamu päälle aaamiaisen jälkeen ja päälle se jää kun ulos lähdetään lasten kanssa. milloin me sit ulkoiltais jos sitä vahtia pitäisi?
[QUOTE="Sirkkeli";29290467]Selitykset on sitten tätä luokkaa, eli helvetin tyhmiä.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29290781:Koneen sisällä olevat sähkölaitteet.
Älä helvetissä! :Osähkömoottorit sun muut tehdään teräksestä ja kuparista
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29290845:Älä helvetissä! :O
Johtojen eristeet, pumppujen ja moottorien rungot ja suojakuoret, putket, letkut jne jne ovat varmaan nekin vaan muovin näköistä metallia?
Etkö ihan oikeasti ole koskaan kuullut termiä "sähkölaitepalo"?
sitäpä ei vakuutus korvaa, jos pesukoneen hana tai pesukone on jätetty päälle ja tulee vesivahinko tai kone syttyy palamaan sillävälin kun olet pois kotoa. Siksi.
Meillä yleensä ollaa kotona, mutta välillä tuntuu että pesukone ihan piruuttaan vain jatkaa jauhamistaan koko iltapäivän, niin kyllähän sitä joskus tulee käytyä kaupassa siinä välissä ihan pikapikaa
Ja jos pitäisi valita että haluaako että pesukone syttyy palamaan kun on poissa, vaiko silloin kun koko perhe nukkuu... Eihän tässä ikinä tule uskaltamaan käyttää yösähköä, jos on ihan todennäköistäkin että pesukone sytyttää tulipalon.
Miksi muuten sulakkeet ei pala ennen kuin koko hemmetin kodinkone on tulessa?
Ehkä se koneen takaa tuleva savu ja palaneen muovin käry sitten tosiaan tuli niistä märistä pyykeistä sieltä rummusta :headwall:kurkkaappa joskus sinne rummun koneiston sisälle, siellä on yllättävän vähän mitään palavaa
Jep, sepäs sitten onkin mukavaa jos parinsadantuhannen tölli palaa kivijalkaan laiminlyönnin takia. Ainakin minulle saamatta jääneet 50t nostattaisi ihan sopivasti vitutusta.Mulla on kyllä sellainen käsitys, että vakuutuskin korvaa, mutta ei täysimääräisesti. Olisko se 75% jos on itse edesauttanut tilannetta omalla huolimattomuudellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29290885:Ehkä se koneen takaa tuleva savu ja palaneen muovin käry sitten tosiaan tuli niistä märistä pyykeistä sieltä rummusta :headwall:
Suomessa syttyy vuosittain noin 100 pyykinpesukonetta ja 50 astianpesukonetta. Minkä itse arvelisit palojen aiheuttajaksi ja mikä siellä palaa?